DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Friso Blankevoort

OK

Goede prijs bij kleine oplage verpakkingspapier. Mooi gedrukt, met goed dekkend wit op kraftpapier.

joyce molle

Super! Duidelijke site, duidelijke prijzen, snelle levering.

Duidelijke site, duidelijke prijzen, snelle levering.

Jill Hemerick

Eigenlijk is mijn ervaring met DWC al altijd positief verlopen, behalve deze keer dan. Bestelling was helaas niet op tijd, desondanks de beloofde levertijd. Gezien in online opvolging kan volgen,... Eigenlijk is mijn ervaring met DWC al altijd positief verlopen, behalve deze keer dan. Bestelling was helaas niet op tijd, desondanks de beloofde levertijd. Gezien in online opvolging kan volgen, ligt de niet behaalde levertijd eerder bij de koerier dan bij DWC zelf...

Prijs - kwaliteit - snelle levertijd

Made By Marcelle

Ik heb goede ervaringen met DWCPRINT. Mijn prints heb ik de volgende dag in huis, de kleuren zijn mooi helder en ik ben fan van het gerecyclede papier.

Mooi drukwerk, snelle levering, goede kwaliteit, fijne prijzen

FraaieDingen

Fantastisch, goede kwaliteit, Goede heldere site en goede communicatie, super snel en goed geprijsd

Zie boven :)

E. Helmink

Positief, goede kwaliteit bestelde product

De prijs en snelle service

Marielle

Goede ervaring.

snelle service

By Eef Creative Design

Snelle en goede levering. Het bestellen ging soepel en snel, ook fijn dat, mocht er iets zijn of als je vragen hebt, je gewoon kan bellen met iemand die bezig is met jouw order. Drukwerk ziet er... Snelle en goede levering. Het bestellen ging soepel en snel, ook fijn dat, mocht er iets zijn of als je vragen hebt, je gewoon kan bellen met iemand die bezig is met jouw order. Drukwerk ziet er goed uit, geen rare verassingen als je je bestelde drukwerk ontvangt.

Snelle en persoonlijke service, duidelijk voorbeeld van je drukwerk, goed afgeleverd, veel en ruime keuze.

SILCO NV

Vriendelijke en hulpvaardige klantenservice

Tevreden over vorig printwerk brochures.
correcte prijs/kwaliteit verhouding

Lyne Uytterhoeven

Ik heb eenmaal boekenleggers besteld voor mijn nieuwe boek

Ik vond de site betrouwbaar en het opladen van mijn ontwerp verliep goed. Ik ben zeer tevreden van het resultaat