Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

PeggyLeenders.nl

Helaas een klant gehad die meer dan 5 maanden over de betaling deed. Het werk werd ondertussen gewoon gebruikt. Na meerdere malen e-mails en incasso, uiteindelijk toch een betaling gehad.

Ik vond het persoonlijke contact heel fijn. Er werd professioneel gehandeld en alles werd netjes gedocumenteerd.

A.T.Express

Ontzettend goed geholpen door Harry Kanhai. Heeft dezelfde dag actie ondernomen en er werd de volgende dag al betaald. Zeer tevreden

Goede service en snel

T.K. Oerlemans Huiswerkbegeleiding Geleerd

Ik kreeg te maken met een wanbetaler, welke maandenlang allerlei uitvluchten had nadat ik tot driemaal toe een betalingsregeling met hem getroffen had.
Mevrouw Duggal pakte mijn zaak op en...
Mevrouw Duggal pakte mijn zaak op en binnen 6 weken was alles betaald.

Ik vond de behandeling van mijn zaak zeer accuraat en doeltreffend (gezien het resultaat), prettig dat er immer mogelijkheid tot vragen of nader uitleg was en dat ik via de portal mee kon kijken. Ik vond de behandeling van mijn zaak zeer accuraat en doeltreffend (gezien het resultaat), prettig dat er immer mogelijkheid tot vragen of nader uitleg was en dat ik via de portal mee kon kijken.
Het meest werd ik getroffen door de vriendelijke, beleefde en correcte benadering van mevrouw Duggal en Louise Bax.

De huismeester Westland

Eerst zelf 3 maanden bezig geweest om een onredelijke debiteur tot betaling aan te sporen, echter zonder resultaat. Gelukkig wist mr. N.S. (Nina) van Tussenbroek van e-Legal incasso advocaten dit... Eerst zelf 3 maanden bezig geweest om een onredelijke debiteur tot betaling aan te sporen, echter zonder resultaat. Gelukkig wist mr. N.S. (Nina) van Tussenbroek van e-Legal incasso advocaten dit tactisch aan te pakken en heeft de debiteur weer in de realiteit teruggebracht. Vordering is nu volledig voldaan. Nina, bedankt!

Effectieve en directe communicatie via de portal. Goed overleg vanuit e-Legal incasso advocaten met mij als cliënt, ook telefonisch.

Sandra

Ik had twee fikse facturen open die de klant weigerde te betalen Na weken van oplopende spanningen, heb ik de facturen overgedragen aan E-Legal. Zij inden de facturen binnen 48 uur!

Snelle en correcte communicatie, oversteeg verwachtingen!

CMTS Translation Services

Ik twijfelde als Duitse ZZP'er of ik ooit mijn vordering op een Nederlandse debiteur zou kunnen innen en ben onder de indruk van de prestatie en aanpak van e-legal. Goede communicatie, transparantie... Ik twijfelde als Duitse ZZP'er of ik ooit mijn vordering op een Nederlandse debiteur zou kunnen innen en ben onder de indruk van de prestatie en aanpak van e-legal. Goede communicatie, transparantie via online toegang tot mijn dossier, goed advies over de te nemen stappen..... kort gezegd: Ik heb mijn vordering voor 100% terug - een resultaat dat ik niet had verwacht.

communicatie, transparantie, advies over strategische stappen

Mariam

Top ervaring, ben goed geholpen. En mijn vragen werden ook altijd beantwoord.

Goede communicatie

Julia Thompson - Praesentia Vertalingen Nederlands-Engels

Ik ben ontzettend onder de indruk van E-Legal en bovendien van mr. Nina van Tussenbroek. Ondanks herhaalde herinneringen en aanmanningen betaalde mijn klant niet. Ik had zelfs van alles geprobeerd... Ik ben ontzettend onder de indruk van E-Legal en bovendien van mr. Nina van Tussenbroek. Ondanks herhaalde herinneringen en aanmanningen betaalde mijn klant niet. Ik had zelfs van alles geprobeerd om tot een fatsoenlijke betalingsregeling te komen. Helaas, was het een kwestie van ongelijk waarden: de klant verwacht dat ik lever altijd keurig werk volgens strikte deadlines, maar hanteert niet diezelfde waarde wanneer het gaat om betaling. Er stond een flinke bedrag open en ik zag niet in hoe ik dit kon oplossen. Dankzij de kracht van E-Legal als incasso advocaten en niet ‘incassobureau’, gebundeld met een no-cure-no-pay oplossing, gedegen kennis omtrent incasso, snel reageren en communiceren, en last but not least BETALING, zijn alle facturen betaald. Ik ben enorm tevreden!

Uitstekend communicatie, snelle actie, gedegen kennis en elke keer resultaat. Totale ontzorging. Ik ben enorm tevreden.

Meester & Kuiper Accountants

Kregen geen enkele reactie meer van debiteur op onze herinneringen doch op herinneringen van E-Legal een regeling overeengekomen waarbij 50% van de vordering is voldaan.

Daadkrachtig

R. Stammes

Na 8 weken wachten op betaling factuur toch besloten met twijfels om incasso in te dienen. Om 17.00 mijn incasso ingediend, tot mijn verbazing werd er direct op gereageerd per mail met aantal goede... Na 8 weken wachten op betaling factuur toch besloten met twijfels om incasso in te dienen. Om 17.00 mijn incasso ingediend, tot mijn verbazing werd er direct op gereageerd per mail met aantal goede aanvullende vragen, vragen oa. om kopie van opdracht tarief etc. Tegelijkertijd mijn opdrachtgever op de hoogte gesteld na week eerder aankondiging dat de factuur zou worden overgedragen. Twee dagen later werd de factuur voldaan. De facturen die daarna volgden binnen werden daarna binnen week voldaan. Prima contacten met oa mw Duggal-Sukhai, mijn complimenten.

Snel, helder, communicatief sterk