DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Floor

Mooie kaartjes, veel keuze in papier/formaat etc. Applicatie die feedback/preview geeft over formaat file was duidelijk (bestel knop iets minder)

Veel keuze

ToonWorkz

Doen wat ze beloofd hebben. Keurig op tijd geleverd. Alleen er had wat meer aandacht besteed kunnen worden aan de verpakking van het drukwerk. Opgerold in kraftpapier helpt niet echt tegen... Doen wat ze beloofd hebben. Keurig op tijd geleverd. Alleen er had wat meer aandacht besteed kunnen worden aan de verpakking van het drukwerk. Opgerold in kraftpapier helpt niet echt tegen beschadiging van buitenaf.

Op tijd geleverd.

Yvonne martens

Heel goede service, zowel de klantendienst als de afhandeling van het product.

Prijs/kwaliteit is super! Zowel textiel als gewoon drukwerk besteld en van beiden uiterst tevreden. En een heel snelle levering (2 a 3 dagen).

Anouk de Vries

Prima drukkerij met goede chatservice voor hulp!

Prijs kwaliteit

Mw. P.A. Schild

Met enige spanning mijn bestelling, boekjes met tekst en kindertekeningen gedaan. Zouden de kleuren zo afgedrukt worden als gemaakt? Maar niets anders dan lof de kleur is precies geworden zoals de... Met enige spanning mijn bestelling, boekjes met tekst en kindertekeningen gedaan. Zouden de kleuren zo afgedrukt worden als gemaakt? Maar niets anders dan lof de kleur is precies geworden zoals de originele tekeningen . Persoonlijk contact was ook erg prettig, snelle reactie op mijn vraag en ook telefonische goed bereikbaar. DWC team bedankt.

Goed werk. Goed bereikbaar.

3dhomes

Efficiënt, klantvriendelijk en snelle service

Duidelijke website

BBTT Design

Erg tevreden, snelle afhandeling!

Prijs, kwaliteit

Jonas De Breucker

Heel leuke ervaring. Had nog wat problemen met de print file. Ze hebben me door heel dit proces proberen leiden.

Directe feedback en gepersonaliseerde hulp indien nodig. Makkelijk om contact te zoeken.

Lieze Goossens

Supersnelle levering, goede hulp via de live chat, kwaliteit is super!

- supersnelle levering van samples en drukwerk
- veel keuze uit verschillende papiersoorten
- prijs kwaliteit top! (Nergens goedkopere druk gevonden voor het gekozen papier)
- levering naar België
- mogelijkheid om de oplage te splitsen in twee verschillende ontwerpen

Kinderwinkel Mevrouw Groen

Uitstekend

Ik heb via de ontwerpster het adres van jullie gekregen en toevallig was er net een actie met 20%. Dat gaf de doorslag. Ik wist nog niet hoe jullie werkwijze en aflevering was dus het was het proberen waard!
Echt alles is uitstekend gegaan. Perfect zelfs! Echt zeer tevreden! En het resultaat is ook echt prachtig. Wij zijn er ontzettend blij mee.