We hebben allerlei spullen besteld voor badkamer en toilet. Bij installatie van de toilet kwamen we erachter dat er iets mis was met de toiletbril, gemaild en er is gelijk actie ondernomen. binnen... We hebben allerlei spullen besteld voor badkamer en toilet. Bij installatie van de toilet kwamen we erachter dat er iets mis was met de toiletbril, gemaild en er is gelijk actie ondernomen. binnen een dag hadden we een nieuwe wc-bril, top!

Kylian

Wat een top bedrijf!

Wat een top bedrijf!

Ik had een belletje gedaan en gelijk kreeg ik iemand te pakken geen wachtrij niks. Ik had een nieuw bad nodig. Zelf heb ik er geen verstand van en zal ik niet weten wat ik moest en Will wist me precies te vertellen wat ik moest hebben toen ik de maten en mijn situatie had verteld.

Uiteindelijk heb ik mijn bad gekocht en het werd verrassend snel geleverd echte top service
Eenmaal geïnstalleerd is het echt een top bad
Bedankt zeker een aanrader !

Alles wat ik zocht hadden ze, na bestelling was het allemaal binnen 2 weken binnen. Top!

Pieter Korzelius

Prima communicatie en service.
Levering volgens afspraak en keurig op tijd.

Na levering bleek dat een foutieve foto bij het bestelde product was weergegeven. Douchezaak heeft de levering terug genomen en het geld netjes terug betaald.

Mevr van Beest

Ik heb meer dan duizend euro uitgegeven voor een douchekraan die in 3 dagen geleverd zou zijn, en heb nu na 3 weken (!!!) nog niets vernomen. Er wordt telefonisch niet beantwoord. Ongelooflijk... Ik heb meer dan duizend euro uitgegeven voor een douchekraan die in 3 dagen geleverd zou zijn, en heb nu na 3 weken (!!!) nog niets vernomen. Er wordt telefonisch niet beantwoord. Ongelooflijk slechte service en geen levering.

Verkeerde informatie op de website. Nette , maar slechte communicatie aan de telefoon.