Robert Cuyvers

Het is een heel mooie en degelijke douche met de beschrijving die er bij was was heel duidelijk
De enige opmerking is ,dat we niet wisten op welke dag de leveringen zou plaatsvinden en dat ze plots voor de deur stonden voor hetzelfde geld waren we niet thuis dat zou een beetje beter kunnen zijn maar voor de rest heel tevreden.

Moon Tolhuis

Slecht alle schroeven breken af

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van een review.
Wij willen heel graag bovenstaande voor u oppakken dit mag natuurlijk niet gebeuren. Graag komen wij met u in contact.

Ontevreden klant

Nooit iets aankomen via deze leverancier

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Er is inderdaad een nalevering ingepland waar u en mijn collega ook contact over hebben gehad. Uit de gegevens blijkt dat... Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Er is inderdaad een nalevering ingepland waar u en mijn collega ook contact over hebben gehad. Uit de gegevens blijkt dat deze wel zoals afgesproken bij u geleverd is. Als u naast deze afspraak nog ergens tegenaan loopt dan hoor ik het uiteraard graag.

Marcel Wisselo

Levering volgens afspraak, mooie spullen.

Bert-Jan H.

Begon goed, maar werd na de hand minder

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review. Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. In ons systeem staat dat er 2 pakket verstuurd zijn naar u het bad en de onderdelen. Ik hoor... Bedankt voor het invullen van de review. Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. In ons systeem staat dat er 2 pakket verstuurd zijn naar u het bad en de onderdelen. Ik hoor graag waarbij het verkeerd is gegaan.

Josje Burger

Interessante prijs, en toch precies de juiste kraan, goed verpakt, vlot verzonden.

J Van Riel

Top communicatie snelle levering super prijs