Heerlijke fietsen, zien er sportief uit en rijden super.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, zonder probleem de fietsen uitproberen

Mijn Enike

Beschrijf hier uw ervaring

Prima mensen en prima service!!!

Bri

Super Service!

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat ik een aantal verschillende E- fietsen heb getest en helaas die niet maar mijn zin waren. Het was het allemaal net niet, kwam ik toevallig op de site van E-Bikez terecht. Na een mail contact... Nadat ik een aantal verschillende E- fietsen heb getest en helaas die niet maar mijn zin waren. Het was het allemaal net niet, kwam ik toevallig op de site van E-Bikez terecht. Na een mail contact mocht ik bij mijn thuis een test rit doen. De fiets beviel mij direct en twijfelde geen moment om deze fiets te kopen.

Mail contact is zeer correct verlopen, ook nadat ik een ''probleempje'' had met mijn extra bagage drager, want mijn hondenmand past er niet op. Nadat ik op een vrijdag avond hierover had gemaild, kreeg ik nog dezelfde avond al een antwoord hoe ik dit probleem kon oplossen.
Ook na een aantal maanden dat de ketting door schoot werd er iemand langs gestuurd om het op te lossen.

Het enige min punt aan de fiets vind ik dat de accu een zeer lage capaciteit heeft. Ik had het advies gekregen om eerst de accu op te laden voordat ik de fiets ging gebruiken. Dat heb ik ook gedaan, de eerst keer kon ik 80 km er mee rijden. Na de tweede keer opladen kon ik 70 km er mee rijden. En dat was in de periode Juli en Augustus , dus hoog zomer dus geen kou verlies. Bij de derde keer opladen kon ik nog maar 40 km fietsen. En dat val mij toch wel een beetje tegen, weet niet of dit normaal is?

Verder ben ik heel blij met deze fiets en hoop er nog jaren plezier er van te hebben en nogmaals mijn complimenten hoe ik geholpen ben.

Reactie E-bikez.nl:

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat de fiets u bevalt.
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat de fiets u bevalt.
Wat betreft de accu dit is zeker niet normaal! Wij zullen u een nieuwe accu toesturen, en gaan uw accu nakijken, er is duidelijk iets mis met uw accu.
E-bikez

Marjo, Nieuwegein

Prettig bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig geholpen, goed advies. Ze nemen de tijd om je goed van dienst te zijn.

Helma Mosterd

Dikke 10!

Kan haast niet beter!

Willem

E-bikez Spark One

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben bij het bedrijf in een rustige sfeer goed voorgelicht en heb een proefrit op de E-bike kunnen maken.

Andre Rats

De E-bikez staat voor E-indeloos goed,

E-bikez is super klantgericht. Komt zijn afspraken correct na. Super

Max Cordier de Croust

Topper

Beschrijf hier uw ervaring

Servicebeurt voor mijn E-Bikez.. geweldig aan huis en rijdt nog beter dan tevoren!
Ben er super blij mee...

Hans en Roelien Klomp

E-Bikez

Beschrijf hier uw ervaring

Veel fietsplezier met de e-bikez . Veel kilometers gefietst en vooral in de zomer.
Voordat je het merkt ben je al veel kilometers verder.

Fam. Groeneveld

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende fietsen en ook een uitstekende service. We hebben 2 fietsen gekocht. Er was een handvat van 1 fiets niet goed. We belde op en dezelfde dag werd er een nieuw handvat opgestuurd.