J. v/d Veer

Uitgebreide ervaring opgedaan met Douchezaak rondom de volledige inbouw van een badkamer (toilet, bad, 2x douche, badmeubel met spiegel). Positief was het feit dat iedereen zonder uitzondering... Uitgebreide ervaring opgedaan met Douchezaak rondom de volledige inbouw van een badkamer (toilet, bad, 2x douche, badmeubel met spiegel). Positief was het feit dat iedereen zonder uitzondering altijd vriendelijk bleef, geduldig, de koffie er lekker smaakte, ze een rustige/opgeruimde showroom hebben die voldoende biedt en als ze niet aan iets kunnen komen je de ruimte bieden dat elders te halen (in ons geval de tegels). Dat is heel wat, maar werd bij ons helaas overschaduwd door veel negativiteit. Gedurende het proces veel momenten van afstemming waarbij we de showroom bezochten, deels ook omdat afspraken om terug te bellen in de tussentijd structureel niet werden opgevolgd en we op deze manier wat meer vat hadden op het proces naast dat we overigens vaak het initiatief namen om dan zelf maar te bellen. Meer dan eens bleken bij een volgend bezoek afgesproken zaken niet geïmplementeerd; wat kennelijk niet enkel bij ons een probleem was, gezien we toch twee keer meemaakten dat klanten gedurende onze aanwezigheid in de showroom verhaal kwamen halen. Zelfs na aanspreken hierop van degene die het proces begeleide kwam wel een excuus, maar geen betering. De uiteindelijke levering was afgesproken in week 47 (zelfs op factuur vermeld), maar eind week 47 bleek bij contactname vanuit ons daartoe nog geen actie ondernomen te zijn waardoor levering een week te laat plaatsvond. Levering was qua inhoud wel volgens afspraken, maar de afspraken rondom betaling etc. werden niet nagekomen wat ons vervolgens een betaalherinnering opleverde. Gedurende de badkamerbouw bleken ondanks dat we zelf bij alle tegelposten (die al inclusief snijverlies zouden zijn berekend) minimaal 10% bijgerekend hadden, de wandtegels te krap berekend te zijn. Allemaal incidenten, die an sich geen ramp zijn maar gezien de structurele aard bij elkaar veel frustratie gaven.

Bij nabestellen van nog wat aanvullende zaken, werd e.e.a. in een mail verwoord. Hierop kreeg ik geen reactie, evenwel was de factuur van de nabestelling wel op tijd. De betaling onzerzijds zonder afdoende reactie wat mij betreft niet.

Ik wens ze bij Douchezaak het allerbeste. Maar in belang van hun klanten vooral ook dat ze op het vlak van 'doen wat (toe)gezegd wordt' wat meer aandacht gaan besteden of overwegen wat minder toe te zeggen.

Tot die tijd: mijn advies om als u het niet om het geld of de sport hoeft te doen, kies voor een volledige badkamer voor een andere/betere zaak.

M.H. van den Brink

Prima afhandeling van de bestelling. Prettig contact n.a.v. een vraag met een zeer correcte afhandeling van de belofte om een antwoord te geven.

Hajar

Snelle levering en klantenservice was ook goed bereikbaar. Zeker professionele service. Alleen wat ik jammer vond was dat de levering niet naar boven gebracht werd ook al was er een lift. Ik heb 2x... Snelle levering en klantenservice was ook goed bereikbaar. Zeker professionele service. Alleen wat ik jammer vond was dat de levering niet naar boven gebracht werd ook al was er een lift. Ik heb 2x een doos van 30k moeten sjouwen naar binnen terwijl ze het naar binnen konden rijden met hun karretje.

Clemens de Volder

Op foutieve adres geleverd. Ben niet geïnformeerd hierover. Zelf eerst Douchezaak moeten bellen. Kostte me een uur om dit zware pakket bij mij te krijgen.

Tineke Beersma

Mijn pakketje bleek op het verkeerde huisnummer bezorgd te zijn, bedrijf was erg behulpzaam om te zorgen dat het weer in orde kwam