Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Mark van Vliet

Voor de verbouwing van mijn keuken was ik op zoek naar een elektricien. Er moesten een aantal stroompunten verlegd worden en een nieuwe groep aangelegd worden voor de te plaatsen oven.

De heer Duran heeft als enige van de benaderde electriciens actief meegedacht en een verbetervoorstel ingediend zoals je van een proffesional mag verwachten. Daardoor heb ik naast de genoemde werkzaamheden besloten de gehele (erg verouderde) groepenkast te laten vervangen.

De heer Duran heeft de werkzaamheden vervolgens boven verwachting uitgevoerd, de geleverde groepenkast bevatte meer groepen dan afgesproken, alle verlegde stroompunten waren netjes afgewerkt en voorzien van (niet afgesproken) nieuwe stopcontacten en er is zorg gedragen dat de paar zaken die meegenomen worden naar de nieuwe keuken (zoals een goede 5 pit kookplaat) niet beschadigd werden tijdens de werkzaamheden (door deze netjes af te dekken). Gedurende de dag heeft hij telefonisch contact gehouden om de paar punten waar ik niet helder was geweest nog met me af te stemmen.

Ik zou de heer Duran in de toekomst zeker opnieuw inhuren voor soortgelijke werkzaamheden en beveel hem van harte aan iedereen aan.

- Denkt actief mee en levert voorstellen hoe het beter kan
- Werkt zaken af door bijvoorbeeld oude stopcontactdozen te vervangen voor nieuwe waar dat niet was afgesproken

Paul van der Meijden

Duran heeft ons nieuwe kantoor met 25 werkplekken geheel voorzien van databekabeling en tevens de elektra verzorgd. Het was een grote klus, maar de zorgvuldigheid, de snelheid waarmee Duran altijd... Duran heeft ons nieuwe kantoor met 25 werkplekken geheel voorzien van databekabeling en tevens de elektra verzorgd. Het was een grote klus, maar de zorgvuldigheid, de snelheid waarmee Duran altijd reageerde (per app of telefoon) en de zorgvuldigheid, waren werkelijk ongekend! Echt elke afspraak kwam Duran tot in de puntjes na! Ik was onder de indruk van het vakmanschap en enorme servicegerichtheid van Duran in deze grote klus. Ik kan hem voor de volle 100% aanbevelen!

De snelheid van reageren op vragen of op situaties, en de grote servicegerichtheid

Pieter

Vervangen van groepenkast, aanleggen van extra groepen en ook kleinere klusjes als het verplaatsen van schakelaars.

Dit alles is top uitgevoerd, snel en netjes.

Vriendelijkheid, klanttevredenheid op hoogste plaats en dit alles voor een eerlijke prijs.

Tip: wellicht vooraf op apart moment alle werkzaamheden rustig doornemen. Nu voelde het begin wat gehaast.

A&W Elst

Prima bedrijf. Snel en netjes werd er gewerkt, in een halve dag is onze ouderwetse stoppenkast vervangen door een mooie nieuwe, inclusief meedenken over benodigde stroom in de garage etc. Vakman!

Meedenken en vakmanschap.

Tyrone

Na een prettig telefonisch gesprek met Duran kon er op relatief korte termijn begonnen worden.

Duran heeft stopcontacten verlaagd, een nieuwe meterkast installatie en keuken aansluitingen gemaakt.

Dit alles is zeer netjes gedaan en binnen korte tijd. Daarnaast heeft Duran bovenop de afgesproken klus nog een aantal extra's kostenloos uitgevoerd.

Het appartement is achteraf netjes opgeruimd achter gelaten. Zeer positieve ervaring.

Communicatie
Snelheid
Kwaliteit van het resultaat

Saskia

In ons nieuw aangekochte huis bleek dat de groepenkast niet correct was aangelegd en eigenlijk dat wij niet voldoende groepen hadden. Duran ElektroTechnisch Bedrijf heeft dit aangepast naar een... In ons nieuw aangekochte huis bleek dat de groepenkast niet correct was aangelegd en eigenlijk dat wij niet voldoende groepen hadden. Duran ElektroTechnisch Bedrijf heeft dit aangepast naar een moderne stoppenkast met 8 aparte groepen. Daarbij zijn er directe draden gelegd met nieuwe stopcontacten zodat de apparaten die veel stroom vragen op een eigen groep aangesloten zijn. Al deze werkzaamheden zijn zorgvuldig en snel uitgevoerd.

De communicatie en service vond ik zeer positief. Ik kreeg direct reactie op mijn vraag of werkzaamheden konden worden uitgevoerd. Ook over het maken van een afspraak en het nabespreken van het werk... De communicatie en service vond ik zeer positief. Ik kreeg direct reactie op mijn vraag of werkzaamheden konden worden uitgevoerd. Ook over het maken van een afspraak en het nabespreken van het werk is verliep de communicatie prettig.
Zeer vriendelijke mensen die netjes werken.

Duran en zijn team hebben een mooie klus geklaard.
Duran en zijn team hebben een mooie klus geklaard.
's Ochtends stipt op tijd stonden ze op de stoep. Samen met Duran alle aansluitingen doorgesproken en meteen uitgemeten en ingetekend. Duran geeft meteen tips voor aansluitingen met de (on)mogelijkheden.

Binnen een dag is de groepenkast vervangen, zijn nieuwe groepen toegevoegd, alle leidingen in keuken vervangen en aangesloten, nieuwe wandlichtpunten gemaakt en stopcontacten netjes gemonteerd.

Aan het einde van de dag was alles netjes, heeft Duran uitgelegd wat hij heeft gedaan en kun je bij hem pinnen. Ideaal.

Heldere uitleg, netjes gewerkt, snel beschikbaar, betalen met pin en alles werkt.

Dennis Reniers

Dhr. Duran heeft een nieuwe groepenkast (12 groepen) van Hager geplaatst en een extra groep naar zolder getrokken en aangesloten. Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die zijn uitgevoerd en... Dhr. Duran heeft een nieuwe groepenkast (12 groepen) van Hager geplaatst en een extra groep naar zolder getrokken en aangesloten. Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die zijn uitgevoerd en ook netjes weer opgeruimd en de oude groepenkast afgevoerd en ook naar zijn adequate en snelle reactie(s) op de e-mail en offerte aanvraag. Dhr. Duran kon op korte termijn langskomen en geeft ook nog eens 5 jaar garantie op zijn werkzaamheden! Kortom zeker een aanrader!

Snelle en goede dienstverlening en duidelijkheid over de te verrichten werkzaamheden en prijsafspraken.

Annet

Kundig bedrijf met uitstekende services. Communicatie was goed en er werd mee gedacht in wat passend is en ook ter plekke aangepast aan de situatie en suggesties gegeven zoals het plaatsen van een... Kundig bedrijf met uitstekende services. Communicatie was goed en er werd mee gedacht in wat passend is en ook ter plekke aangepast aan de situatie en suggesties gegeven zoals het plaatsen van een brandalarm. Afspraken werden na gekomen en goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed mee gedacht met de klant
Duidelijk uitleg en suggesties

Geen verbeterpunten

Ron van Rouwendaal

Op basis van goede ervaringen van anderen gekozen voor Duran. De vervanging en uitbreiding van de groepenkast is naar tevredenheid verlopen.

Ter plaatse meedenken over goede oplossingen tegen geringe meerkosten. Vlotte en vriendelijke communicatie. Duidelijke afspraken.

Jammer dat tijdens de werkzaamheden de stroom eraf moest, waardoor ik de beide heren geen koffie kon aanbieden. Dat hadden ze juist verdiend.