DWCPRINT

Kwaliteit van het drukwerk

Studio BrainStorm

Online drukker die zich onderscheid door kennis van zaken, behulpzaamheid en flexibiliteit

vakkennis, behulpzaamheid, mogelijkheden

Rik Ontwerpt

Positief

duidelijke support, zeer uitgebreid assortiment, scherpe prijzen

Steffen

Mooie tafelkaarten geleverd.

Kwaliteit van de print

Lumeriawinkel

Goede drukker met creatieve professionele begeleiding.

Duidelijk, betaalbaar en goede producten.

Tom Dierickx

Erg goede service. Er waren meerdere pogingen nodig alvorens ik de bestanden op de juiste manier had aangeleverd, en ik werd erg goed bijgestaan tot dit het geval was.

Ook erg mooie kwaliteit van het printwerk.

Ontwerpstudio Carlijn Hoogenboom

Fijne prijs-kwaliteit verhouding

Snelheid en niet duur

Goede ervaring

Goede kwaliteit drukwerk, veel keuze in papier

Liefs van Roos

Goed drukwerk, altijd behulpzaam en meedenkend

Dichtbij, dus als er iets is, kan ik er even heen. Heel servicegericht

Mark

Ontevreden met het resultaat. Nav contact met de klantenservice leerde ik dat, ondanks het ontwerp zichtbaar scheef op de voorkant staat, dit onder de max afwijkingsmaten valt en er dus niks gedaan... Ontevreden met het resultaat. Nav contact met de klantenservice leerde ik dat, ondanks het ontwerp zichtbaar scheef op de voorkant staat, dit onder de max afwijkingsmaten valt en er dus niks gedaan wordt.

Nvt

Reactie DWCPRINT:

Hallo Mark! Spijtig te lezen dat je product niet naar tevredenheid is, maar afwerken op de halve millimeter nauwkeurig is helaas niet mogelijk. Kleine kaders kunnen problemen geven waarvoor we ook... Hallo Mark! Spijtig te lezen dat je product niet naar tevredenheid is, maar afwerken op de halve millimeter nauwkeurig is helaas niet mogelijk. Kleine kaders kunnen problemen geven waarvoor we ook waarschuwen op onze website: https://klantenservice.dwcprint.nl/nl/articles/11950-een-kader-in-jouw-drukwerk . Had je gekozen voor een betaalde (luxe) bestandscontrole, ook dan hadden we dit op voorhand ook kunnen melden. (https://klantenservice.dwcprint.nl/nl/articles/11668-hoe-werkt-de-bestandscontrole)

Leen Rooseleers

Tevreden