Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Van der Weijde

Voor onze nieuwe keuken moesten er stopcontacten verplaatst worden en de groepenkast uitgebreid omdat wij gaan koken op inductie. Na offerte te hebben aangevraagd bij Duran wilde wij nog drie... Voor onze nieuwe keuken moesten er stopcontacten verplaatst worden en de groepenkast uitgebreid omdat wij gaan koken op inductie. Na offerte te hebben aangevraagd bij Duran wilde wij nog drie stopcontacten verlagen in de woonkamer, was geen probleem de offerte werd aangepast. Duran reageert snel op de mail en is telefonisch goed bereikbaar. De werklui werkte hard door en waren eind van de dag klaar. En alles overleggen zij met je voordat ze aan de gang gaan. Ook kwam er nog een stopcontact bij om te verlagen (zat achter een kast) geen probleem voor de werklui. Na alles opgeruimd te hebben gingen de werklui ervan door. Als ik nog een elektra klus zou tegen komen bel ik ze zeker weer op.

Goed en snel bereikbaar.

Offerte specificeren. Splitsen in arbeid en materiaalkosten.

Karin de Haas

Buiten 4 wandcontactdozen voor terrasheaters aan laten leggen, lastige klus omdat alles ook op een meterkast aangesloten moest worden. Binnen 4 schakelaars voor de heaters aangelegd.

De mannen leveren snel en keurig afgewerkt

Betere afspraken maken over tijdstippen wanneer ze komen. Nu 2x op erg drukke tijden in het restaurant geweest wat niet erg handig was.

Sanne

Als u op zoekt bent naar een goede elektricien voor uw meterkast dan moet u niet verder zoeken. Heel tevreden over Duran!

Netjes en snel werken.

Tamara

Snelle reactie en kon ook snel het werk verrichten.

Eva

Super! Heel behulpzaam, denkt met je mee. Heel kundig ook.

Behulpzaam, snelle reactie en passie voor zijn vak.

Prima ervaring met vervangen oude groepenkast door een nieuwe en de aanleg van een aardlekschakelaar in de huiskamer

Professioneel

Freek Veenemans

Professioneel bedrijf dat service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Duran is een bedrijf dat denkt in oplossingen in plaats van problemen. Zij leveren kwalitatief goed werk af en tonen een hoge mate van flexibiliteit. De werkplek wordt keurig achtergelaten. Kortom... Duran is een bedrijf dat denkt in oplossingen in plaats van problemen. Zij leveren kwalitatief goed werk af en tonen een hoge mate van flexibiliteit. De werkplek wordt keurig achtergelaten. Kortom wij zijn zeer tevreden!

Wouter Werkman

Duran heeft voor ons een klik-aan-klik-uit systeem aangesloten in de badkamer. Dit deed hij als gratis service nadat hij eerder onze elektra had uitgebreid, wat zeer netjes was. Bij de installatie... Duran heeft voor ons een klik-aan-klik-uit systeem aangesloten in de badkamer. Dit deed hij als gratis service nadat hij eerder onze elektra had uitgebreid, wat zeer netjes was. Bij de installatie werd goed opgelet dat er niks in de badkamer beschadigd werd en de lampen werken goed!

- Werkt netjes
- Eerlijke afspraken

Anke

Duran heeft ontzettend netjes gewerkt. Mijn stoppenkast was zwaar verouderd en is nu klaar voor een modern huishouden.

Ze zijn na het plaatsen van de keuken terug gekomen om alles helemaal in orde te maken. Ze hebben zelfs nog extra klusjes gedaan die vooraf niet afgesproken waren. Lieve en dankbare werklieden.

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Ankelien,
Hartelijk bedankt voor uw opdracht en recensie.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Hemmink

Vakkundig, snel beschikbaar, aardig personeel. Ik zou iedereen aanraden met Duran te werken. Voor ons huis nieuwe groepenkast aangelegd, goed advies gegeven en netjes gewerkt

Duidelijke communicatie, snelle levertijd