DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Marjoleins Creations

Super fijn!

Mond op mond reclame van collega ga de doorslag. Goed geholpen via de chat!

Madalco Media

Fijne ervaring, duidelijke informatie en tips over de soorten papier en verschillende producten. Ik werd zelfs terug gebeld over een foutje in de tekst van de brochure. Jullie oplettendheid waardeer... Fijne ervaring, duidelijke informatie en tips over de soorten papier en verschillende producten. Ik werd zelfs terug gebeld over een foutje in de tekst van de brochure. Jullie oplettendheid waardeer ik.

Mijn leidinggevende had jullie showcase aangevraagd en ik was verrast over de diversiteit van soorten papier en mogelijkheden.

Klikenzo

Super! Snel en fantastisch geholpen!

Klantvriendelijk, goed kwaliteit en super snelle levering!

Studio Rene Bakker

Perfect

levertijd en mogelijkheid van perforatie

Willem van Loenen

Na het aanleveren van het ontwerp werden we gebeld met de waarschuwing dat het niet mooi op de flyer zou komen en kregen we suggesties voor het aanpassen van het ontwerp.
Goede begeleiding dus.

Goede begeleiding en snelle levering.

Frans Overman

Uitstekend!

Duidelijke prijsopgave, goede prijs en bestand gemakkelijk te uploaden

Jasper

Zeer tevreden over DWC print, ondanks dat het versturen via DHL hopeloos mis ging. Waar DHL veel steken liet vallen, is DWC op een actieve manier achter het probleem aan gegaan, wat erg prettig... Zeer tevreden over DWC print, ondanks dat het versturen via DHL hopeloos mis ging. Waar DHL veel steken liet vallen, is DWC op een actieve manier achter het probleem aan gegaan, wat erg prettig was.
Drukwerk met goudfolie was van goede kwaliteit. Zoals ook gemeld op de website kunnen er kleine verschuivingen in de locatie van het goudfolie voorkomen.

Goede website; eigen accountmanager die er boven op zit als er een probleem voor is is ook prettig. Je hoeft niet iedere keer opnieuw het probleem uit te leggen.

hans janmaat

Prima uitvoering en snel

eerder lichtelijk ontevreden,

nieuwe kans geven en goed gelukt chapeuax

No Jokes

TOP, na de showcase heb ik ook een eerste bestelling geplaatst. Ik ben benieuwd naar de uitwerking.

een zeer interessante showcase, waarbij ik direct zicht heb op wat ze kunnen

Abdel

Helder,duidelijke koopproces

Nederlands bedrijf en top service