Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Hofstra

Offerte aangevraagd voor het plaatsen van een laadpunt voor elektrische auto. Werkzaamheden bestonden uit het plaatsen van een Tesla Wall Connector en het aanpassen van de groepenkast van één naar... Offerte aangevraagd voor het plaatsen van een laadpunt voor elektrische auto. Werkzaamheden bestonden uit het plaatsen van een Tesla Wall Connector en het aanpassen van de groepenkast van één naar drie fasen.

T.Broomans

Fa. Duran heeft onze woning gerenoveerd vwb. de elektronica.
Nwe meterkast geïnstalleerd en nwe bedrading door het gehele huis getrokken.
Wandcontactdozen van ooghoogte verplaatst naar...
Fa. Duran heeft onze woning gerenoveerd vwb. de elektronica.
Nwe meterkast geïnstalleerd en nwe bedrading door het gehele huis getrokken.
Wandcontactdozen van ooghoogte verplaatst naar 30 cm. boven de vloer.
Het werk is volgens planning en naar tevredenheid uitgevoerd.

Ondanks het grove werk, mn. het frasen in de muur werd alles schoon en opgeruimd achtergelaten.
Alles werkt dus is er kwalitatief goed werk afgeleverd.

Als ondeskundige kan ik geen verbeterpunt noemen.
Was prima!

Duran heeft snel en goed werk geleverd met zijn electrateam. Wij zijn heel tevreden. Zij hebben alle verouderde bedrading in het huis vervangen voor nieuwe bedrading (dmv doortrekken bedrading),... Duran heeft snel en goed werk geleverd met zijn electrateam. Wij zijn heel tevreden. Zij hebben alle verouderde bedrading in het huis vervangen voor nieuwe bedrading (dmv doortrekken bedrading), stoppenkast geplaatst, aardpen geplaatst en een nieuw electrapunt gemaakt boven voor wasmachine/droger/boiler. Zij kwamen elke ochtend vroeg en hebben de hele dag hard doorgewerkt met een groot team.

Vriendelijk
Kennis van zaken
Heldere communicatie

Kabelgoot in trappenhuis zit niet waterpas

Jeroen

We belden ‘s ochtends met een probleem, ‘s middags stond Duran al op de stoep om ons verder te helpen. Zeer vriendelijke, duidelijke en punctuele service!

Bereikbaarheid, snelheid, communicatie en uitleg.

Jeroen

We belden ‘s ochtends met een probleem, diezelfde middag nog stond Duran op de stoep om ons te helpen. Perfecte service, snel, bekwaam en duidelijk.

Bereikbaarheid, communicatie, service, vriendelijk, punctueel en vakbekwaam.

Rexwinkel

Zeer vakkundige en vriendelijke monteur van Duran. Voor ons als leek een zeer duidelijk goed verhaal, uitleg over hoe en wat. Prijs-kwaliteit is prima. Wij hebben vrijdags gebeld en maandagsochtend... Zeer vakkundige en vriendelijke monteur van Duran. Voor ons als leek een zeer duidelijk goed verhaal, uitleg over hoe en wat. Prijs-kwaliteit is prima. Wij hebben vrijdags gebeld en maandagsochtend hing alles op zijn plek. Zeer content. Een aanrader.

Uitleg, netheid en zorgvuldigheid

Smit

Aanleg nieuwe groepenkast, kookgroep, perilexstekkerdoos keuken

Flexibel en snelle dienstverlening

Peter Hermans

Goede service en communicatie. Snel en efficiënt werken.

Snelheid, accuratesse, meedenken, vrolijk en vriendelijk.

Mourik

Hele woning voorzien van nieuwe elektra, jaren dertig woning. Van 5 naar 18 groepen. Door hele huis inbouwspots, schakelaars, dimmers, nieuwe meterkasten, etc

Heel snelle service. Komt afspraken na. Adequaat. Denkt mee over oplossingen. Doet niet moeilijk als er toch iets gewijzigd moet worden. Heel prettig.

Afstemming over andere verbouwingswerkzaamheden.

Bart

Een heel prettige ervaring met de heer Duran, goed gecommuniceerd vooraf via de mail, gaf aan wanneer hij bijvoorbeeld ging reageren en deed dat vervolgens ook. Kwam met een collega om groepenkast... Een heel prettige ervaring met de heer Duran, goed gecommuniceerd vooraf via de mail, gaf aan wanneer hij bijvoorbeeld ging reageren en deed dat vervolgens ook. Kwam met een collega om groepenkast te vervangen en op zolder een geaard stopcontact aan te leggen. Uitstekend gedaan, alles netjes opgeruimd (op een paar kleine draadjes na). Heb in mijn familie al meteen loven gesproken over Duran.

Communicatie, klant betrekken bij de werkzaamheden, meedenken met de wensen van de klant.

Specificatie / nota met overzicht materialen en uurloon. Voor eventuele garantie, maar ook voor het nalezen van de verrichte werkzaamheden.