Simon Smit

Bestelde douchecabine zeer snel bezorgd door uiterst vriendelijke bezorger. Cabine uitgepakt en gecontroleerd. Ziet er goed en degelijk uit. Nog geen kans gehad voor montage.

Christiaan

Zeer onbetrouwbare zaak! Op 7 december een bestelling geplaatst en op 18 februari nog niets ontvangen. Nadat zij eindelijk telefonisch bereikbaar waren, bleek er nooit een bestelling te zijn gedaan!... Zeer onbetrouwbare zaak! Op 7 december een bestelling geplaatst en op 18 februari nog niets ontvangen. Nadat zij eindelijk telefonisch bereikbaar waren, bleek er nooit een bestelling te zijn gedaan! Ik heb echter wel een bestelling bevestiging ontvangen per e-mail. Geen excuses en ook de e-mail met passende alternatieven moet nog aankomen. Dankzij de douchezaak lopen wij nu vertraging op met onze nieuwe keuken.

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
De bestelling is bij ons binnen gekomen. U heeft alleen de keuze gemaakt om het bedrag eerst over te maken voordat de bestelling verder in behandeling genomen gaat worden. Over dit proces ontvangt u ook een mail. Als wij de betaling ontvangen duurt, zoals aangegeven op de site, de levertijd 9 tot 10 weken. Mijn excuus als dit onduidelijk voor u is geweest.

Marcel Jongman

Prima contact en goede afspraken die nagekomen worden.
Product (douchewand) kan ik nog niet beoordelen want die kan ik volgend weekend waarschijnlijk pas plaatsen.

Frans

Wat een goede informatie op de site! Prijs kwaliteit 10+

Karina Czerniecka

De douchezaak voldoet aan mijn verwachtingen. Het ziet er precies zo uit als in de beschrijving.

Liefting Elektrotechniek B.V.

Snelle service, goed advies. Extra ingezet om de levering snel te krijgen.