Jakub

Reclamatie van een kraan helemaal naar tevredenheid opgelost. Snel en netjes.

Op vragen snel antwoord en een snelle levering.

Erik

Goede ervaring me douchezaak, snelle service, en een mooie zaak !

Heb Isifix Arona 90×90 complete douchecabine bij douchezaak besteld en door hen aanbevolen monteur laten plaatsen. Douchebak had al schade (schade aan hoek, scheur van enkele cm) bij bezorging. Dit... Heb Isifix Arona 90×90 complete douchecabine bij douchezaak besteld en door hen aanbevolen monteur laten plaatsen. Douchebak had al schade (schade aan hoek, scheur van enkele cm) bij bezorging. Dit werd pas duidelijk toen monteur doos openmaakte vlak voor het installeren. Hij raadde aan dit dicht te kitten (schade zat aan achterkant) en douchecabine wel te plaatsen. Douchecabine bleek niet van erg goede kwaliteit. Na eerste dag gebruik raakte de slang aan de achterkant van cabine al los, monteur is terug gekomen en heeft onderdeel vervangen waardoor slang daarna wel stevig gemonteerd kon worden.
Na afloop nog foto van schade naar douchezaak gestuurd voor enige financiële compensatie. Dit werd niet gegeven. Alleen garantie wanneer gehele product retour gaat.

Marco Bos

Prima service. Allereerst goed advies via de website chat en daarna keurige bezorging

Wij hebben een douchekolom besteld bij douchezaak. Deze werd verrassend snel geleverd. De kwaliteit is goed voor de prijs die we hebben betaald.

B de Groot

Voor het eerst een site aangetroffen welke lekker vlot is af te werken bij een bestelling, chapeau daarvoor.

Goede aanbieding, communicatie rondom verzending mag beter, levering goed verpakt ontvangen.

jan

Er werdt na een dag langere levertijd als oorspronkelijk aangegeven was netjes contact opgenomen via mail. Alles netjes verpakt producten zijn zoals algebeeld op de fotos. Ook de kwaliteit is... Er werdt na een dag langere levertijd als oorspronkelijk aangegeven was netjes contact opgenomen via mail. Alles netjes verpakt producten zijn zoals algebeeld op de fotos. Ook de kwaliteit is zoals het eruit ziet

Bij deze zaak 2 wastafelkranen gekocht voor een prima prijs. Onverhoopt bleek een van de kranen defect, maar is zeer snel en vakkundig opgepakt en verholpen door douchezaak.nl,
De volgende dag...
De volgende dag had ik de vervangende kraan in huis. Uitstekende service en erg snel met een prima communicatie. Ik ben zeer tevreden!