DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Andries Van Langenhove

Zeer positief, snel en kwaliteitsvol werk en zeer vriendelijke medewerkers bij het opmaken van de drukbestanden

Prijs, maar achteraf gezien ook de kwaliteit

FeestGarant

Geweldig bedrijf, klantvriendelijk, uitstekende website en behulpzaam.

Prijs en uitstraling website gaf mij de doorslag.

Marloes Weenink

Goed, goede begeleiding bij het plaatsen van de juiste bestelling, om zo misdrukken te voorkomen.

Goede ervaringen van vrienden

Vanessa

Heel goed

Ik kreeg het advies om postkaarten via DWCprint te laten maken. Dat heb ik gedaan. Veel keus en duidelijke informatie over materiaal.

By Eef Creative Design

Nu voor de tweede keer een bestelling gedaan bij DWC-PRINT, eerste keer was ik al zeer te spreken over hun kwaliteit. Netjes gedrukt en precies hoe ik het in mijn gedachten had. Nu voor de tweede... Nu voor de tweede keer een bestelling gedaan bij DWC-PRINT, eerste keer was ik al zeer te spreken over hun kwaliteit. Netjes gedrukt en precies hoe ik het in mijn gedachten had. Nu voor de tweede keer besteld, dit keer een proefdruk op Kalkpapier, omdat ik zelf even wou weten hoe het er uit zou zien, en wat ben ik weer blij met het resultaat. Netjes gedrukt en netjes geleverd, wederom weer tevreden met DWC. De huwlijksuitnodigingen bestel ik zeker bij DWC. Ik weet dan gewoon dat het er netjes uit ziet.

DWC geeft mij het gevoel van een professionele drukker maar dan wel toegankelijk en het bestellen gaat makkelijk. Mocht er toch iets niet kloppen met je aangeleverde bestand dan sturen ze je gewoon... DWC geeft mij het gevoel van een professionele drukker maar dan wel toegankelijk en het bestellen gaat makkelijk. Mocht er toch iets niet kloppen met je aangeleverde bestand dan sturen ze je gewoon even een mail, heel fijn. Door het gehele proces wordt je ook via de mail op de hoogte gehouden, dit geeft een fijn gevoel. De bestelling wordt netjes opgestuurd.

Sophie van der Made

Doopkaartjes met (coldfoil) goud

Snelle en vriendelijke service, kwaliteit.

Vicky Joziasse

Top bedrijf, onwijs blij met het resultaat! Ik ben geen professional, maar heb zelf wat zitten puzzelen in Photoshop. Aan de hand van de uitleg op de website van DWCPrint, kreeg ik het voor elkaar... Top bedrijf, onwijs blij met het resultaat! Ik ben geen professional, maar heb zelf wat zitten puzzelen in Photoshop. Aan de hand van de uitleg op de website van DWCPrint, kreeg ik het voor elkaar hele gave uitnodigingen met goudfolie te ontwerpen. Super tevreden met het resultaat!

Duidelijke uitleg op de website, goede en vlotte service per email.

Tarena

Goede ervaring met DWC print.

Ik heb hier al eerder kaarten besteld voor een klant en was erg tevreden met het resultaat.

Kelly

Zeer goede ervaring. Bij vragen werd ik meteen geholpen door een medewerker.

Uniek kalkpapier
Prijs kwaliteit