Koops

Tegels zouden binnen twee dagen geleverd worden. Dit werd vier dagen in de coronatijd dus dat was goed geregeld. Contact en service waren prettig! Bij de leverancier waar ik de tegels eerder heb... Tegels zouden binnen twee dagen geleverd worden. Dit werd vier dagen in de coronatijd dus dat was goed geregeld. Contact en service waren prettig! Bij de leverancier waar ik de tegels eerder heb gekocht moest ik ong. 6 weken wachten dus vier dagen was top!

Esther

Goeie service en een snelle response??Bedankt en zeker weten tot de volgende keer!

van der Mooren

Wij hebben laatst een badkamer gekocht. Het eindresultaat is heel erg mooi geworden en de Douchezaak deed er alles aan om gedoe te voorkomen. Douchezaak handelt snel en goed.

Jocelyn

Hebben een hele fijne ervaring beleeft bij het kopen van onze badkamer. De Medewerkers waren super kundig en behulpzaam... en door hun kennis en kunde hebben we nu een badkamer die we ons eerst... Hebben een hele fijne ervaring beleeft bij het kopen van onze badkamer. De Medewerkers waren super kundig en behulpzaam... en door hun kennis en kunde hebben we nu een badkamer die we ons eerst niet konden voorstellen... echt heel super bedankt iedereen van de Douchezaak!!!

Trudy Klaassen

Dit is een zaak met goede service en waar je goede afspraken mee kunt maken