Kees van Leeuwen

Verrassing!

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen en leveren van de fiets zijn probleemloos verlopen. Wat opviel is de snelle, vriendelijke en duidelijke manier van werken van E-Bikez. Bijzonderheden werden telefonisch of via E-mail... Bestellen en leveren van de fiets zijn probleemloos verlopen. Wat opviel is de snelle, vriendelijke en duidelijke manier van werken van E-Bikez. Bijzonderheden werden telefonisch of via E-mail afgehandeld. De lijnen zijn kort, en op vragen wordt snel gereageerd. De aflevering van de fiets was binnen de gestelde termijn en er werd tijde genomen voor uitleg, vragen etc.
En de Spark One? daar kan ik kort over zijn: WONDER OP WIELEN!!! Gewoon een degelijke fiets die best comfortabel is, maar zonder fratsen, en met een accu die het lang volhoudt, ook in de heuvelachtige omgeving van de Veluwezoom. Kortom: deze fiets is zijn geld dubbel en dwars waard. Chapeau voor de mensen van E-Bikez: jullie leveren een mooi product voor een zeer concurrerende prijs!

Super

Fiets bevalt uitstekend

Ton van Elst

Heerlijk, degenlijke fiets.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima Fiets, prima service. Batterijduur wordt wat hoger neergezet dan dat deze in werkelijkheid mee gaat. Ik rijd gemiddeld ongeveer 80 a 90 km op een volle batterij ( stand normaal) Systeem van... Prima Fiets, prima service. Batterijduur wordt wat hoger neergezet dan dat deze in werkelijkheid mee gaat. Ik rijd gemiddeld ongeveer 80 a 90 km op een volle batterij ( stand normaal) Systeem van trapondersteuning ( trapkrachtcensor) is prima en ik vind dit zelfs beter dan bij andere fietsen die dit niet hebben. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Kortom. Zeer tevreden.

Reactie E-bikez.nl:

Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Fijn dat de fiets en service naar wens is! De actieradius op stand ''normaal' zal een stuk lager zijn dan op de stand ''eco''.
Wij wensen u nog veel...
Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Wij wensen u nog veel plezier van uw fiets!
E-bikez

Geen spijt

Beschrijf hier uw ervaring

Snel antwoord op miijn vragen

Extremely Happy!

Beschrijf hier uw ervaring

I have been using an e-bike for about 6 months now and average between 30 and 40 km per day. I am extremely happy with this purchase and would recommend it to anybody. I went for the black low... I have been using an e-bike for about 6 months now and average between 30 and 40 km per day. I am extremely happy with this purchase and would recommend it to anybody. I went for the black low instep version with front wheel drive for ease and I am glad I did.
As for the company, E Bikez, well the service is exemplary, demonstrating that 'the professional and personal touch' is not a forgotten value from the past.

Arend Timmerman

Hele fijne fietsen en zeer prettige communicatie met het bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Lang getwijfeld (misplaatste trots) en lang op internet reviews en tests gelezen en steeds weer opnieuw gelezen. Een informatiebijeenkomst van de fietsersbond bezocht. Met heel veel eigenaren van... Lang getwijfeld (misplaatste trots) en lang op internet reviews en tests gelezen en steeds weer opnieuw gelezen. Een informatiebijeenkomst van de fietsersbond bezocht. Met heel veel eigenaren van e-bikes gepraat over hun ervaringen. Heel vaak het advies gekregen om vooral voor een zogenaamd a-merk te gaan. Dit alles tegen onze natuur in, want mijn vrouw en ik zijn nogal impulsieve kopers. In de ochtend iets half willen en in de middag bestellen. Op internet kwam ik iedere keer weer bij E-bikez terecht. Uiteindelijk een paar proefritten gedaan en viel de keus overtuigend op de spark-one,
Wat mij vooral opvalt is de zeer prettige ondersteuning.
Alleen nog hele lichte twijfel over mijn accu. Het lijkt erop dat ik met de accu van mijn vrouw 20 tot 30 kilometer meer kan afleggen. Ik heb haar accu een paar keer voor haar leeg gereden. Twijfel alleen of dat een beetje onder gelijkwaardige omstandigheden is gebeurd. Dus in mei of juni nog maar eens testen. Samenvattend; geen seconde spijt van de aanschaf.
Ook met fietsned, voor de onderhoudsbeurt, een uitstekende ervaring.

Reactie E-bikez.nl:

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat de fietsen naar wens zijn! We vinden het erg leuk te horen dat u voor E-bikez gaat i.p.v. de geadviseerde bekende A-merken . Ook wij... Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat de fietsen naar wens zijn! We vinden het erg leuk te horen dat u voor E-bikez gaat i.p.v. de geadviseerde bekende A-merken . Ook wij horen aardig wat minder positieve verhalen van onze klanten met de zogenaamde A-merken.
Het is goed om de accu’s nog eens naast elkaar te testen tijdens dezelfde omstandigheden (o.a. temperatuur/wind/ gewicht rijder en landschap spelen een grote rol). Als u dan nog twijfelt, zouden we graag de accu voor u onderzoeken.
E-bikez

Susan

Heel tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg tevreden over de fiets en de service. Ook bij vragen na aanschaf wordt er alle tijd genomen om de vraag te beantwoorden. De servicebeurt zou in de werkplaats gedaan worden. Dit zou betekenen dat... Erg tevreden over de fiets en de service. Ook bij vragen na aanschaf wordt er alle tijd genomen om de vraag te beantwoorden. De servicebeurt zou in de werkplaats gedaan worden. Dit zou betekenen dat de fiets een week meegenomen zou worden. Een leenfiets zou daarvoor in de plaats komen. Dit wilde ik echter niet en heb het aangegeven. De servicebeurt werd vervolgens bij mij thuis gedaan. Geen probleem. Heel tevreden daarover.
Ook over de fiets zelf zeer tevreden. Mooie uitstraling, maar nog belangrijker: fiets heel fijn. Ik ben ervan overtuigd dat, mochten er in de toekomst problemen voordoen, dit goed opgelost zal worden door e-bikez.

T. Middendorp

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de ebikez nu ongeveer een half jaar. Prima service. Binnen een dag altijd antwoord. Garantie is ook goed geregeld. Heel blij dat ik hier een fiets heb aangeschaft.

Fijne fiets voor vakantie en woon werk verkeer

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service, klein mankement goed verholpen.

Jeannette Rozendaal

Thuis-werk fiets

Beschrijf hier uw ervaring

een heerlijke fiets, met tegenwind geen probleem. Altijd op tijd op je werk en je kan de auto met goed weer laten staan