Bereikbaarheid vakman
Service
Vakmanschap
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

W. Werkman

Als je een elektricien zoekt in de buurt van Utrecht: zoek niet verder, beter ga je niet krijgen. We hebben Duran gevonden via werkspot, hij gaf ons vanaf het begin de één na scherpste prijs. Na lang gesteggel met de laagste bieder bleek dat deze bijna de helft meer wilde. Duran bleef echter bij zijn prijs, want “afspraak is afspraak”.
Het was makkelijk een afspraak te maken (hij is goed bereikbaar via WhatsApp) en toen bij ons het plafond openlag en dus de elektra makkelijker te bereiken was, is Duran speciaal voor ons op zondag langsgekomen. Hiervoor heeft hij geen extra kosten gerekend terwijl het vooral voor ons voordeel bood.
Voor wat betreft de klus moest onze verouderde groepenkast verwijderd worden, in de keuken moesten twee stopcontacten uitgefreesd worden en een aantal nieuwe groepen getrokken worden, en in de badkamer werden twee lichtpunten gemaakt en een wandcontactdoos uitgefreesd. Tijdens het werk legde Duran netjes uit wat hij ging doen, ook als het een kleine ingreep was zodat we in ieder geval op de hoogte waren. Ook heeft hij een aantal rare situaties in onze elektra rechtgezet buiten de besproken werkzaamheden om. Aan het eind van de klus gingen we alle elektra bij langs om te controleren of het werkte (dat deed het!).
In verhouding tot mijn ervaring met andere klusjesmannen was Duran een verademing. Hij werkt transparant en duidelijk, geeft een scherpe prijs en is iemand die meedenkt in je situatie en niet te beroerd is om je verder te helpen. Bij een volgende klus bellen we hem.

- Duidelijkheid en transparantie
- Scherpe prijs en afspraak is afspraak
- Denkt met je mee en doet een stapje extra

Nee.

Score voor Duran ElektroTechnisch Bedrijf: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Plaatsen groepenkast 8 groepen incl. kookgroep, fr...