Bereikbaarheid vakman
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Arjan

Ik ben zeer tevreden over Duran. Snel, correct en vakkundig

Duran denkt mee en gaat voor kwaliteit. Iets wat ik igv elektro zeer belangrijk vind

Geen. Ga vooral zo door

Rob Verbaan

Duran heeft binnen een dag offerte uitgebracht voor het vervangen van de groepenkast van mijn offerte door een Hager groepenkast. Na mijn opdracht kwamen ze al de volgende dag. Bij aanvang bleek al... Duran heeft binnen een dag offerte uitgebracht voor het vervangen van de groepenkast van mijn offerte door een Hager groepenkast. Na mijn opdracht kwamen ze al de volgende dag. Bij aanvang bleek al gauw dat er een 3 fasen kast mogelijk was. Niemand had mij dit van te voren weten te vertellen. De VvE niet en de technisch beheerder van het complex ook niet. Duran heeft binnen een kwartier de offerte aangepast en na mijn akkoord de 3 fasen kast geplaatst. Duran was ook flink goedkoper dan andere offertes. Ik ben dus zeer tevreden over de snelle en vakkundige levering. De monteur was bijzonder beleefd en heeft alles schoon opgeleverd.

Flexibel, snel, vakkundig, beleefd en betrouwbaar

Kromhout Beheer B.V.

Een nieuwe 3 fase groepenkast kon binnen een paar dagen worden geplaatst. Duidelijke prijsafspraken en netjes werk geleverd.

Snelle levering, goede prijsafspraken, vriendelijke monteur.

Richard

Zeer positief! Stuurt snel een offerte. De prijs is goed, de mensen prettig en vakkundig. Een klein meerwerk hebben we ter plekke kunnen afspreken. Alles is netjes uitgevoerd en afgewerkt.

Ruud Toonen

Duran heeft bij mij vakkundig een stroomstoring verholpen. Door restwater in 1 van de elektriciteitsleidingen was kortsluiting ontstaan. Duran was binnen 1 uur beschikbaar en 30 minuten later hadden... Duran heeft bij mij vakkundig een stroomstoring verholpen. Door restwater in 1 van de elektriciteitsleidingen was kortsluiting ontstaan. Duran was binnen 1 uur beschikbaar en 30 minuten later hadden we weer stroom. Ik ben zeer tevreden over de professionaliteit en het contact met Duran. Ik kan hem van harte aanbevelen.

Snelheid, correct en aardig. Zeer professioneel.

Richard

In de ochtend op werkspot gezet en in de middag al gerealiseerd.Ook de vraag om 3 extra wcd te plaatsen was geen probleem.Ik raad dit bedrijf zeker aan omdat ze goed en betrouwbaar werk leveren... In de ochtend op werkspot gezet en in de middag al gerealiseerd.Ook de vraag om 3 extra wcd te plaatsen was geen probleem.Ik raad dit bedrijf zeker aan omdat ze goed en betrouwbaar werk leveren tegen een scherp tarief!!!

Extra werkzaamheden die niet van te voren waren afgesproken werden zonder probleem gedaan.

Rosanne Vos

Harde werkers, denken mee in mogelijkheden en oplossingen, leveren kwalitatief goed werk.

Denken tijdens de klus mee in oplossingen

Inschatting financiële plaatje, kwam stuk hoger uit dan verwacht. Was heel reëel bedrag maar wisten van te voren niet goed op hoeveel het zou uitkomen.

Maarten

Zeer positieve ervaringen. Duran heeft de complete installatie gedaan voor onze woning. Nette offerte en alles precies uitgevoerd zoals besproken. Zowel via mail als telefonisch altijd bereikbaar en... Zeer positieve ervaringen. Duran heeft de complete installatie gedaan voor onze woning. Nette offerte en alles precies uitgevoerd zoals besproken. Zowel via mail als telefonisch altijd bereikbaar en denkt mee in oplossingen.

Vakmanschap en communicatie

Pieter

Na het vervangen van de groepenkast ook Duran nog enkele keren gebeld voor advies en kleinere klussen. Altijd snel en vakkundig. Fijn!

Vriendelijk, snel en vakkundig

Jan Veldink

Contact gezocht ivm de verzwaring van de meterkast (van 1x35A naar 3x25A). Binnen paar minuten, na verzenden foto's via whatsapp, een offerte, en gelijk de dag erna was de klus reeds perfect geklaard!

Snel, netjes, duidelijk