Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Fonzer bv

Wij kwamen voor de 1ste keer in aanraking met E-legal. E-legal werkt snel en op een correcte manier.

Communicatie was perfect, zowel telefonisch, per mail, als in het portaal.

Fotostudio Peter Vincent

De aanvraag via de E-Legal website is eenvoudig dus kost weinig tijd. Mijn verzoek werd de volgende dag in behandeling genomen door Harry Kankai en hij wist me de dezelfde dag nog keurig te melden... De aanvraag via de E-Legal website is eenvoudig dus kost weinig tijd. Mijn verzoek werd de volgende dag in behandeling genomen door Harry Kankai en hij wist me de dezelfde dag nog keurig te melden dat de vordering was overgemaakt. Ondanks verschillende vriendelijke verzoeken tot betaling mijnerzijds, naar mijn opdrachtgever, werd niet op mijn mails gereageerd. Bij E-legal vragen ze het vast nog vriendelijker, met resultaat. Zit vast in de Naam. Fotostudio Peter Vincent Almere

duidelijk, eenvoudig, snel.

Media Village BV

Het volledige bedrag geïncasseerd van een zeer lastige debiteur

Goed functionerend portal, overzichtelijk, heldere en snelle communicatie door Pareshma Duggal-Sukhai.

H&T Afbouw B.V.

Vanaf het eerste gesprek tot aan de laatste afwikkelingen heb ik de samenwerking met Harry Kanhai van E-LEGAL als zeer positief ervaren. Hij zat er bovenop en heeft het tot een goed einde gebracht.... Vanaf het eerste gesprek tot aan de laatste afwikkelingen heb ik de samenwerking met Harry Kanhai van E-LEGAL als zeer positief ervaren. Hij zat er bovenop en heeft het tot een goed einde gebracht. Bij alle veranderingen of bijzonderheden werd ik op de hoogte gesteld van de gang van zaken. Kortom Je hebt super werk verricht. Heel hartelijk bedankt hiervoor.

Er was een schuld van €12000. Steeds werd er beloofd iets te betalen met elke keer andere smoezen dat het weer even niet gelukt was. Dit duurde al maanden en toen we bang waren dat het er helemaal... Er was een schuld van €12000. Steeds werd er beloofd iets te betalen met elke keer andere smoezen dat het weer even niet gelukt was. Dit duurde al maanden en toen we bang waren dat het er helemaal nooit meer van zou komen hebben we E-LEGAL ingeschakeld. Dat hadden we veel eerder moeten doen, want toen werd er vrij snel een afspraak gemaakt en is het hele bedrag inmiddels betaald.

Lazaroms Railservice

Vanaf dag 1 een open en eerlijk advies gekregen over de gang van zaken . Voortijdig met Nina van tussenbroek de vervolgstappen besproken , zodat er geen stagnering in het proces kwam. Nina heeft mij... Vanaf dag 1 een open en eerlijk advies gekregen over de gang van zaken . Voortijdig met Nina van tussenbroek de vervolgstappen besproken , zodat er geen stagnering in het proces kwam. Nina heeft mij super geadviseerd en ervoor gezorgd dat alle dossiers voldaan werden .
De openheid en duidelijkheid waardeer ik enorm en welke vraag ik ook had , er was altijd een antwoord . De samenwerking was erg prettig .

Duidelijk en daadkrachtig

Bart

Harry Kanhai van e-Legal gaf me precies wat ik zocht. Een zorgenvrij, snel en adequaat opgelost incassoprobleem. Geen omkijken naar.

Tow Service B.V.

Prima ervaring, al hoop je er natuurlijk geen gebruik van te hoeven maken

Snelle actie en opvolging!

Loodgietersbedrijf Woutersen

Binnen 2 dagen resultaat. Ik ben erg tevreden, er wordt direct actie ondernomen en alle correspondentie is terug te vinden in je portal.

Snelle actie

F.A.Berkhuysen Onderhoud

Het contact met Harry was super, contact met hem was perfect van af het begin tot en met het eindafhandeling

Zeer krachtige briefen

Bert Zandvliet

Zeer vriendelijk in het contact met de clienten, zeer daadkrachtig ten opzichte van de schuldenaar. Na een eerste contact met Mr Op de Hoek was de zaak vrijwel onmiddellijk opgelost.

Snel en daadkrachtig.