Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Tony Rosenfeld / TRservices

Niet leuk, geconfronteerd worden met een wanbetaler, maar E-Legal, met name Pareshma Duggal-Sukhai lost dit PERFECT voor je op! Mijn raad: heb je een onbetaalde factuur? Hou een historiek bij, zorg... Niet leuk, geconfronteerd worden met een wanbetaler, maar E-Legal, met name Pareshma Duggal-Sukhai lost dit PERFECT voor je op! Mijn raad: heb je een onbetaalde factuur? Hou een historiek bij, zorg voor bewijsmateriaal en wacht niet om e-Legal in te schakelen. Een wanbetaler zal alles proberen om eronder uit te komen! Een tevreden Belg ;-)

Alles, geen zwakke punten!

Schaminee

Harry Kanhai informeerde mij geduldig en serieus waarna ik hem de incasso in handen gaf. De website van E-Legal werkt heel goed. De stappen werden duidelijk aangegeven en ook tussendoor kreeg ik... Harry Kanhai informeerde mij geduldig en serieus waarna ik hem de incasso in handen gaf. De website van E-Legal werkt heel goed. De stappen werden duidelijk aangegeven en ook tussendoor kreeg ik antwoord op al mijn vragen. Complimenten aan Harry voor de aanpak van deze incasso!

Heldere communicatie en snelle, professionele actie.

Heykal

Het vorderen van een factuur was problematisch, met behulp van Anastasia van E-Legal is dit uiteindelijk opgelost!

Digitale portal

Johan

Vanaf intake tot het geld op mijn rekening duurde drie weken.

snel en duidelijk contact met e-legal

Monty Interieurbouw

Andy Koets/ interieurbouwer

Andy Koets/ interieurbouwer

Als je al decennia eigen ondernemer bent zoals ondergetekende zie je ze allemaal langs komen. Incasso bureaus met grote beloften en weinig tot geen resultaat om over het tijdspad maar niets te noemen. Had zelf met een geschil met mijn huurbazen die er zo hun eigen waarheid op na hielden. Lang verhaal kort, het venijn zat in de staart. Ondanks duidelijke afspraken vertikten de beide mensen het laatste bedrag op tafel te leggen in verband met het opleveren van het gehuurde. Contact verliep moeizaam en zeker niet oplossingsgericht. E-legal ingeschakeld en zie hier, snelle en duidelijke aanpak. Wist meteen waar ik aan toe was en vanaf dat moment een prima gevoel dat het nu opgepakt werd. Kon ik mij weer bezig houden met mijn vak zonder al die negatieve energie. Heb tenslotte wel wat anders te doen. Binnen twee weken resultaat, openstaand bedrag met bijkomende kosten is door de huurbazen overgemaakt. Een 100% score. Mensen, voor mij hoeft u niets, maar mocht u wat te incasseren hebben en u wit resultaat dat kan ik uiteraard E-Legal aanraden.

snel, vakkundig, helder

Ciere&Verlooij

Snelle afhandeling

Accuraat,duidelijk en informatief

NederLux

Mijn incasso met weinig inspanning volledig betaald gekregen. Met dank aan Harry Kanhai heb ik nu ook nog een tevreden klant overgehouden.

je hoeft zelf niets meer te doen

Burinco

Binnen 28 dagen was de hele zaak afgehandeld, er werd goed maar redelijk druk gezet op de debiteur, en altijd geprobeerd in gesprek te blijven. Pareshma Duggal-Sukhai heeft de zaak behandeld, en... Binnen 28 dagen was de hele zaak afgehandeld, er werd goed maar redelijk druk gezet op de debiteur, en altijd geprobeerd in gesprek te blijven. Pareshma Duggal-Sukhai heeft de zaak behandeld, en handelde precies zoals bij deze debiteur benodigd was.

Snel, accuraat, niet duur.

Person of Interest Recruitment

Eerlijk is eerlijk, ik heb lang getwijfeld of ik wel of niet een incasso traject zou starten. Nadat ik mijn dossier had ingediend kon ik netjes in mijn eigen dashbord de zaak volgen. Er werd meteen... Eerlijk is eerlijk, ik heb lang getwijfeld of ik wel of niet een incasso traject zou starten. Nadat ik mijn dossier had ingediend kon ik netjes in mijn eigen dashbord de zaak volgen. Er werd meteen actie ondernomen. Na iets meer dan een week werd ik door mw. Dukkal-Sukhai gebeld met de mededeling dat de klant alles heeft voldaan. Heel fijn en transparant.

Plug & play, overzichtelijk. en toch snel resultaat.

Pro Liquid B.V.

Na meerdere malen een debiteur diverse herinneringen en betaalverzoeken te hebben gestuurd (200+ dagen zonder enig resultaat) contact opgenomen met e-Legal incasso advocaten.
Na de kwestie kort...
Na de kwestie kort telefonisch en online (geweldige portal overigens) uit te hebben gelegd werdt er zelfs op de zelfde dag gelijk door Mevr. Anastasia Mohabir van E-Legal actie ondernomen door contact te leggen met de desbetreffende debiteur.
Twee dagen later confirmatie en toezegging van betaling door de debiteur en 4 dagen later zelfs het uitstaande bedrag keurig op onze rekening.
Dus résumé e-Legal incasso advocaten is wat ons betreft een echte aanrader voor een ieder die er klaar mee is om veel tijd en energie in wanbetalers te steken.

Professioneel
Adequaat