Bereikbaarheid vakman
9.8/10
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Het is een heel prettig bedrijf om mee samen te werken! Behulpzaam, vriendelijk en levert goede resultaten. De mannen denken met je mee en geven antwoorden op je vragen. Schappelijke prijzen en... Het is een heel prettig bedrijf om mee samen te werken! Behulpzaam, vriendelijk en levert goede resultaten. De mannen denken met je mee en geven antwoorden op je vragen. Schappelijke prijzen en maken snel tijd voor je.

Prettig contact, goed werk, goede prijzen.

Guus van Middelaar

Bij mij thuis is een nieuwe groepenkast met krachtstroom gemaakt. Daarnaast is er een nieuwe groep getrokken voor vloerverwarming. Contact maken ging erg gemakkelijk, Duran en zijn collega's geven... Bij mij thuis is een nieuwe groepenkast met krachtstroom gemaakt. Daarnaast is er een nieuwe groep getrokken voor vloerverwarming. Contact maken ging erg gemakkelijk, Duran en zijn collega's geven graag advies over hoe het in te richten en gaven hiervoor een goede prijs met professioneel en schoon afgeleverd werk.

Het persoonlijke advies en snelheid van communiceren.

Mark

Keurig bedrijf , flexibel en oplossing gericht. Alles keurig uitgelegd en alles opgeruimd. Een aanrader.

Tijdens de klus overleg over het stroomgebruik en de opties. Terplekke is er nog eea aangepast.

Ga vooral zo door.

Tjan

Prettig contact met Duran. Een vriendelijke, degelijke monteur. Snelle communicatie. En goede afspraken. Er hangt nu een nieuwe meterkast.
Ik ben er heel blij mee. Het werkt prima. En ziet...
Ik ben er heel blij mee. Het werkt prima. En ziet er netjes en veilig uit. Hij heeft ook netjes achtergelaten. Bedankt Duran.

Volgens mij een goede vakman met veel ervaring. Netjes gewerkt. Goede communicatie

Snelle reactie en kon ook snel de meterkast komen vervangen. Vriendelijke man die met je meedenkt. Netjes gewerkt. Volgende keer zal ik hem weer vragen.

Goed werk geleverd tegen een eerlijke prijs.

H.Vrolijk

Ik heb door duran mijn groepenkast laten vervangen, deze werkzaamheden zijn zeer netjes en naar behoren uitgevoerd,
ook is alles na het werk weer schoon en netjes opgeleverd, ik zal dit...
ook is alles na het werk weer schoon en netjes opgeleverd, ik zal dit bedrijf zeker willen aanbevelen om uw werkzaamheden voor elektra door duran te laten uitvoeren

er word gewoon netjes gewerkt

Maarten Snijders

Snelle check van lichtschakelaar probleem, goed opgelost.

Monica

Vanochtend gebeld en vanmiddag al een monteur.
We hadden geen stroom meer in de schuur.
Probleem gelijk opgelost. Alles nog even extra gecheckt.
Snelle en nette service. Vanochtend gebeld en vanmiddag al een monteur.
We hadden geen stroom meer in de schuur.
Probleem gelijk opgelost. Alles nog even extra gecheckt.
Snelle en nette service.
Zeer vakbekwame en vriendelijke mensen.
Alles doet het weer

Snelle en nette service
Vakbekwaam en goede tips en uitleg

Anemoon

Ik heb vorige week - tijdens de kerstdagen aangegeven via mail dat ik zo snel mogelijk een nieuwe groepenkast zou moeten hebben. Ik ben binnen 24 uur beantwoord en ingeplanned voor de installatie.... Ik heb vorige week - tijdens de kerstdagen aangegeven via mail dat ik zo snel mogelijk een nieuwe groepenkast zou moeten hebben. Ik ben binnen 24 uur beantwoord en ingeplanned voor de installatie. Hij was stipt optijd en ook vrij snel klaar met de opdracht. Ik ga vanaf nu altijd Duran Electrotechnisch bedrijf gebruiken als er iets mis ga in huis ivm Elektra. Hartelijk dank voor de snelle en vriendelijke service !

Optijd
Snelle reactie
vriendelijk

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Anemoon,
Nogmaals bedankt voor uw opdracht.
Hartelijk groeten,
Duran

De elektra en een nieuwe meterkast (groepen) aan laten leggen t.b.v. een nieuwe keuken. Alles volgens afspraak gedaan. De elektra-mannen zouden proberen om de bedradingen door de bestaande loze... De elektra en een nieuwe meterkast (groepen) aan laten leggen t.b.v. een nieuwe keuken. Alles volgens afspraak gedaan. De elektra-mannen zouden proberen om de bedradingen door de bestaande loze leidingen te trekken. Dat was niet zo simpel, maar toch gelukt. Zijn we blij mee, want dan scheelde weer een muur voor de stukadoor.

Op ons verzoek is is de heer Duran zelf komen kijken naar de situatie en met ons te overleggen. De mannen die de elektra hebben verzorgd hebben verstaan hun vak. Prima!