DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Mirjm fraipont Grafisch ontwerp

De bestelling die ik laatst plaatste was niet wat ik aangeleverd had. Ik had dubbelzijdig foliedruk besteld, maar was maar enkelzijdig uitgevoerd. Gelukkig wordt dit snel voor me hersteld! :)

Digitaal foliedruk.

Natural PMU

Super product en super service!

Goede service, vriendelijk, kwaliteit, snelle levering en betaalbaar

Foto Erie ten Doesschate

DWCPrint is echt wel in orde. Kwaliteit, service, punctualiteit is gewoon zeer goed. Uitleg op de website is zeer goed.

Eerdere bestellingen zijn zonder problemen verlopen.

PIT Tekst en Creatiebureau

Overzichtelijk bestelproces

Overzichtelijke website en veel mogelijkheden, mooie foliedruk

Bureau 61

Ik ben terecht gekomen bij DWCPRINT via De Reclamekamer. Momenteel vergelijk ik mijn orders met Pro Drukzo. Tot op heden is DWC vaak duurder. Dit is vaak een doorslaggevende factor bij het maken van... Ik ben terecht gekomen bij DWCPRINT via De Reclamekamer. Momenteel vergelijk ik mijn orders met Pro Drukzo. Tot op heden is DWC vaak duurder. Dit is vaak een doorslaggevende factor bij het maken van een keuze.

Aangeschreven door een collega. Het kunnen bestellen van meerdere visitekaartjes (meerdere personen, 1 ontwerp) in 1 bestelling. uitgebreide producten en materialen gamma.

Christien Vanherck

Top ervaring!

prijs, snelheid, kwaliteit

Marije De Bruijn

Snelle levering, goede service!

Mariska van Bennekom

Heel prettig, snelle levering en prima product

Goed product

Feedesign

Zeer goed, wat problemen gehad met pdf maar ook met drukwerk. Ze hebben dit goed opgelost

Klant gericht, probleem oplossend, snel

Carolien

Mijn ervaring met DWC print is erg goed. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

De klantvriendelijkheid en de snelheid.