Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

HR op Orde

Super snelle actie en prettig contact met de medewerker. Heel tevreden en zou ze, indien nodig zeker weer benaderen of aanraden.

Snel en communicatief sterk

Handenzorg BV

28-04-2020
Reactie van opdrachtgever Main:

Geachte mr. Pareshma Duggai-Sukhai,

Hartelijk dank voor het afhandelen van onze opdracht.
De laatste afdracht is binnen...
28-04-2020
Reactie van opdrachtgever Main:

Geachte mr. Pareshma Duggai-Sukhai,

Hartelijk dank voor het afhandelen van onze opdracht.
De laatste afdracht is binnen .
Wij zullen u zeker weer inschakelen als wij uw hulp en ondersteuning nodig hebben.
Ook zullen wij u aanbevelen aan andere collega's die hulp nodig hebben om hun facturen die nog niet betaald zijn om deze bij u te laten afhandelen.

Nogmaals hartelijk dank.

Viprinta

Goed geholpen.

Persoonlijke aandacht.

Miranda van der Toorn

Ik heb een incasso verzoek ingediend. Na twee jaar vriendelijk vragen aan de schuldenaar was de koek op en heb ik e-legal ingeschakeld. Zij hebben het voor elkaar gekregen dat ik binnen 2 weken mijn... Ik heb een incasso verzoek ingediend. Na twee jaar vriendelijk vragen aan de schuldenaar was de koek op en heb ik e-legal ingeschakeld. Zij hebben het voor elkaar gekregen dat ik binnen 2 weken mijn geld terug had. Ze zijn snel, correct en zakelijk. Ook het online portaal werkt erg goed en prettig. Ik ben zeer tevreden over de service en de afwikkeling

Snelle service
Goed werkend portaal

Allround Services int. BV

Strak, snel en voorspelbaar!

Strak, snel en voorspelbaar!

Hefra Montage

Incasso online ingediend en de 1ste volgende werkdag gaan ze er gelijk mee aan de slag.

je wordt snel geholpen

Joel Van Campenhout / AGL Engineering S.A.

Dit is de derde maal dat ik mij beroep op e-legal-incasso-advocaten en elke keer was er snel succes met de incasso. De te volgen procedure is niet omslachtig en de afrekening is duidelijk en... Dit is de derde maal dat ik mij beroep op e-legal-incasso-advocaten en elke keer was er snel succes met de incasso. De te volgen procedure is niet omslachtig en de afrekening is duidelijk en correct. Ik heb nog geen geld verloren met een incasso.

Het bedrijf levert een uitstekende service en feedback op een professionele manier.

Pep.

Dat ging snel. Ook een duidelijk en heldere uitleg hoe het traject eruit zou gaan zien...

Snelheid

Saskia van de Riet

Geleverde dienst werd niet betaald, debiteur was tegenstrijdig: wel betalen, niet betalen, deel betalen ... en uiteindelijk maanden na levering zelfs nog claimen dat geen enkele afspraak was... Geleverde dienst werd niet betaald, debiteur was tegenstrijdig: wel betalen, niet betalen, deel betalen ... en uiteindelijk maanden na levering zelfs nog claimen dat geen enkele afspraak was nagekomen en dat er al weken voor levering geen sprake meer zou zijn van overeenkomst (haaks staande op alle correspondentie voorafgaand, tijdens en na levering. Het was mij duidelijk dat ik als ZZP'er in mijn eentje nooit deze factuur betaald zou krijgen.

Met dank aan e-Legal is de vordering is in no time geïncasseerd, volledig, en inclusief de kosten.

Gemak, helderheid, bereikbaarheid, persoonlijke benadering, daadkracht.

vanramshorstconsult

Snelle reactie, korte lijnen en een goed resultaat!

Duidelijk over de aanpak en de kosten
Goed resultaat