DWCPRINT

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Liefs van Roos

Fijne website en altijd hulpvaardig

Dichtbij en gemakkelijk persoonlijk contact en goede service

Vossenberg Distillery

Top

Simpel uploaden. Makkelijk bestellen

Kistbeschilderingen en illustraties

SUUUUPERRRR!!!

Zeer vriendelijk en behulpzaam via mail en via telefoon. DWC denkt met je mee! Wat een kwaliteit leveren zij. Fantastisch. Én een snelle levering, terwijl zij nu midden in een verhuizing zitten. Dit... Zeer vriendelijk en behulpzaam via mail en via telefoon. DWC denkt met je mee! Wat een kwaliteit leveren zij. Fantastisch. Én een snelle levering, terwijl zij nu midden in een verhuizing zitten. Dit is en blijft mijn adres voor drukwerk. Dank team DWC!

Sarah

Heel goed. Correct, goed aanbod, klantvriendelijk.

- De klantenservice! Heel vriendelijk en behulpzaam en er is geen vraag te veel. Steeds heldere uitleg. Dit doen jullie echt supergoed!
- Korting op proefdruk (het mag altijd nog goedkoper ;-)...
- Korting op proefdruk (het mag altijd nog goedkoper ;-) maar ik vind het plus dat er korting gegeven wordt)
- Degelijk online systeem
- Goede papiersoorten en degelijk samples-boekje

Roos

Heel goed

duidelijke site, vriendelijke medewerkers, geen verzendkosten, mooie producten, recycled papier

Wilma

Snelheid en kwaliteit

The Happy Studio

Goed! Laatste bestelling werd eerder bezorgd dan verwacht.

Duidelijk uploadprogramma. Veel keuze, heel veel keuze.

chalet2rent

Goede ervaring met DWC print

communicatie, snel, duidelijk, niet duur

Dan. Houwers

Prima en behulpzaam bedrijf

De eerste foto als bijlage was geen goede kwaliteit, dat werd ons netjes medegedeeld zodat wij konden zorgen voor een nieuw exemplaar.

Femke H.

Prima service

Bij vragen reageren ze snel en komen met goede oplossingen. Prijs-kwaliteit is ook prima.