Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Soba Security Opleidingen BV

Prettige, duidelijke aanpak. Helaas de vordering niet volledig kunnen incasseren maar de insteek bij deze klant was dat alles wat betaald wordt is meegenomen. Blij met het resultaat.

Snelle, vlotte aanpak. Eerste week al reactie van de klant, wat mij niet gelukt was.

S. van Heck

Voor het eerst gebruik gemaakt van de diensten van e-Legal Incasso Advocaten. Harry Kanhai heeft op een nette en duidelijke manier het resultaat behaald waar ik op heb gehoopt: volledige betaling... Voor het eerst gebruik gemaakt van de diensten van e-Legal Incasso Advocaten. Harry Kanhai heeft op een nette en duidelijke manier het resultaat behaald waar ik op heb gehoopt: volledige betaling door de debiteur. Dit resultaat had ik zelf niet kunnen bereiken. Ik kan e-Legal Incasso Advocaten aanbevelen aan alle ondernemers die te maken hebben met incasso-problemen.

Nette en overtuigende manier van handelen.

Verplak Ingenieurs

Dankzij de professionele inzet van E-legal / Harrie Kahai hebben wij onze factuur bij een volhardende wanbetaler geincasseerd gekregen.
De communicatie is helder , duidelijk en verloopt...
De communicatie is helder , duidelijk en verloopt vlot.
Onze complimenten!

Vlotte , duidelijke communicatie.
Goed bereikbaar voor overleg
Doelgericht.

Tim Huisman / ICT-BehnCon

Jammer genoeg is de vordering niet gelukt omdat de mijn klant failliet is gegaan.

Constante en directe manier van communiceren.

Reactie e-Legal incasso advocaten:

Beste Tim, vriendelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Jammer dat jouw debiteur failliet is verklaard. Hieraan was helaas niets te doen. Harry is je bij een volgende wanbetaler graag weer... Beste Tim, vriendelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Jammer dat jouw debiteur failliet is verklaard. Hieraan was helaas niets te doen. Harry is je bij een volgende wanbetaler graag weer dienst!

Adriaan

Goede ervaring met positief resultaat

Goed contact, snelle opvolging en helder proces

N.I.P. Security

Zeer tevreden! Binnen 2 dagen liet de E-legal mij weten dat zij het geld van de debiteur al hebben ontvangen. Binnen een week m'n geld op de rekening. Tevens is de communicatie top! Ook kan je zelf... Zeer tevreden! Binnen 2 dagen liet de E-legal mij weten dat zij het geld van de debiteur al hebben ontvangen. Binnen een week m'n geld op de rekening. Tevens is de communicatie top! Ook kan je zelf alles makkelijk online bekijken welke stappen er zijn ondernomen en wat de status is.

Indienen letterlijk zelfde dag actie.

Noordt Hospitality

Hele procedure ging soepel en conform afspraak. Harry Kanhai had binnen no time de lastige betalers laten betalen. Het volledige bedrag was in één keer binnen, dat is ook fijn. Weet wie ik in de... Hele procedure ging soepel en conform afspraak. Harry Kanhai had binnen no time de lastige betalers laten betalen. Het volledige bedrag was in één keer binnen, dat is ook fijn. Weet wie ik in de toekomst moet hebben voor dit soort zaken :) .

Proces verliep erg snel.

grindsplit-discounter

Correcte snelle afhandeling van dossier , erg tevreden en wij gaan vaker gebruik maken van jullie diensten wanneer dat nodig mocht zijn . Wij bevelen jullie iedereen aan .

Werken stap voor stap. Snel en correct

Vaalaa BV

Responding fast, explain clear

Responding fast, explain clear

dharam

Goede ervaringen met e-legal. Nemen telefonisch of mail contact met je op als iets niet duidelijk is en werken echt top!

Houden je op de hoogte van alles via eigen account,mail en via telefoon.