DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Karen

Goede service! Kaartjes kwamen beschadigd aan en zijn toen opnieuw gedrukt. Helaas wijken kleuren per drukopdracht wel af.

Service.

Studio Poppybird

Zeer goede ervaringen, behulpzaam, vriendelijk en super drukwerk

Klantvriendelijkheid, behulpzaam, kwaliteit

Restaurant de scheuter

Goede en snelle service. Ik had gebeld voor informatie over papiersoort ed. Vakkundig advies gekregen en super mooi resultaat. Binnen 1 dag al geleverd.

Vakkundig personeel
Goede kwaliteit prijs

Danny Hoogendoorn / Grafisupport

Kaarten met goudfolie laten drukken

duidelijke website, goede service, goede afgeleverde kwaliteit

Jitske de Vries

Ik ben telefonisch goed geholpen bij het gereedmaken van de te printen bestanden, waar overigens op de site goede gebruiksaanwijzingen voor zijn. Na het plaatsen van de bestelling werd mij... Ik ben telefonisch goed geholpen bij het gereedmaken van de te printen bestanden, waar overigens op de site goede gebruiksaanwijzingen voor zijn. Na het plaatsen van de bestelling werd mij telefonische gevraagd of het een probleem was dat mijn bestelling een dag later werd geleverd. Voor mij geen probleem, omdat ik de levering sowieso al snel vond. Kosteloos werd er wegens de uitgestelde levering vervolgens een DHL-ochtendlevering van gemaakt. Ik ben meer dan tevreden! Heb gelijk familie geadviseerd om hier een visitekaartjes te bestellen. Die bestelling wordt binnenkort geplaatst.

De informatievoorziening online, het vriendelijke en professionele telefonische contact en de scherpe prijzen.

Goed, snel, behulpzaam en de print ziet er geweldig uit.

Goed en snel en mooie bedrukking

Niels Mud

Goede service, heel snelle levering en prachtige kwaliteit.

Na het lezen van een aantal reviews van diverse drukkers kwam DWC er uit als de beste. De kwaliteit van het drukwerk is heel goed, prachtige heldere kleuren en netjes afgewerkt.

Femke

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Prijs-kwaliteitverhouding

Marjoleins Creations

Super fijn!

Mond op mond reclame van collega ga de doorslag. Goed geholpen via de chat!

Madalco Media

Fijne ervaring, duidelijke informatie en tips over de soorten papier en verschillende producten. Ik werd zelfs terug gebeld over een foutje in de tekst van de brochure. Jullie oplettendheid waardeer... Fijne ervaring, duidelijke informatie en tips over de soorten papier en verschillende producten. Ik werd zelfs terug gebeld over een foutje in de tekst van de brochure. Jullie oplettendheid waardeer ik.

Mijn leidinggevende had jullie showcase aangevraagd en ik was verrast over de diversiteit van soorten papier en mogelijkheden.