Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Michiel van den Toorn

Duran heeft de volledige electra voor mijn te bouwen keuken gedaan, inclusief infrezen in beton. In één dag, schoon en in goed overleg. Prettig personeel.

Goed overleg, luistert goed naar de wensen.

Nee, geen tips.

M Kara

Duran Electro Technisch Bedrijf heeft bij mijn nieuwbouw huis van 3 verdiepingen in Amsterdam zuidoost de volledige installatie van Elektra, Data, Kabel, rookmelders en thermostaten gerealiseerd.... Duran Electro Technisch Bedrijf heeft bij mijn nieuwbouw huis van 3 verdiepingen in Amsterdam zuidoost de volledige installatie van Elektra, Data, Kabel, rookmelders en thermostaten gerealiseerd. Duran werkt zeer professioneel en heeft alles van A tot Z zeer goed uitgevoerd . Ik heb regelmatig met hem zonder drempels kunnen communiceren met bellen, appen, mailen en natuurlijk regelmatig overleg op het werk. Duran en zijn team doen er alles aan om de klant en zijn wensen centraal te stellen.
IK zou hen willen aanbevelen voor alle elektrische installaties. Als ik Duran 1 tip zou mogen geven: Het zou mooi zijn als 1 of 2 van het team bijgeschoold wordt in installatie van zonnepanelen. Dan heb je alles in huis.

Goede communicatie met de klant
Oog voor details
Aandacht voor mooi eind resultaat

P. Groos

Plaatsen nieuwe groepenkast en uitgebreid met 2 groepen.
Snel, accuraat, zeer tevreden

Afspraak is afspraak, zeer tevreden

Geen directe

LMS

Duran heeft bij ons in Wijk bij Duurstede de groepenkast vervangen. De offerte die hij stuurde was duidelijk en de antwoorden op de vragen die wij nog hadden, waren duidelijk. De vervanging werd al... Duran heeft bij ons in Wijk bij Duurstede de groepenkast vervangen. De offerte die hij stuurde was duidelijk en de antwoorden op de vragen die wij nog hadden, waren duidelijk. De vervanging werd al 4 dagen nadat wij de opdracht gunden uitgevoerd. Duran was op de afgesproken tijd aanwezig en heeft de klus in iets meer dan twee uren geklaard. Alles keurig schoongemaakt achtergelaten en geen verrassing over de kosten, alles volgens de afgesproken prijs.
Wat ons betreft een aanrader!

Dit bedrijf heeft de klus kort na gunning snel en goed geklaard. Alles uitgevoerd volgens afspraak en voor de afgesproken prijs.

Pierre

Duran kwam op de afgesproken tijd om onze ouderwetse stoppenkast te vervangen. Hij heeft met een medewerker 5 groepen geplaatst, twee aardlekschakelaars en een hoofdschakelaar.
De nieuwe...
De nieuwe stoppenkast is prima op zijn plek gemonteerd en uitleg werd gegeven, rommel op geruimd en afgerekend met een pin apparaat. Duran gaf gelijk advies betreffende installatie van een nieuwe keramische kookplaat in de keuken, hij komt hiervoor nog een keer terug.

Snel en kwaliteit

Nee

W. Werkman

Als je een elektricien zoekt in de buurt van Utrecht: zoek niet verder, beter ga je niet krijgen. We hebben Duran gevonden via werkspot, hij gaf ons vanaf het begin de één na scherpste prijs. Na... Als je een elektricien zoekt in de buurt van Utrecht: zoek niet verder, beter ga je niet krijgen. We hebben Duran gevonden via werkspot, hij gaf ons vanaf het begin de één na scherpste prijs. Na lang gesteggel met de laagste bieder bleek dat deze bijna de helft meer wilde. Duran bleef echter bij zijn prijs, want “afspraak is afspraak”.
Het was makkelijk een afspraak te maken (hij is goed bereikbaar via WhatsApp) en toen bij ons het plafond openlag en dus de elektra makkelijker te bereiken was, is Duran speciaal voor ons op zondag langsgekomen. Hiervoor heeft hij geen extra kosten gerekend terwijl het vooral voor ons voordeel bood.
Voor wat betreft de klus moest onze verouderde groepenkast verwijderd worden, in de keuken moesten twee stopcontacten uitgefreesd worden en een aantal nieuwe groepen getrokken worden, en in de badkamer werden twee lichtpunten gemaakt en een wandcontactdoos uitgefreesd. Tijdens het werk legde Duran netjes uit wat hij ging doen, ook als het een kleine ingreep was zodat we in ieder geval op de hoogte waren. Ook heeft hij een aantal rare situaties in onze elektra rechtgezet buiten de besproken werkzaamheden om. Aan het eind van de klus gingen we alle elektra bij langs om te controleren of het werkte (dat deed het!).
In verhouding tot mijn ervaring met andere klusjesmannen was Duran een verademing. Hij werkt transparant en duidelijk, geeft een scherpe prijs en is iemand die meedenkt in je situatie en niet te beroerd is om je verder te helpen. Bij een volgende klus bellen we hem.

- Duidelijkheid en transparantie
- Scherpe prijs en afspraak is afspraak
- Denkt met je mee en doet een stapje extra

Nee.

Laurent

We zijn helemaal tevreden over het werk wat Duran ElectroTechnisch Bedrijf heeft afgeleverd. Ze hebben bij ons in Naarden de stoppenkast vervangen en klaar gemaakt voor 3 phase. Daarbij hebben ze... We zijn helemaal tevreden over het werk wat Duran ElectroTechnisch Bedrijf heeft afgeleverd. Ze hebben bij ons in Naarden de stoppenkast vervangen en klaar gemaakt voor 3 phase. Daarbij hebben ze direct in de meterkast alle elektrische bedrading weer netjes geordend (was nl een rommeltje van de vorige bewoners).

Ze werken netjes en hard. En denken met je mee om ook in de toekomst klaar te zijn (bijvoorbeeld voor zonnepanelen)

Heel keurig gewerkt.

Snel geholpen

Demir

Zeer deskundig bedrijf, kwam zeer snel langs voor het installeren van een professionele pizzaoven.

Snelheid en deskundigheid.

Geen, ga zo door!

Lisvrouw

Snelle en servicegerichte aanpak. Duidelijke prijsafspraken vooraf. Opgeruimde werkplek. Kortom zeer tevreden over Duran Elektro Technisch Bedrijf.

Servicegericht en harde werker

Zo doorgaan!