Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Coöperatieve huisartsenpraktijk Ha bruijns

Vanochtend kortsluiting in stoppenkast.Praktijk(huisartsen)meteen plat.Geen licht,computers etc .Contact opgenomen met Duran.Snelle reaktie terug.Was mogelijk om s’middags nog langs te... Vanochtend kortsluiting in stoppenkast.Praktijk(huisartsen)meteen plat.Geen licht,computers etc .Contact opgenomen met Duran.Snelle reaktie terug.Was mogelijk om s’middags nog langs te komen.Dezelfde dag een prachtige moderne groepenkast!Waanzinnige service,enorm opgelucht.Wereldgozers!

Snelheid en vakkundigheid

Ga zo door!!

Klaas

Telefonisch advies bij stroomstoring. Goed en snel geholpen. Deel van het huis had nog wel stroom, dacht daarom zelf niet aan een kapotte hoofdzekering. Duran wel, dank voor je vakkundige en... Telefonisch advies bij stroomstoring. Goed en snel geholpen. Deel van het huis had nog wel stroom, dacht daarom zelf niet aan een kapotte hoofdzekering. Duran wel, dank voor je vakkundige en vriendelijke hulp. Zonder hiervoor kosten in rekening te brengen.

Vriendelijk, reageert snel, ter zake kundig, vakman.

Prima! Snel en vakkundig de werkzaamheden uitgevoerd.

Snel, flexibel

Aanleg van 3 nieuwe stopcontacten op zolder.

Snel werk geleverd. Ook contact via e-mail steeds erg snel en correct. Dat is bij andere bedrijven wel eens anders. De nieuwe stopcontacten zijn netjes recht en op dezelfde hoogte aangelegd.... Snel werk geleverd. Ook contact via e-mail steeds erg snel en correct. Dat is bij andere bedrijven wel eens anders. De nieuwe stopcontacten zijn netjes recht en op dezelfde hoogte aangelegd. Meegedacht over het derde stopcontact waarvan ik dacht dat het te moeilijk zou zijn (wat het dus niet was).

Voor het dichtsmeren van de muur na frezen en draden trekken, bleek er niet voldoende gips meegenomen te zijn. Geen drama, maar van tevoren was bekend dat er gefreesd moest worden. Ik.had zelf... Voor het dichtsmeren van de muur na frezen en draden trekken, bleek er niet voldoende gips meegenomen te zijn. Geen drama, maar van tevoren was bekend dat er gefreesd moest worden. Ik.had zelf toevallig nog, dus alsnog alles dichtgesmeerd.

Christian van Beek

Top vakmensen

Verstaan hun vak enorm goed!!

Iets duidelijker communiceren

Goed, prima werk geleverd

Duidelijke groepen aangelegd

Gerard

Wederom heeft Duran goed en netjes werk geleverd. Dit is voor ons de derde keer dat Duran bij ons aan het werk is gegaan. De eerste keer was het volledig vervangen van alle elektra in een jaren ‘30... Wederom heeft Duran goed en netjes werk geleverd. Dit is voor ons de derde keer dat Duran bij ons aan het werk is gegaan. De eerste keer was het volledig vervangen van alle elektra in een jaren ‘30 woning.
Dit keer heeft hij, in onze nieuwe woning, een nieuwe groep geplaatst en de inductiekookplaat aangesloten. Daarnaast heeft hij ook in ieder kamer UTP aansluiting verzorgd.
In sleutelwoorden: snel, efficiënt, professioneel, vriendelijk, vakman.

Communicatie, snel, flexibel

Blijf zo werken

B.M.Wever

Vakkundig, snelle service en nette afwerking

Klantgericht, vakman met goede kennis van de techniek in een moeilijke situatie

Kampman

Snel, vakkundig, vriendelijk & netjes. Echt een top bedrijf!!

Snelle reactie op aanvraag met goede communicatie. Monteurs op locatie waren erg vriendelijk en denken goed met je mee.

Geen verbeterpunten.

Anne

Accuraat en zeer meedenkend. Vriendelijke en snelle communicatie. Aanrader!

Heldere afspraken kunnen maken, erg fijn.

Geen.