Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

R. Stammes

Na 8 weken wachten op betaling factuur toch besloten met twijfels om incasso in te dienen. Om 17.00 mijn incasso ingediend, tot mijn verbazing werd er direct op gereageerd per mail met aantal goede... Na 8 weken wachten op betaling factuur toch besloten met twijfels om incasso in te dienen. Om 17.00 mijn incasso ingediend, tot mijn verbazing werd er direct op gereageerd per mail met aantal goede aanvullende vragen, vragen oa. om kopie van opdracht tarief etc. Tegelijkertijd mijn opdrachtgever op de hoogte gesteld na week eerder aankondiging dat de factuur zou worden overgedragen. Twee dagen later werd de factuur voldaan. De facturen die daarna volgden binnen werden daarna binnen week voldaan. Prima contacten met oa mw Duggal-Sukhai, mijn complimenten.

Snel, helder, communicatief sterk

Scale-up

Dit was de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van een incassobureau. Onze klant reageerde al een half jaar niet op emails en telefoontjes. Nadat ik contact had opgenomen met Harry van E-legal en... Dit was de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van een incassobureau. Onze klant reageerde al een half jaar niet op emails en telefoontjes. Nadat ik contact had opgenomen met Harry van E-legal en de portal had ingevuld werd dezelfde dag nog een email door Harry uitgestuurd. Dezelfde dag hadden we de klant aan de telefoon. De dag daarna hadden zij het geld overgemaakt naar e-legal en de week erop stond het bij ons op de rekening. Heel fijn dat dit proces zo snel is gegaan met een goede afloop. Als ik weer een klant heb die niet betaald zou ik weer gebruik maken van E-legal.

snel en vriendelijk

Praktijk Grip

Naast dat het al ontzettend fijn is om dit soort zaken uit handen te geven, ben ik ook kundig geholpen door de heer Kanhai. Dankzij zijn hulp is het gelukt om de vordering volledig te incasseren net... Naast dat het al ontzettend fijn is om dit soort zaken uit handen te geven, ben ik ook kundig geholpen door de heer Kanhai. Dankzij zijn hulp is het gelukt om de vordering volledig te incasseren net voor de start van een gerechtelijk traject.

Deskundigheid, goede bereikbaarheid, plezierige communicatie, actieve inzet

Vincer fiscaal adviseurs B.V.

Incasso ging uitstekend!

Goede en strakke communicatie.

Rotor Benelux BV

Helaas zijn er soms betalingsproblemen met klanten. Een incasso is dan eigenlijk iets dat je wilt vermijden, maar als het dan toch nodig is moet het correct worden afgehandeld.

Dhr Kanai, heeft ons keurig bijgestaan en ons op de juiste momenten geadviseerd over de te nemen stappen.

Nabess

Prima geregeld!

Snel geregeld en fijne communicatie

VDM Transport Berlikum

Een klant die wou maar niet betalen na lang proberen en na het aan horen van allerlei praatjes hadden we het wel gehad met ze. toen kwam via internet e-legal op ons pad en hebben toen zonder twijfel... Een klant die wou maar niet betalen na lang proberen en na het aan horen van allerlei praatjes hadden we het wel gehad met ze. toen kwam via internet e-legal op ons pad en hebben toen zonder twijfel het dossier ingediend na paar uren volgde er al een reactie mr Nina van Tussenbroek had alles al snel geregeld binnen enkele dagen had ze al een betalingsregeling voor elkaar. zonder twijfel zou ik mocht het nodig zijn zo weer bij ze aankloppen.

Het makkelijke portaal wat ons constant op de hoogte van alle ontwikkelingen hield en was vooral makkelijk voor het communiceren met elkaar betreffende het dossier.

Alex Doezé

Fijne site & portal waar alles overzichtelijk terug te vinden is. Helaas zijn niet beide vorderingen tot een goed einde gebracht maar dit had niets met de inzet van E-Legal maar alles met een... Fijne site & portal waar alles overzichtelijk terug te vinden is. Helaas zijn niet beide vorderingen tot een goed einde gebracht maar dit had niets met de inzet van E-Legal maar alles met een faillissement te maken. Dank je wel Pareshma Duggal-Sukhai. Tot een volgende keer!

Snel & duidelijk

M. Koedood

Goed geholpen door mevrouw Pareshma Duggal-Sukhai. Indien ik in de toekomst dubieuze debiteuren heb dan ga ik mij daar weer melden.

Prettig bedrijf en goede medewerking en communicatie.

Jobster Finance BV

Hele snelle reactie op berichten

Accurate snelle reactie