Reviews

8.3 / 10
671 beoordelingen
Schrijf beoordeling

671 Reviews

JW Havenaar

10/10

Had met spoed een gesloten cabine nodig deze op de website uitgezocht en in de ochtend gebeld of deze voorradig was.
De volgende dag keurig om 13:00h afgeleverd.

Zeer vriendelijk te...
Had met spoed een gesloten cabine nodig deze op de website uitgezocht en in de ochtend gebeld of deze voorradig was.
De volgende dag keurig om 13:00h afgeleverd.

Zeer vriendelijk te woord gestaan en perfecte service!


Ciska Aaij

2/10
(Bewerkt)

Jammer dat er op de mail niet gereageert wordt en alles op corona gegooid wordt maar als je nu iets koop dan kan het wel allemaal snel ,slechte uitleg erbij niet uit te komen


Melvin Hunkar

10/10

Uiterst vriendelijk en duidelijk. Ben erg blij dat er een bedrijf is dat eerlijk met de levertijd omgaat.


MJK

4/10

Slechte ervaring met de webwinkel. De levertijd op de site is niks waard. Als één product een langere levertijd heeft wordt je hele bestelling ingehouden zonder tegenbericht van Douchezaak, ook als... Slechte ervaring met de webwinkel. De levertijd op de site is niks waard. Als één product een langere levertijd heeft wordt je hele bestelling ingehouden zonder tegenbericht van Douchezaak, ook als dit twee maanden betreft. Het wordt zo knap lastig een badkamer te verbouwen. Ook na het nodige aanpassen van de bestelling wacht ik nu al 4 weken op producten die binnen 1-2 dagen leverbaar zouden zijn.

Telefonisch worden er afspraken gemaakt die niet nageleefd worden. Meerdere malen zou een medewerker iets uitzoeken en terug bellen binnen een half uur. Hierna nooit meer wat vernomen.

Als pluspunt wil ik meegeven dat personeel aan de telefoon wel vriendelijk klinkt en meedenkend overkomt. Nu nog de proactieve werkhouding naleven.

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review.
Wat vervelend om te lezen dat u langer op de producten heeft moeten wachten. Het was inderdaad zo dat er een 1 artikel van de bon op uitleveren week 14...
Bedankt voor het invullen van de review.
Wat vervelend om te lezen dat u langer op de producten heeft moeten wachten. Het was inderdaad zo dat er een 1 artikel van de bon op uitleveren week 14 stond. We hebben toen andere artikel voor u in bestelling gezet en ook hier de levertijd aan u doorgegeven. Mijn excuus als dit niet helemaal duidelijk is geweest. We gaan intern kijken hoe we dit soort problemen kunnen verhelpen. Nogmaals mijn oprechte excuses.


Sandra

2/10

Met al onze goede bedoelingen hier een gedeelte van onze badkamer besteld vanwege goede ervaringen van iemand anders. Helaas is het bij ons niet goed uitgepakt. Slechte communicatie, geen goede... Met al onze goede bedoelingen hier een gedeelte van onze badkamer besteld vanwege goede ervaringen van iemand anders. Helaas is het bij ons niet goed uitgepakt. Slechte communicatie, geen goede service op klachten en beloftes worden niet nagekomen. Ook geen bereidwilligheid een klacht echt goed op te lossen. Heel erg jammer.

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review.
Wij hebben de melding graag voor u willen oppakken maar is er helaas niet gereageerd op een mail over welke onderdelen het gaat. Wij hebben de artikelen...
Bedankt voor het invullen van de review.
Wij hebben de melding graag voor u willen oppakken maar is er helaas niet gereageerd op een mail over welke onderdelen het gaat. Wij hebben de artikelen niet op voorraad en moeten dit dan nabestellen bij de leverancier. We vinden het vervelend dat er een miscommunicatie daarin is ontstaan. Wij willen nog steeds alles voor u regelen maar zouden dan graag willen weten over welke onderdelen het gaat.