Auatif Aidani

Aanschaf is nog niet geleverd, is een backorder dus dat kan ik nog niet beoordelen. Verder duidelijk en behulpzaam aan de telefoon bij vragen.

Naomi

Product bestelt is niet aangekomen. Daarover contact gezocht is geen reactie op gekomen..

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review.
Wij hebben een dag na de bestelling uw een bericht gedaan over de levertijd van dit artikel en wanneer wij verwachten dit te leveren.
Zie...
Bedankt voor het invullen van de review.
Zie onderstaande;
Allereerst bedankt voor uw bestelling, het artikel zal naar verwachting 06-05-2021 bij u worden geleverd. U ontvangt hier dan de track and trace gegevens nog van. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben dan horen we dat graag!
Wellicht dat we hierover in contact kunnen komen als dit niet goed is aangekomen.

Ingmar ter Horst

In eerste instantie goed. Vertraging in levering kan voorkomen, echter was hierdoor wel een adres wijziging nodig. Netjes doorgegeven en bevestigd door douchezaak. Echter toen waarderen vertraagd,... In eerste instantie goed. Vertraging in levering kan voorkomen, echter was hierdoor wel een adres wijziging nodig. Netjes doorgegeven en bevestigd door douchezaak. Echter toen waarderen vertraagd, tot drie maal aan toe. Toen hij uiteindelijk verstuurd werd gebeurde dit alsnog naar het oude adres. Heel erg spijtig en onprofessioneel. Op het eerste oog leek de service erg goed, helaas viel dit uiteindelijk toch tegen.