Berend Brinkhuis

Goede service bij vertraagde levering

marcel van der linden

Verschillende items besteld,verzoek gedaan om het voorraad artikel vooraf te verzenden. was geen probleem.daarna bleek het artikel even niet vindbaar maar receptioniste heeft alle moeite gedaan om... Verschillende items besteld,verzoek gedaan om het voorraad artikel vooraf te verzenden. was geen probleem.daarna bleek het artikel even niet vindbaar maar receptioniste heeft alle moeite gedaan om het toch snel op te lossen.zending mooi op afspraak afgeleverd.prima gedaan

Alex Hummel

1 april bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review. Wat vervelend om te lezen dat u het artikel nog niet heeft ontvangen. Uw bestelling is de volgende dag door ons afgegeven aan het transport bedrijf. Wij... Bedankt voor het invullen van de review. Wat vervelend om te lezen dat u het artikel nog niet heeft ontvangen. Uw bestelling is de volgende dag door ons afgegeven aan het transport bedrijf. Wij vinden het vervelend om op deze manier te horen dat er iets verkeerd is gegaan en zullen meteen een onderzoek starten. Wij hebben contact met u opgenomen via de mail en hopen snel dat het pakket bij u geleverd gaat worden. Excuus voor het ongemak.