Ivo Rabelink

Zeer goede ervaringen met Douchezaak.nl! Waar een andere leverancier mij in de steek liet, en verschillende bedrijven niet konden leveren kwam Douchezaak.nl (Wilbert) met een oplossing waarvan een... Zeer goede ervaringen met Douchezaak.nl! Waar een andere leverancier mij in de steek liet, en verschillende bedrijven niet konden leveren kwam Douchezaak.nl (Wilbert) met een oplossing waarvan een hoop bedrijven wat kunnen leren.

Nogmaals bedankt voor de goede service en advies! De douchewand en nu nog Chrome profiel zitten op zijn plek!

Groet,

Ivo

Glenn

Super service. Klant gericht en op elk moment van de dag bereikbaar via chat. Mooie producten en snel leverbaar. bedankt.

NIET ONLINE BESTELLEN !!!!! Of u moet echt 1000 procent zeker weten dat u dat product echt houdt.
Wij hebben een wc bril met easy release besteld en wij kregen een gewone bril .
Wilde...
Wij hebben een wc bril met easy release besteld en wij kregen een gewone bril .
Wilde deze retour zenden , moet je daar een retour formulier voor invullen? Maar goed gedaan , moet je ook nog even zelf opdraaien voor de kosten van het retour zenden....
Bestel hier nooit meer iets.

Marco Nijholt

Twee keer besteld bij Douchezaak.nl, eerste product - een wc rolhouder - werd de dag na bestelling meteen geleverd. Bij een tweede bestelling was er sprake van miscommunicatie over mijn streef... Twee keer besteld bij Douchezaak.nl, eerste product - een wc rolhouder - werd de dag na bestelling meteen geleverd. Bij een tweede bestelling was er sprake van miscommunicatie over mijn streef leverdatum. Het team was hierin altijd goed bereikbaar via chat en telefoon en transparant over de definitieve status. Ze hebben alle tegels binnen een week persoonlijk afgeleverd zodat de verbouw planning er niet onder hoefde te leiden. Erg blij met de service en het mooi verbouwde toilet!

Top service en kwaliteit tegen scherpe prijs. Verademing ten opzichte van anderen. Levering precies zoals afgesproken en door een behulpzame chauffeur. Aanrader!

Berghuis van Winden

Na het installeren van en badmengkraan bleek de temperatuur wat te laag te zijn.
Via email gevraagd hoe dat kan en wat de oplossing is.
Al snel kwam er een email met video hoe je dat...
Via email gevraagd hoe dat kan en wat de oplossing is.
Al snel kwam er een email met video hoe je dat precies moest doen,
Wat een super service bij deze topzaak, onze komende aankopen voor de badkamer doe we weer hier

Remco

Betaalbare spullen en kreeg goed advies wat ik beter kon aanschaffen. De verkopers in de showroom zijn niet opdringerig zoals bij andere firma’s