Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Kooijman

Naar aanleiding van een persoonlijke lening die niet werd terug betaald, zocht ik als particulier een deurwaarder. E-legal Incasso heeft mij duidelijk uitgelegd wat mijn mogelijkheden waren en was... Naar aanleiding van een persoonlijke lening die niet werd terug betaald, zocht ik als particulier een deurwaarder. E-legal Incasso heeft mij duidelijk uitgelegd wat mijn mogelijkheden waren en was bereid mij te helpen. Na een traject van bijna twee jaar waarin ik door Ilonca Mos-Bolier en haar collega's met raad en daad werd bijgestaan, is het gelukt. Ik heb een toewijzend vonnis ontvangen van de rechtbank en mijn vordering is uiteindelijk volledig betaald.

Mijn complimenten voor hun correcte werkwijze en manier van communiceren én hun juiste inschatting van welke stappen nog genomen konden worden. Ik beveel hen van harte aan.

JWS Transport

Ik ben zo goed geholpen door Mevr. mr. P.A. (Pareshma) Duggal-Sukhai
Ik ben zo goed geholpen door Mevr. mr. P.A. (Pareshma) Duggal-Sukhai
Ik heb zelf maar een keer mijn factuur in de portal hoeven zetten en vanaf dat moment gaan ze direct voor je aan de slag. In de portal worden alle acties aangekondigd en ook al is niet alle informatie compleet, jij kunt dit helemaal loslaten. Ze zoeken alles voor je uit. Ik was zo gelukkig dat ik via deze weg mijn geld binnen 2 weken mocht ontvangen, iets waar ik zelf al weken mee bezig was

Service gericht
Pro actief

Bender

Fijne (eerste) telefonische contact momenten en direct opgepakt en actie ondernomen. Binnen twee weken de volledige betaling van de vordering.

Snel ter zake en heldere uitleg.

Emanuel Productions

Klant weigerde te betalen vanwege privé omstandigheden. Behandelaar van dossier was erg professioneel naar mij en de klant toe, en heeft op de juiste wijze voldoende handelingen verricht om de klant... Klant weigerde te betalen vanwege privé omstandigheden. Behandelaar van dossier was erg professioneel naar mij en de klant toe, en heeft op de juiste wijze voldoende handelingen verricht om de klant alsnog tot betaling over te laten gaan. Erg fijne ervaring!

Heldere communicatie, snelle terugkoppeling en tot op de laatste cent het uitstaande bedrag ontvangen!

Psychologenpraktijk

Dit was mijn eerste incasso die ik met mijn bedrijf moest doen. Ik had goede verhalen gehoord over E-Legal en durfde na lang wikken en wegen de stap te maken. En ja hoor... Ik kreeg een "had ik dat... Dit was mijn eerste incasso die ik met mijn bedrijf moest doen. Ik had goede verhalen gehoord over E-Legal en durfde na lang wikken en wegen de stap te maken. En ja hoor... Ik kreeg een "had ik dat nou maar eerder gedaan" moment. Ik had woensdagmiddag mijn papieren ingediend en donderdagochtend kreeg ik om 10 uur 's ochtends een belletje van Harry dat mijn debiteur betaald had!! Ik ben blij met de goede service en communicatie!

Snelheid

Ultimate Montage

Na ettelijke vruchteloze pogingen om een openstaande rekening bij een wel zeer hardnekkige debiteur betaald te krijgen een en ander overgedragen aan E-Legal incasso. Het heeft even geduurd maar het... Na ettelijke vruchteloze pogingen om een openstaande rekening bij een wel zeer hardnekkige debiteur betaald te krijgen een en ander overgedragen aan E-Legal incasso. Het heeft even geduurd maar het resultaat mag er zijn. De factuur is volledig voldaan en het kwalijke heerschap is aanzienlijk op kosten gejaagd. Dikke pluim voor E-Legal en dhr. Harry Kanhai in het bijzonder.

Transparant en no-nonsense

David

Het was de 2e keer dat ik helaas e-legal moest in schakelen. Maar weer top geregeld net als de vorige keer ! Ik raad iedereen dit incasso bureau aan!

Snel en mevrouw Mohabir weet wat ze doet!

Bozok klusbedrijf

In 1 woord perfect!

Accuraat en resultaatgericht. Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen door de heer H. Kanhai.

A+care

Voor mezelf was het erg vervelend om een incassobureau in te schakelen, maar uiteindelijk twee vonnisen toegewezen gekregen van de rechterlijke! Mijn advocaat I.M. Mos- Bolier heeft mooie resultaten... Voor mezelf was het erg vervelend om een incassobureau in te schakelen, maar uiteindelijk twee vonnisen toegewezen gekregen van de rechterlijke! Mijn advocaat I.M. Mos- Bolier heeft mooie resultaten geboekt.

Betrouwbaar, transparant en de incasso traject worden snel geregeld.

Kelly

Erg vervelend om een incassobureau in te moeten schakelen, maar gelukkig werd het snel en adequaat opgelost!

Goede communicatie