DWCPRINT

Tinke Ontwerpstudio

Topseervice

Uitstekende kwaliteit en service

Katinka Feijs

Ik heb altijd een hele goede ervaring met DWCprint gehad! Deze bestelling waren er wat kleine dingetjes waar ik niet helemaal blij mee was al begrijp ik ook dat er misschien geen alternatief was.

altijd mooi drukwerk, keuze uit duurzame papiersoorten, goede klantenservice, fijne prijzen

Esther

Goed, aardige en behulpzame medewerkers, bezorging op afgesproken termijn. Printkwaliteit over het algemeen naar wens.

Betrouwbaar en kwaliteit, nav eerdere ervaringen,behulpzame medewerkers.

De Neusjes

Goede service.

Behulpzame medewerkers, mooie kwaliteit drukwerk.

Marjolein Heij / Appeloogje

Fijnste drukker die er is, snel, duidelijk en een goede vriendelijke klantenservice.

Snel, scherp geprijsd, fijn dat je meerdere ontwerpen kan uploaden en goede klantenservice.

Tommy

Prima kwaliteit drukwerk en ons maatwerkverzoek is bereidwillig ingewilligd.

Kwaliteit drukwerk is goed en klantgericht bedrijf

William Mooijman

Snel geleverd, mooi drukwerk

Snelle levertijd

Sarie

Goed resultaat drukwerk

Irma J.

Perfecte service, mooi drukwerk

ik ben ontzettend tevreden over de samenwerking met dwc print. Alle medewerkers zijn stuk voor stuk hulpvaardig. Er wordt goed meegedacht en geluisterd naar mijn wensen. Ik ben ook zeer tevreden... ik ben ontzettend tevreden over de samenwerking met dwc print. Alle medewerkers zijn stuk voor stuk hulpvaardig. Er wordt goed meegedacht en geluisterd naar mijn wensen. Ik ben ook zeer tevreden over de snelle service en goede bereikbaarheid.

Jacqueline

Super snelle en fijne service!

Snel, betrouwbaar