Jeannette Rozendaal

Thuis-werk fiets

Beschrijf hier uw ervaring

een heerlijke fiets, met tegenwind geen probleem. Altijd op tijd op je werk en je kan de auto met goed weer laten staan

Gerard en Tonny

Beste uit onze test

Beschrijf hier uw ervaring

Voordat wij overgingen tot de aanschaf van 2 E-bikez hebben wij meerdere bikes getest, zoals Stella ( zeer slechte ervaring),
Giant (redelijk maar duur) RIH ( redelijk maar erg duur) Batavus (...
Giant (redelijk maar duur) RIH ( redelijk maar erg duur) Batavus ( geen goede ervaring) etc. Geen enkele fiets gaf ons het gevoel dit is het. Onze eerste ervaring met het proeffietsen bij E-bikez was direct goed, mede door de goede uitleg en de tijd die voor ons werd genomen. Bij Stella sta je in de rij en nemen ze niet de tijd voor je.
Na alles getest te hebben besloten wij om nogmaals een afspraak te maken met E-bikez voor een proefrit. Wederom kwamen wij tot de conclusie dat deze E-bikez het beste aan onze wensen en verwachtingen voldeed. Een prettige bijkomstigheid was de redelijke prijs.
Wij hebben nu enkele honderden kilometers gefietst met onze E-bikes en wij zijn nog steeds enthousiast.
Het contact met E-bikez is ook erg prettig en vooral gericht op tevreden klanten.

Marianne den Braven

Spark One

Beschrijf hier uw ervaring

Pluspunten:
* Rijdt prima
* Ook na 2500 km haal ik met gemak 60 km in stand 5.
* Groot display goed leesbaar.

Minpunten:
* In half jaar tijd al 2x een gebroken...
Pluspunten:
* Rijdt prima
* Ook na 2500 km haal ik met gemak 60 km in stand 5.
* Groot display goed leesbaar.

Minpunten:
* In half jaar tijd al 2x een gebroken spaak
* Spatborden verbuigen makkelijk door dunne bevestigingen
* In de voorlamp zaten goedkope batterijen die zijn gaan lekken en daardoor roestvorming, waardoor ik na 3 maanden de voorlamp al moest vervangen.

Reactie E-bikez.nl:

Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Fijn dat u een goede rijervaring heeft met de fiets.
Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Fijn dat u een goede rijervaring heeft met de fiets.
Onze excuses voor de door u genoemde minpunten. Mochten er nog kosten voor u open staan, laat u het ons dan weten, dan zullen wij deze kosten aan u vergoeden.
E-bikez

Marja Propper

Elektrische fiets

Beschrijf hier uw ervaring

Onze ervaring is goed met het bedrijf, alles werd keurig uitgelegd, een proefrit gereden en na enkele dagen werd de fiets op mijn werk gebracht

anneke bruin

Heb de fiets net voor de winter gekocht dus heb er nog niet zoveel mee gereden maar dat komt wel goed met het voorjaar in zicht heerlijk genieten van de fiets

Brigitte Schaier

Boven verwachting!

Beschrijf hier uw ervaring

Afgelopen oktober bij E-bikez in Utrecht langs geweest.
Door de persoonlijke benadering en de goed onderbouwde antwoorden bij vragen besloten om de Spark de Luxe aan te schaffen Afgelopen oktober bij E-bikez in Utrecht langs geweest.
Inmiddels 800 km gereden en de eerste servicebeurt aan huis gehad.
Ik rijd standaard Eco, bij sterke tegenwind normaal, boost en boost+ incidenteel.
Tot nu toe haal ik met een accu elke keer 140 km!
De fiets zit erg comfortabel ,ook op de lange afstand, de ondersteuning is prima, zelfs in de laagste stand en blijft zo t/m het laatste blokje.

Eigenlijk voldoet hij boven verwachting!

Mede door de prettige benadering en snelle service die in alle opzichten boven andere ervaringen uitsteekt, heb ik het idee dat ik de juiste keuze hebt gemaakt.
Je koopt iets op basis van vertrouwen en dat wordt hier helemaal waargemaakt.
Voor mij was het de beste koop van 2015

Reactie E-bikez.nl:

Hartelijk bedankt voor het delen van deze positieve ervaring(en). Deze zijn voor ons onbetaalbaar! Wij zullen ook in 2016 hard ons best doen!
E-bikez

Sylvia Schutten

Elektrische fiets

Beschrijf hier uw ervaring

Super behandeld en een goed contact!

Rita

E-bike spark one
Super fijne, betrouwbare, fiets

Beschrijf hier uw ervaring

Goed bedrijf, communicatie snel en duidelijk, goed, uitstekend product, bedrijf vooral vriendelijk en betrouwbaar. Snelle correcte aflevering.

Tonny Lagemaat

Supper fietsen

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn wat je kunt noemen ervarings-deskundigen dit is namelijk onze derde e-bike, deze fietsen zijn een stuk beter dan onze vorige ze zijn sneller en krachtiger en de accu gaat veel langer... Wij zijn wat je kunt noemen ervarings-deskundigen dit is namelijk onze derde e-bike, deze fietsen zijn een stuk beter dan onze vorige ze zijn sneller en krachtiger en de accu gaat veel langer mee.
Het contact met de jongens van E-bikez was perfect en al onze vragen werden netjes beantwoord.

Bart Hendriks

Een nieuwe ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Goede voorlichting, duidelijke afspraken en snelle levering. Kreeg alle ruimte tot een proefrit en het stellen van vragen toen eBikez de eerste keer voor een demo bij mij thuis kwam. Ook bij... Goede voorlichting, duidelijke afspraken en snelle levering. Kreeg alle ruimte tot een proefrit en het stellen van vragen toen eBikez de eerste keer voor een demo bij mij thuis kwam. Ook bij aflevering van mijn fiets een week later weer alle ruimte voor uitleg.