Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Pro Liquid B.V.

Na meerdere malen een debiteur diverse herinneringen en betaalverzoeken te hebben gestuurd (200+ dagen zonder enig resultaat) contact opgenomen met e-Legal incasso advocaten.
Na de kwestie kort...
Na de kwestie kort telefonisch en online (geweldige portal overigens) uit te hebben gelegd werdt er zelfs op de zelfde dag gelijk door Mevr. Anastasia Mohabir van E-Legal actie ondernomen door contact te leggen met de desbetreffende debiteur.
Twee dagen later confirmatie en toezegging van betaling door de debiteur en 4 dagen later zelfs het uitstaande bedrag keurig op onze rekening.
Dus résumé e-Legal incasso advocaten is wat ons betreft een echte aanrader voor een ieder die er klaar mee is om veel tijd en energie in wanbetalers te steken.

Professioneel
Adequaat
Service en resultaat gericht
Begripvol
Betrokken
Zeer Goede Communicatie

Punt Autisme

Al tien maanden bleef enige uitbetaling voor onze verleende zorgdiensten door een gemeente uit. Harry bleek niet alleen snel, accuraat en een goede kennis over wet- en regelgeving te hebben, maar... Al tien maanden bleef enige uitbetaling voor onze verleende zorgdiensten door een gemeente uit. Harry bleek niet alleen snel, accuraat en een goede kennis over wet- en regelgeving te hebben, maar ook ervaren met 'gemeentewerk' te zijn en heel vlug de achterliggende context van zorgsystemen te begrijpen en vanuit deze context de juiste strategie te kunnen bewandelen en ons als opdrachtgever hierin feilloos te kunnen coachen en ontzorgen. Harry ademt de visie en doelstellingen van E-legal uit en heeft door zijn optreden elke toekomstige zorg voor wanbetalers weggenomen! De vordering is nog voor het einde van 2020 volledig (inclusief incassokosten) geïncasseerd.

snel, accuraat, ter zake zeer kundig, context gevoelig, betrokken, ontzorgend, strategisch sterk

Kids2Play

Ik heb eerder bij een andere partij mijn incasso’s ingediend, helaas liep dat niet erg soepel. Na wat zoeken op internet kwam ik uit bij E-Legal. Dezelfde dag mijn incasso’s ingediend en wat hebben... Ik heb eerder bij een andere partij mijn incasso’s ingediend, helaas liep dat niet erg soepel. Na wat zoeken op internet kwam ik uit bij E-Legal. Dezelfde dag mijn incasso’s ingediend en wat hebben zij mij super geholpen. Ik heb geen enkele nare ervaring gehad met E-Legal en ben door meerdere medewerker top geholpen waaronder Mr. A.C. Mohabir en Harry Kanhai.

Snel actie ondernomen. Goede communicatie. Snel resultaat

K mangelaars

Mijn case was snel opgepakt door de heer Kanhai en binnen twee weken afgerond

Snelle reactie

Buroblad

Na niet terugontvangen van betaald product waarbij levering was vervallen is door mij procedure opgezet om geld terug te vorderen.

Online dossierinzicht, reactie en resultaat!

Autoschade Bleyenberg BV

Geweldige ervaring, zonder poespas, gewoon weten te incasseren bij een bijzonder onwillige debiteur.

kon de voortgang goed volgen online en een snelle afwerking

Fun in the Sun vof

Heel goed geholpen, helaas geen incasso tot gevolg, maar dat ligt niet aan E-Legal, wij hebben zelf besloten om de gerechtskosten veel hoger zijn dan onze vordering om niet verder te gaan, maar... Heel goed geholpen, helaas geen incasso tot gevolg, maar dat ligt niet aan E-Legal, wij hebben zelf besloten om de gerechtskosten veel hoger zijn dan onze vordering om niet verder te gaan, maar daarvoor heeft E-Legal er zeker alles aan gedaan om onze vordering alsnog betaald te krijgen.
Bij een volgende benodigde incasso zullen we zeker weer contact opnemen!

Goede communicatie en snelle actie!

Reactie e-Legal incasso advocaten:

Beste Gaby, dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Jammer dat het deze keer niet is gelukt. Graag tot een volgende keer, want we staan voor je klaar bij een volgende wanbetaler. Hartelijke... Beste Gaby, dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Jammer dat het deze keer niet is gelukt. Graag tot een volgende keer, want we staan voor je klaar bij een volgende wanbetaler. Hartelijke groeten van Harry!

OdaFiscal

Soms zijn er helaas geen andere oplossingen meer mogelijk wanneer een debiteur verzuimt om aan zijn verplichtingen te voldoen. Het is mij ook als ondernemer overkomen dat een client zijn factuur niet wil betalen. Help zoeken bij e-legal was voor mij dan een noodzakelijk kwaad. Eenmaal daar aangemeld ging het balletje rollen. Mijn dossier werd behandeld door advocaat mr. Anastasia Mohabir. Anastasia is een zeer prettig persoon om mee te communiceren en zij heeft de procedure stap voor stap helder aan mij kunnen uitleggen. Je kan de voortgang van het dossier heel gemakkelijk via het online portal volgen. Gesprekken, mails, telefoons, brieven, stukken, ze worden allemaal in het portal gezet. Je kan dus altijd zien hoe ver je dossier is. Het resultaat is dat mijn debiteur uiteindelijk wel heeft betaald. Maar los van het resultaat ben ik sowieso zeer positief over de (juridische) aanpak.

Kennis van de wettelijke mogelijkheden. Duidelijk. Communicatie.

Hanny de Bruijn uitvaartverzorging

We zijn terzijde gestaan door mevrouw A Mohabir en we hebben haar dienstverlening ( en dus die van E-Legal) ervaren als zeer positief. Mevrouw Mohabir, dacht echt mee en was heel duidelijk,... We zijn terzijde gestaan door mevrouw A Mohabir en we hebben haar dienstverlening ( en dus die van E-Legal) ervaren als zeer positief. Mevrouw Mohabir, dacht echt mee en was heel duidelijk, begripvol en zeer klantvriendelijk.
Heel erg bedankt!
André Jansen en Hanny de Bruijn
Hanny de Bruijn uitvaartverzorging

Zie boven

HNM Consultancy

De goede reviews volledig waar gemaakt. In de 20 jaar dat ik als zelfstandige werk nog nooit meegemaakt dat een klant niet betaalt. Nu dus een ervaring rijker. Een ervaring met een zeer positieve... De goede reviews volledig waar gemaakt. In de 20 jaar dat ik als zelfstandige werk nog nooit meegemaakt dat een klant niet betaalt. Nu dus een ervaring rijker. Een ervaring met een zeer positieve afloop met dank aan de kennis en kunde van mw. Duggal-Sukhai.
Dankjewel, jullie zijn je geld dubbel en dwars waard!

E-legal is makkelijk te benaderen en handelt snel.