Verkeerde informatie op de website. Nette , maar slechte communicatie aan de telefoon.

Zeer goede service + after order service. Bij een foutieve levering van de poten werd er meteen geïnformeerd bij de leverancier en ontvingen we enorm snel het juiste potenset.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat je echt begeleidt bij het uitzoeken van de perfecte badkamer!

Ivo Rabelink

Zeer goede ervaringen met Douchezaak.nl! Waar een andere leverancier mij in de steek liet, en verschillende bedrijven niet konden leveren kwam Douchezaak.nl (Wilbert) met een oplossing waarvan een... Zeer goede ervaringen met Douchezaak.nl! Waar een andere leverancier mij in de steek liet, en verschillende bedrijven niet konden leveren kwam Douchezaak.nl (Wilbert) met een oplossing waarvan een hoop bedrijven wat kunnen leren.

Nogmaals bedankt voor de goede service en advies! De douchewand en nu nog Chrome profiel zitten op zijn plek!

Groet,

Ivo

Glenn

Super service. Klant gericht en op elk moment van de dag bereikbaar via chat. Mooie producten en snel leverbaar. bedankt.

NIET ONLINE BESTELLEN !!!!! Of u moet echt 1000 procent zeker weten dat u dat product echt houdt.
Wij hebben een wc bril met easy release besteld en wij kregen een gewone bril .
Wilde...
Wij hebben een wc bril met easy release besteld en wij kregen een gewone bril .
Wilde deze retour zenden , moet je daar een retour formulier voor invullen? Maar goed gedaan , moet je ook nog even zelf opdraaien voor de kosten van het retour zenden....
Bestel hier nooit meer iets.

Marco Nijholt

Twee keer besteld bij Douchezaak.nl, eerste product - een wc rolhouder - werd de dag na bestelling meteen geleverd. Bij een tweede bestelling was er sprake van miscommunicatie over mijn streef... Twee keer besteld bij Douchezaak.nl, eerste product - een wc rolhouder - werd de dag na bestelling meteen geleverd. Bij een tweede bestelling was er sprake van miscommunicatie over mijn streef leverdatum. Het team was hierin altijd goed bereikbaar via chat en telefoon en transparant over de definitieve status. Ze hebben alle tegels binnen een week persoonlijk afgeleverd zodat de verbouw planning er niet onder hoefde te leiden. Erg blij met de service en het mooi verbouwde toilet!