Klarien de Geus

Mijn ervaring met dit bedrijf zijn prima. De eigenaren, verkopers, zijn hartelijk en hebben kennis van zaken. Ook de monteur die de fiets komt afleveren, is zeer vriendelijk.
De fiets is een...
De fiets is een hele fijne fiets. Hij rijdt soepel, geeft voldoende ondersteuning. Ook kunt je best lang met de accu doen. In de winter iets minder, omdat het dan koud is. en de accu eerder leegloopt, in de zomer heb ik 100 km gehaald.
Wat wel jammer is, is dat er maar 2 kleuren leverbaar zijn. Dat is aan de ene kant erg makkelijk, aan de andere kant zou er van mij iets meer kleurkeuze mogen zijn evenals meerder framehoogtes. Voor lange mensen is deze fiets waarschijnlijk te klein.
Verder niets dan lof voor deze fiets.

alledag

Prettige mensen die zeer betrokken bezig
zijn met hun passie nl. het maken van een prima E bike tegen een goede prijs

Ik rij nu bijna een jaar op de bikez go en ben erg tevreden. Hij is stevig en de stabiel. Ook de motor is niet te fel maar wel sterk.

Heel prettig en behulpzaam

Haak - Borger

Via kennissen op een ebikez gefietst. fietste prima en daarom via het web contact opgenomen met ebikez. prima ervaring met dit bedrijf. fiets is thuis afgeleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

een klein gebrek aan het mandje voorop het stuur werd snel en vlot afgehandeld.

Hans Leenders

Uitstekend bedrijf
Ervaren monteurs
Monteurs met passie

WW Koopman

Ik ben zeer positief over dit bedrijf! Problemen worden serieus genomen en vlot opgelost.
Zeer klantvriendelijk. Kan nauwelijks beter. Een aan te bevelen bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Na 8 maanden gefietst te hebben op mijn Spark Evo kan ik niet anders concluderen dat dit een geweldige fiets is. Ligt geweldig op de weg. Stevige fiets met plezierige en eenvoudige bediening. Na 8 maanden gefietst te hebben op mijn Spark Evo kan ik niet anders concluderen dat dit een geweldige fiets is. Ligt geweldig op de weg. Stevige fiets met plezierige en eenvoudige bediening.
We hebben, mijn vrouw heeft dezelfde fiets, een goede keuze gedaan door deze fiets te kopen.
Prijs/kwaliteit is uitstekend. Wij kunnen deze fiets en het bedrijf zeer aanbevelen!
Rose en Wim Koopman, Dieren

Pia de Vreese

Mijn ervaringen met het bedrijf E-bikez.nl zijn zonder meer goed te noemen (zie mijn eerder geschreven review).
Daarnaast ben ik ook heel tevreden over de electrische fiets Spark One. Ik...
Daarnaast ben ik ook heel tevreden over de electrische fiets Spark One. Ik gebruik deze nu een jaar en de fiets voldoet aan mijn verwachtingen (voor recreatief gebruik en voor boodschappen e.d.)

Pia de Vreese

Mijn ervaring met E-bikez is vanaf mijn oriëntatie op een electrische fiets tot aan de eerste service beurt zonder meer goed te noemen. Op mijn vragen is altijd goed en snel antwoord gekomen en ook... Mijn ervaring met E-bikez is vanaf mijn oriëntatie op een electrische fiets tot aan de eerste service beurt zonder meer goed te noemen. Op mijn vragen is altijd goed en snel antwoord gekomen en ook de eerste servicebeurt is goed uitgevoerd, gepaard gaande met aanbod van vervangende electrische fiets (waarvan ik ook gebruik heb gemaakt).
Verder is een kapotte adaptor bij levering van de fiets de dag daarop direct omgewisseld, dit is ook snel uitgevoerd.

R v. Guldener

Een keurig en correct bedrijf
Komt heel vertrouwd over

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had het geluk, dat ik een demo fiets bij E-bikes kon kopen en ben nu de trotse eigenaar van een prachtige, mat zwarte E-bikez Volt de Luxe.
Deze is heel netjes afgeleverd .
Geheel...
Deze is heel netjes afgeleverd .
Geheel volgens de gemaakte afspraken en met de volledige garantie.
Zowel mail als telefoontjes, worden keurig beantwoord.
Hij fietst heerlijk en ben er zeker van,wat hij dat ook lang blijft doen
Ook een compliment voor het bedrijf, dat de fiets kwam afleveren.
De man man had alle tijd om alles uit te leggen en heeft de fiets keurig op mijn lengte afgesteld.
Ik kreeg er zelfs een setje gereedschap bij.
Tot nu toe, niets anders als lof voor E-bikez

H. Essers

Vriendelijke mensen en goede service.