Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Ruud

Fantastisch uitgevoerd.met drie man de klus geklaard. Snel en schoon opgeleverd.

Werken goed samen zijn op tijd en laten alles weer schoon achter kortom perfect afgeleverd

Ga zo door goede kwaliteit

Marco

Goede ervaring. Nette en behulpzame mensen die een stapje verder gaan om de klus toch te klaren. Echt top en een aanrader!

Goede vaklieden - behulpzaam

Op voorhand aangeven dat bij het aanleggen van een krachtbron de 3 fase aansluiting door Eneco moet gebeuren.

R. Lubbers

Het maken van de afspraak ging makkelijk en goed. De monteur was keurig op tijd op het afgesproken tijstip. Het weghalen van de oude groepenkast en het monteren van de nieuwe ging snel en vakkundig.... Het maken van de afspraak ging makkelijk en goed. De monteur was keurig op tijd op het afgesproken tijstip. Het weghalen van de oude groepenkast en het monteren van de nieuwe ging snel en vakkundig. De monteur en hulp waren zeer voorkomend en erg vriendelijk. Het werk werd keurig uitgevoerd en schoon opgeleverd.

Vakmanschap, uitleg over wat gedaan werd, vriendelijkheid, stiptheid.

Prima service

Snelheid plaatsing, kwaliteit service

Communicatie, netheid

gerard

Snel en netjes een laadpaal geïnstalleerd

Vlot uitgevoerd
netjes gewerkt.

nvt

Kevin de Bruin

Super service en goed advies gekregen. Onze nieuwe groepenkast ziet er top uit!

Communicatie en snelheid van werken

Ron

Duran heeft een groepenkast vervangen. Het ging om 10 groepen inclusief 3 aardlekschakelaars en hoofdschakelaar. Het vervangen duurde even ruim 2 uur, en is heel netjes uitgevoerd. Tenslotte de... Duran heeft een groepenkast vervangen. Het ging om 10 groepen inclusief 3 aardlekschakelaars en hoofdschakelaar. Het vervangen duurde even ruim 2 uur, en is heel netjes uitgevoerd. Tenslotte de prijs, ook hier ben ik dik tevreden mee,

Dhr R Pieterse

Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.
Altijd op tijd de electra...
Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.
Altijd op tijd de electra vervangen tijdens de verbouwing zodat we geen vertraging opliepen.

Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.
Altijd op tijd de electra...
Zeer prettig samenwerking en goede afstemming tijdens de verbouwing.

Alles ging goed en verliep soepel

Mohammed Kara

Duran Electro Technisch Bedrijf heeft bij mijn nieuwbouw huis van 3 verdiepingen in Amsterdam zuidoost de volledige installatie van Elektra, Data, Kabel, rookmelders en thermostaten gerealiseerd.... Duran Electro Technisch Bedrijf heeft bij mijn nieuwbouw huis van 3 verdiepingen in Amsterdam zuidoost de volledige installatie van Elektra, Data, Kabel, rookmelders en thermostaten gerealiseerd. Ook heeft hij led spots en led strips op plafond mooi gemonteerd. Duran werkt zeer professioneel en heeft alles van A tot Z zeer goed uitgevoerd . Ik heb regelmatig met hem zonder drempels kunnen communiceren met bellen, appen, mailen en natuurlijk regelmatig overleg op het werk. Duran en zijn team doen er alles aan om de klant en zijn wensen centraal te stellen.
IK zou hen willen aanbevelen voor alle elektrische installaties. Als ik Duran 1 tip zou mogen geven: Het zou mooi zijn als 1 of 2 van het team bijgeschoold wordt in installatie van zonnepanelen. Dan heb je alles in huis.

Mooi Profetioneel uitgevoerd werk
Bereid om mee te denken
Altijd bereikbaar

Duran reageerde snel op mijn telefoontje over een storing in de meterkast en was binnen 10m ter plaatse. Ook het probleem oplossen duurde zelfs maar 5m en hij gaf goed advies. Absoluut een vakman!