Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Jan

Vakwerk en top service. Zeer klantvriendelijk, zelfs drie jaar na dato voor het telefonisch gratis verhelpen van kortsluiting (door onweer). Hartelijk dank.

Zeer klantgericht en servicegericht

Niet dat we hebben kunnen waarnemen, goeie installatie van onze elektra, concurrerende prijzen en uitstekende service naar levering, zelfs in de avond tijdens noodweer :)

Jayentie Jharap

Netjes en vakkundig een groepenkast geplaatst. Ik kreeg een lamp niet meer aan, meneer heeft er ook even naar gekeken en voilla. Echt goede service. Een aanrader!

netjes en klantgericht. Extra service.

Bas van Woensel

Zeer goede ervaring. Duran en zijn mannen hebben alle elektra naar beneden gehaald, vernieuwd en ook al het schakelmateriaal gedaan. Ze denken mee, komen met goede oplossing en leveren perfect werk... Zeer goede ervaring. Duran en zijn mannen hebben alle elektra naar beneden gehaald, vernieuwd en ook al het schakelmateriaal gedaan. Ze denken mee, komen met goede oplossing en leveren perfect werk af! Ook schakelmateriaal van zeer goede kwaliteit!

Kwaliteit en prijs zeer goed!

Maurits van der Horst

Ik ben zeer tevreden over de plaatsing van de nieuwe groepenkast. Afspraak kon op zeer korte termijn. Vriendelijke en vakkundige monteurs.

Andre

Op mijn eerste email binnen een uur reactie en offerte bij de 2e email. Het werk kon de volgende dag al worden uitgevoerd(!!) en is heel netjes en vakkundig gedaan en voor een mooie prijs. Niets dan... Op mijn eerste email binnen een uur reactie en offerte bij de 2e email. Het werk kon de volgende dag al worden uitgevoerd(!!) en is heel netjes en vakkundig gedaan en voor een mooie prijs. Niets dan lof.

Willem

Ouse groepenkast vervangen door nieuwe, werkzaamheden keurig uitgevoerd

Werken snel en netjes

Theo van Roosmalen

Dit bedrijf is een aanrader. Het begon met een scherpe offerte die ik gewoon niet kon weigeren. Een ander bedrijf vroeg het dubbele !
Nu, op 28-3-2019, is de nieuwe meterkast geplaatst. De...
Nu, op 28-3-2019, is de nieuwe meterkast geplaatst. De heren zijn beleefd en werken snel en schoon. Mijn oude meterkast bleek niet geaard, maar dat werd kosteloos (!) verholpen. Als ik weer een elektro-actie nodig heb weet ik waar ik moet zijn. Bij Duran dus.

De prijs is heel scherp.
De monteurs zijn vriendelijk en werken snel en schoon.

Maarten

Voor onze nieuwe keuken moest een kracht groep aangelegd worden. En hierbij moest ook een drie fase hoofdschakelaar aangelegd worden.
Dit alles is zeer netjes verzorgd.

Zeer snel de offerte gekregen en daarna ook heel snel het werk gedaan. Duidelijke communicatie ook.

Ben

Afgelopen vrijdag is mijn oude 1 fase groepenkast, die niet meer uitbreidbaar was, vervangen door een dubbele 3 fase groepenkast met een krachtgroep voor koken. Hierdoor heb ik voldoende ruimte voor... Afgelopen vrijdag is mijn oude 1 fase groepenkast, die niet meer uitbreidbaar was, vervangen door een dubbele 3 fase groepenkast met een krachtgroep voor koken. Hierdoor heb ik voldoende ruimte voor eventuele toekomstige uitbreidingen (inductiekoken, warmtepomp etc) en kan ik een 3 fase aansluiting gaan realiseren via de netbeheerder.

Duidelijke communicatie en de wil om net werk af te leveren. Ook als het iets meer tijd kost.

Bij ons was er een oude en grote externe beltrafo aanwezig. Duran gaf aan deze te willen hergebruiken. Uit kostenoogpunt een prima idee maar de nieuwe groepenkast heeft dusdanig veel ruimte dat het... Bij ons was er een oude en grote externe beltrafo aanwezig. Duran gaf aan deze te willen hergebruiken. Uit kostenoogpunt een prima idee maar de nieuwe groepenkast heeft dusdanig veel ruimte dat het opnemen van een nieuwe en veel kleinere trafo in de groepenkast zelf handiger was. Na dit zelf te hebben aangegeven was het overigens geen enkel probleem om deze tegen een meerprijs bij de installatie mee te nemen.

A2K B.V.

Onze ervaringen met Duran ETB zijn in één woord: geweldig!
Onze ervaringen met Duran ETB zijn in één woord: geweldig!
Duran heeft snel gereageerd op onze hulpvraag. Kwam met uitstekende adviezen t.a.v. de elektrische installatie en heeft alle werkzaamheden professioneel en tegen een faire prijs uitgevoerd. Top!

De mensen van Duran willen het de klant echt naar de zin maken! Ze werken hard en netjes, een genoegen om mee samen te werken!