Hans P

Wederom perfecte, snelle en correcte levering van een douchewand met nisdeur voor onze nieuwe badkamer. Top kwaliteit, voor 14:00 uur besteld en volgende ochtend vanaf noorden land in Dordrecht... Wederom perfecte, snelle en correcte levering van een douchewand met nisdeur voor onze nieuwe badkamer. Top kwaliteit, voor 14:00 uur besteld en volgende ochtend vanaf noorden land in Dordrecht gratis bezorgd. Goede track-and-trace, top bezorging! En dan nog ruim 140 Euro goedkoper dan iedere andere concurrent. Ga zo door!

MARC VAN OOSTERWIJCK

Vlotte , correcte en vriendelijke service.

Ino Blackman

Bestelde product is niet geleverd en zit er nog achteraan dus u hoort de updat but so far not so good yet!

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben via de mail contact met u gehad, uit onze gegevens zou het pakket bij u afgeleverd moeten zijn. Wij zouden graag in contact komen of het... Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben via de mail contact met u gehad, uit onze gegevens zou het pakket bij u afgeleverd moeten zijn. Wij zouden graag in contact komen of het uiteindelijk goed is gekomen anders starten wij een onderzoek met de koeriersdienst.

Marianne Blijdesteijn

Prima bedrijf wat mij betreft: besteld en snel geleverd, zonder poespas.

Cock Molle

Het eerste contact, op basis van die ervaring bestelden wij het product, verliep prima, na levering bleek dat de advertentie en omschrijving niet klopten met het geleverde, we konden ruilen voor een... Het eerste contact, op basis van die ervaring bestelden wij het product, verliep prima, na levering bleek dat de advertentie en omschrijving niet klopten met het geleverde, we konden ruilen voor een kast welke wel paste bij de advertentie en omschrijving maar deze was geen match met ons badmeubel, ons werd een korting aangeboden welke wij hebben geaccepteerd, was een mooie oplossing en wij zijn tevreden met het geleverde produkt!

Sw

Denken absoluut niet mee in oplossingen

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij willen altijd meedenken in oplossingen alleen hebben wij ook algemene voorwaardes die terug te vinden zijn op onze site. Wij vinden het jammer om dan een... Bedankt voor het invullen van de review. Wij willen altijd meedenken in oplossingen alleen hebben wij ook algemene voorwaardes die terug te vinden zijn op onze site. Wij vinden het jammer om dan een slechte review te ontvangen.

W.P. Bakker

Hele goede communicatie, ook als de leverancier verlaat levert. Chapeau!