Wij hebben een douchekolom besteld bij douchezaak. Deze werd verrassend snel geleverd. De kwaliteit is goed voor de prijs die we hebben betaald.

B de Groot

Voor het eerst een site aangetroffen welke lekker vlot is af te werken bij een bestelling, chapeau daarvoor.

Goede aanbieding, communicatie rondom verzending mag beter, levering goed verpakt ontvangen.

jan

Er werdt na een dag langere levertijd als oorspronkelijk aangegeven was netjes contact opgenomen via mail. Alles netjes verpakt producten zijn zoals algebeeld op de fotos. Ook de kwaliteit is... Er werdt na een dag langere levertijd als oorspronkelijk aangegeven was netjes contact opgenomen via mail. Alles netjes verpakt producten zijn zoals algebeeld op de fotos. Ook de kwaliteit is zoals het eruit ziet

Bij deze zaak 2 wastafelkranen gekocht voor een prima prijs. Onverhoopt bleek een van de kranen defect, maar is zeer snel en vakkundig opgepakt en verholpen door douchezaak.nl,
De volgende dag...
De volgende dag had ik de vervangende kraan in huis. Uitstekende service en erg snel met een prima communicatie. Ik ben zeer tevreden!

We hebben allerlei spullen besteld voor badkamer en toilet. Bij installatie van de toilet kwamen we erachter dat er iets mis was met de toiletbril, gemaild en er is gelijk actie ondernomen. binnen... We hebben allerlei spullen besteld voor badkamer en toilet. Bij installatie van de toilet kwamen we erachter dat er iets mis was met de toiletbril, gemaild en er is gelijk actie ondernomen. binnen een dag hadden we een nieuwe wc-bril, top!

Kylian

Wat een top bedrijf!

Wat een top bedrijf!

Ik had een belletje gedaan en gelijk kreeg ik iemand te pakken geen wachtrij niks. Ik had een nieuw bad nodig. Zelf heb ik er geen verstand van en zal ik niet weten wat ik moest en Will wist me precies te vertellen wat ik moest hebben toen ik de maten en mijn situatie had verteld.

Uiteindelijk heb ik mijn bad gekocht en het werd verrassend snel geleverd echte top service
Eenmaal geïnstalleerd is het echt een top bad
Bedankt zeker een aanrader !

Alles wat ik zocht hadden ze, na bestelling was het allemaal binnen 2 weken binnen. Top!

Pieter Korzelius

Prima communicatie en service.
Levering volgens afspraak en keurig op tijd.