André M. Almere

Via marktplaats een Xenz bubbelbad besteld, ook zondags nog snel antwoord op vragen en hoewel er ophalen in de advertentie stond kon het bad de volgende werkdag al bezorgd worden. Zelfs helpen met... Via marktplaats een Xenz bubbelbad besteld, ook zondags nog snel antwoord op vragen en hoewel er ophalen in de advertentie stond kon het bad de volgende werkdag al bezorgd worden. Zelfs helpen met naar de 1e verdieping brengen was geen probleem. Nadien nog uitleg gevraagd over het inbouwen, alleen een papieren handleiding of boekje van het bad ontbreekt (was wel te downloaden). Perfect!

Pien van Scheppingen-Gielissen

Super nette site en fantastische service.

Gerard Slingerland

Helaas bleek het dak van de douchecabine beschadigd. Ik heb 3 weken moeten wachten op een nieuw dak voor de cabine. Deze bleek bij de leverancier niet op voorraad en daarom duurde het zo lang.

Jan Broeks

Bij de douchebak een bestelling geplaatst omdat daar de levertijd binnen een paar dagen zou zijn. Zonder bericht aan mij blijkt dat de levertijd vertraagd is naar 2 maanden. Vervolgens gebeld... Bij de douchebak een bestelling geplaatst omdat daar de levertijd binnen een paar dagen zou zijn. Zonder bericht aan mij blijkt dat de levertijd vertraagd is naar 2 maanden. Vervolgens gebeld waarbij mij beloofd is een aantal alternatieven voor te stellen maar helaas niets meer gehoord.
De communicatie moet duidelijk verbeterd worden.

Martin de Mos

Perfecte site om te bestellen.....zeer helder....

De levering van het product was een aantal keer verlaat, maar hier werd ik niet over ingelicht. Ik moest zelf contact opnemen. Ik verwacht een actieve benadering ipv dat ik er zelf achter aan moet... De levering van het product was een aantal keer verlaat, maar hier werd ik niet over ingelicht. Ik moest zelf contact opnemen. Ik verwacht een actieve benadering ipv dat ik er zelf achter aan moet gaan.