Cor Peters

Ze doen wat is afgesproken. Prima service en snelle levering.

Priscilla Wiessen

Goede hulp gekregen! Wil, wat ben jij een topper. Mooi resultaat en de hele badkamer is voor een mooi budget als nieuw. Aanrader!!!

Karel

Prachtige nieuwe badkamer, erg blij mee! Snelle levering en goed meegedacht. Bedankt!

Erwin

Op zich aardige en vriendelijke medewerkers, maar meerdere keren niet teruggebeld over het bestelde bad wat maar niet geleverd werd.
Uiteindelijk weer zelf bellen, en ineens bleek het bad er te...
Uiteindelijk weer zelf bellen, en ineens bleek het bad er te zijn, en zou ik de volgende dag een track&trace code ontvangen (wat ook zo was). Toeval? Ik betwijfel het.

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review. Wat vervelend om te lezen dat u niet bent teruggebeld als dit bij u was aangegeven. Uit onze gegevens kan ik terugvinden dat er op onze site vermeld stond... Bedankt voor het invullen van de review. Wat vervelend om te lezen dat u niet bent teruggebeld als dit bij u was aangegeven. Uit onze gegevens kan ik terugvinden dat er op onze site vermeld stond dat het artikel een langere levertijd had. Ik kan niet aangeven of het dan toeval is geweest dat u op dat moment heeft gebeld. Vervelend dat u het op deze manier heeft ervaren. Mijn excuses daarvoor.

KKL-bouw, Lilian Hulst

Erg prettig zaak om mee te werken. Snelle reactie op vragen. Meedenkend.

Rietje Sterken

Klantvriendelijk personeel en komen goed de afspraken na