Rik en Monique

Wat een leuk en mooi bedrijf! En wat een vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je je badkamer wil opknappen, is dit adres echt een aanrader.

Top bedrijf. Kreeg advies op maat voor mijn eisen en we hebben vervolgens prachtige artikelen aangeschaft waar we erg blij mee zijn. Mede dankzij Mark ziet onze badkamer er tip top uit.

Butoh

Hele goede service. Wij waren een dopje kwijt van onze thermostaatkraan. Via douchezaak hebben wij een nieuwe kunnen bestellen en deze werdt ook nog is gratis naar ons opgestuurd. Erg fijn. Zeker... Hele goede service. Wij waren een dopje kwijt van onze thermostaatkraan. Via douchezaak hebben wij een nieuwe kunnen bestellen en deze werdt ook nog is gratis naar ons opgestuurd. Erg fijn. Zeker een aanrader.

Zeer goede service: wij hadden een doucheset besteld. Na opening bleek de handdouche niet goed gespoten te zijn. Een berichtje naar douchezaak was voldoende, waarin zij aangaven het op te lossen.... Zeer goede service: wij hadden een doucheset besteld. Na opening bleek de handdouche niet goed gespoten te zijn. Een berichtje naar douchezaak was voldoende, waarin zij aangaven het op te lossen. Twee dagen later werd de handdouche bezorgd.

Eerst een douchecabine besteld bij een concurrent. Bij het installeren sprong het raam in duizenden stukjes (veiligheidsglas!) uit het niets. Helaas ben ik er met dat bedrijf niet uit gekomen en is... Eerst een douchecabine besteld bij een concurrent. Bij het installeren sprong het raam in duizenden stukjes (veiligheidsglas!) uit het niets. Helaas ben ik er met dat bedrijf niet uit gekomen en is de rechtsbijstand ingeschakeld.
Tja daar zit je dan zonder douche met 2 kleine kinderen. Overal 2-3 weken levertijd, totdat ik in contact kwam via de chat met de klantenservice van de Douchezaak. Wilbert deed er alles aan om mij te helpen en er was een douchecabine die na 2 dagen geleverd kon worden. Besteld en inderdaad na 2 dagen geleverd. Half uurtje van te voren werd ik gebeld en sochtends kreeg ik een SMS met een tijdsbestek. Zeer nette en behulpzame bezorgers.
Het in elkaar zetten ging top, wel was het lastig met de kleine schroefjes en de pincet, maar het is gelukt 😊 straks heerlijk douchen en daar heb ik alle vertrouwen in, net als in de rest van het bedrijf! Een warme douche voor de Douchezaak!

Erg tevreden over Douchezaak. Ben goed geholpen, de producten zijn deugdelijk en ze leveren snel. Zal zeker weer in de toekomst mijn sanitairartikelen hier aanschaffen.

Door omstandigheden hadden de bouwwerken drie weken langer geduurd dan verwacht. De douchecabine die mij tijdig was geleverd bleek achteraf bij het openen niet compleet te zijn . Na een telefoontje... Door omstandigheden hadden de bouwwerken drie weken langer geduurd dan verwacht. De douchecabine die mij tijdig was geleverd bleek achteraf bij het openen niet compleet te zijn . Na een telefoontje heeft het bedrijf ervoor gezorgd dat ik binnen enkele dagen het ontbrekende pakket netjes heb ontvangen.
Prima service noem ik dat.

Prima service, bestelling netjes op de gevraagde dag afgeleverd.

In het weekend een bestelling geplaatst, maar nog wat vragen gesteld omdat ik de levering pas in oktober wil laten leveren. De reden om nu al te bestellen was dat het een actie betrof waarbij enkele... In het weekend een bestelling geplaatst, maar nog wat vragen gesteld omdat ik de levering pas in oktober wil laten leveren. De reden om nu al te bestellen was dat het een actie betrof waarbij enkele gratis artikelen geleverd worden. Er werd heel snel gereageerd op mijn mail door Will en op zondag hebben we een aantal keer heen en weer gemaild. Omdat ik in oktober pas de sleutel van mijn nieuwe huis krijg en de gratis artikelen uit de actie vooruitgestuurd zouden worden, heb ik gevraagd of deze artikelen naar mijn huidige adres gestuurd kunnen worden en het bad dat ik besteld heb straks in oktober op mijn nieuwe adres. Dit was geen probleem. De artikelen heb ik inmiddels al mogen ontvangen. Nog even afwachten of de levering van het bad in oktober ook naar wens verloopt, maar ik heb daar alle vertrouwen in!

Snelle levering van de douchecabine. Echter de transporteur weigerde het pakket aan mijn deur af te leveren. Er is een lift aanwezig en hij had een een steekwagen. Maar hij zei dat dat allemaal veel... Snelle levering van de douchecabine. Echter de transporteur weigerde het pakket aan mijn deur af te leveren. Er is een lift aanwezig en hij had een een steekwagen. Maar hij zei dat dat allemaal veel tijd kostte. Dus moest ik het pakket van 44 kg. zelf maar zien boven te brengen. Dat heb ik dan maar gedaan samen met de schoonmaker van het gebouw.
Slechte zaak van die transporteur.