Ray Florentinus

Alleen de goede aflevering van de fiets ervaren .

Beschrijf hier uw ervaring

Verder nog geen ervaring , contact met uw bedrijf .

L. Klaver

Tot nu, perfect, fijne fiets!

Beschrijf hier uw ervaring

Aardige bescheiden jongens, zorgvuldige goede service,
wij zijn erg tevreden.

Marjolein Vos

Ik ben zeer tevreden over de service.

Marit Bosselaar

Als werkende moeder met kinderen ben ik heel enthousiast over mijn E-bike. Ik heb in een klein jaar zo'n 5000 km gefietst voornamelijk woon-werkverkeer. Ook gebruik ik de fiets in de stad met een... Als werkende moeder met kinderen ben ik heel enthousiast over mijn E-bike. Ik heb in een klein jaar zo'n 5000 km gefietst voornamelijk woon-werkverkeer. Ook gebruik ik de fiets in de stad met een kind achterop. Ideaal. Lekker bewegen, ik kom veel meer buiten en het kost geen extra inspanning. De E-bike doet het altijd prima. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding erg goed.

W. Bosselaar

Met het bedrijf goede ervaring. Ze reageren goed als er iets is.

Wat de fiets betreft het volgende:
1. Bij een noodstop blijkt de achterrem niet sterk genoeg te remmen.
De voorrem blijkt dan zo sterk te zijn in verhouding tot de achterrem dat je...
Wat de fiets betreft het volgende:
1. Bij een noodstop blijkt de achterrem niet sterk genoeg te remmen.
De voorrem blijkt dan zo sterk te zijn in verhouding tot de achterrem dat je een schuiver met je voorwiel kunt maken.
2. Voor kleinere mensen is een kleiner frame wenselijk.

Reactie E-bikez.nl:

Geachte W. Bosselaar,
Bedankt voor het delen van uw ervaring
Geachte W. Bosselaar,
Bedankt voor het delen van uw ervaring
Wij gebruiken als voorrem een V-brake (velgrem) en achter een Rollerbrake bij onze voorwielmoten. Dit doen we omdat rollerbrakes en discbrakes bij voorwielmotoren nog wel eens gaan resoneren en dus geluid maken op de motor. Dit kan als irritant worden ervaren.
Velgremmen en discbrakes zijn krachtiger dan rollerbrake. Er is dus inderdaad een verschil in remkracht. Ons advies is om in het begin te testen hoe de remmen reageren. De remkracht van voorrem kan ook worden afgesteld.
E-bikez

Mijn fiets bevalt goed. Er waren op een bepaald moment problemen met de ondersteuning en toen is er een monteur langs geweest. Het probleem bleek niet zo maar op te lossen. De fiets moest terug naar... Mijn fiets bevalt goed. Er waren op een bepaald moment problemen met de ondersteuning en toen is er een monteur langs geweest. Het probleem bleek niet zo maar op te lossen. De fiets moest terug naar de fabriek.
Wel voor 6 weken, maar ik kreeg een leenfiets voor die periode.
Nu heb ik weer een soepel lopende fiets, en ben tevreden.

Mirjam Veeger

Niet heel veel contact gehad maar ik ben heel tevreden. Goed advies gekregen en ben heel blij met mijn fiets. In een woord fantastisch!!! Moet nog bellen voor de onderhoudsbeurt en dan mag het van... Niet heel veel contact gehad maar ik ben heel tevreden. Goed advies gekregen en ben heel blij met mijn fiets. In een woord fantastisch!!! Moet nog bellen voor de onderhoudsbeurt en dan mag het van mij weer lente worden:-)
Ik kan dit bedrijf en vooral de fiets zeer aanbevelen en doe dat ook regelmatig.

Judith Wildeman

Goed. Vriendelijk en deskundig

Beschrijf hier uw ervaring

Alles goed . Er was een klein probleempje wat heel goed is opgelost

Jenny

Erg vriendelijk geholpen en al onze vragen zijn beantwoord.
Mochten thuis de fiets uitproberen. Ook daar is alle tijd en aandacht aan besteed.

Erik Visser

Prima een ruime 8

Beschrijf hier uw ervaring

Van bestelling tot afleverin en service super