DWCprint

Pronk belettering

Uitstekend

snelle levering

Cecile

Kwaliteit van druk goed. Nadeel: site is lastig navigeerbaar voor iemand met beperkte kennis van drukwerk en ik verwacht een proactievere houding van werknemers tijdens het bestellen/checken... Kwaliteit van druk goed. Nadeel: site is lastig navigeerbaar voor iemand met beperkte kennis van drukwerk en ik verwacht een proactievere houding van werknemers tijdens het bestellen/checken bestelling.

Positieve verhalen van een bekende

Annemarie Smith

Veelzijdig bedrijf, goede service

Een klant wees me op de kwaliteit van hun werk

Kester

Heel goed!

DWC had precies het juiste product waar ik naar op zoek was voor een betaalbare prijs

PrintDesign

DWC print handelt de bestelling correct en binnen de aangegeven tijd af.

Dwc print heeft een ruim aanbod van papiersoorten en afwerking. De scherpe prijzen voor deze afwerkingen zoals foliedruk en goud gevem de doorslag.

Colson

Top

de vele mogelijkheden, zoals de verpakkingsmogelijkheden (visitekaartjes in plastic doosjes)

Rinus ter Heijden

Wij zijn al enkele jaren klant bij DWCPrint en hebben alleen maar goede ervaringen.

Scherpe prijzen, snelle levering, zorgvuldige afhandeling van de orders.

Rob Claes

Zeer vlotte service met een mooi eindresultaat!

Een eigen orderbegeleider die mij kent, en de uiterst snelle leveringen aan competitieve prijzen.

Carola Houtman

Het is de eerste keer dat ik er iets besteld heb. Maar ik ben zeer tevreden. Dat je van alles op de hoogte gehouden wordt is erg fijn!

Altijd op de hoogte van de status van je bestelling
Je wordt erg snel geholpen met alles.

Shana Rens Interieurarchitecte

Super! Zeer goede en snelle service/levering

De prijs en snelle levering