Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

A. V. Loveren

Uitstekende dienstverlener. Denkt met je mee en kan maken wat zijn handen zien. Er moet bij mij boven nog meer gebeuren en deze opdracht gaat zeker ook bij Duran gebeuren.

Kwaliteit. Inzicht. Snelheid

Nvt

Wim Scheltema

Snelle reactie, goede en duidelijke offerte, waar je het vakmanschap uit kon halen. Ze leken niet direct de goedkoopste, maar als ik keek naar wat ik vroeg, was het een zeer goede prijs. Dit was nog... Snelle reactie, goede en duidelijke offerte, waar je het vakmanschap uit kon halen. Ze leken niet direct de goedkoopste, maar als ik keek naar wat ik vroeg, was het een zeer goede prijs. Dit was nog geen week geleden. Het werk is vanmorgen uitgevoerd, prima kwaliteit, werd niet moeilijk gedaan over wat kleine extra zaken, de boel werd netjes opgeruimd achter gelaten. Duran mag bij mij terug komen !

Snel, komt afspraken in uitvoering en prijs keurig netjes na. Uitstekend werk, dat gezien mag worden

Garjan Sterk

Duran heeft mijn warmwatersysteem weer veilig gemaakt door de ketel te aarden. Was niet gedaan door de CV-installateur, waardoor er spanning stond op mijn badkamer-radiator. Duran reageerde snel op... Duran heeft mijn warmwatersysteem weer veilig gemaakt door de ketel te aarden. Was niet gedaan door de CV-installateur, waardoor er spanning stond op mijn badkamer-radiator. Duran reageerde snel op mijn telefoontje en mail. Hij wist een fijne oplossing te bedenken, waardoor mijn net gerenoveerde badkamer niet opnieuw opengebroken hoefde te worden.

Snelle reacties bij communicatie. En hij legt uit wat hij gaat doen.
Werkt netjes en zoekt slimme oplossingen voor lastige plekken.

Groepenkast vervangen, van een 1 fase groepenkast naar een 3-fase groepenkast. Snel en netjes gemonteerd. Netjes opgeruimd ook. Vriendelijke en goede uitleg over hoe ik een leiding kan leggen tussen... Groepenkast vervangen, van een 1 fase groepenkast naar een 3-fase groepenkast. Snel en netjes gemonteerd. Netjes opgeruimd ook. Vriendelijke en goede uitleg over hoe ik een leiding kan leggen tussen de keuken en de groepenkast. Scherpe prijs.

Eerlijk, vakkundig en netjes.

RD

Duran heeft een oude stoppenkast vervangen voor een nieuwe groepenkast met krachtgroep. Het werk is netjes opgeleverd en voor een goede prijs. Duran is communicatief sterk, flexibel en denkt goed... Duran heeft een oude stoppenkast vervangen voor een nieuwe groepenkast met krachtgroep. Het werk is netjes opgeleverd en voor een goede prijs. Duran is communicatief sterk, flexibel en denkt goed mee met de klant. Eventuele problemen die hij tegenkomt worden in samenspraak opgelost. In zijn geheel dus een zeer prettige ervaring!

Flexibel en communicatief sterk, goed werk voor een goede prijs.

n.v.t.

H.v.L

Snel en goed geholpen bij een storing in de elektra binnenshuis.

Snel en vriendelijk

Jacco

Super netjes geholpen door meneer Duran en zijn collega's. Ik heb een nieuwe groeenkast en sauna laten aansluiten. Verder werd geconstateerd dat ik nog geen aarde pen had, dus bood meneer Duran aan... Super netjes geholpen door meneer Duran en zijn collega's. Ik heb een nieuwe groeenkast en sauna laten aansluiten. Verder werd geconstateerd dat ik nog geen aarde pen had, dus bood meneer Duran aan deze direct te gaan halen en alsnog te installeren. Alles is heel metjes geinstalleerd en de knojes stuk voor stuk uitgelegd. Ik raad iedereen aan om gebruik te maken van deze specialist.

Hulpvaardig, netjes, vestand van zaken

Geen.

Sandra

Nieuwe inductiekookplaat moest door een installateur aangesloten worden ivm verzekering. In de winkel duurde het 2 weken dus via google Duran gevonden en benaderd. Ontzettend fijne en super snelle... Nieuwe inductiekookplaat moest door een installateur aangesloten worden ivm verzekering. In de winkel duurde het 2 weken dus via google Duran gevonden en benaderd. Ontzettend fijne en super snelle mailwisseling en nog een dag eerder dan afgesproken is mijn plaat aangesloten. Echt top!! Een aanrader dus en een prima prijs.

Super snelle reactie op de mail en ik mocht aangeven wanneer het mij schikte. Ook de prijs is perfect.

Wijnen

Vandaag nieuwe groepenkast laten plaatsen en nieuwe groep erbij . Ondanks water in de kruipruimte zeer goed gelopen vlotte service prima bedrijf.

Daniel Kol

Zeer positief. Vanaf het moment dat ze kwamen tot dat ze weg gingen waren ze zeer professioneel bezig. Ze hebben de elektra netjes aangelegd volgens het leiding schema en de meterkast vervangen. Ook... Zeer positief. Vanaf het moment dat ze kwamen tot dat ze weg gingen waren ze zeer professioneel bezig. Ze hebben de elektra netjes aangelegd volgens het leiding schema en de meterkast vervangen. Ook de verlichting op de beneden verdieping is allemaal aangesloten en verlegd. Daarna hebben ze keurig opgeruimd en achtergelaten. Zeker een aanrader!!

Ze werkte heel hard door en zijn goed op elkaar ingewerkt.