Marloes

Prima service, goede producten voor een scherpe prijs

H

Top geregeld. Goede online service en in 00:00 zelfs nog iemand om je vragen te beantwoorden op de chat.

Sahin

Kreeg op maandag een product geleverd die deels beschadigd bleek te zijn. Vervolgens heb ik dit aangekaart en kreeg de volgende dag een nieuw product geleverd. Top service.

Hans Van Vliet

Dinsdag een douchecabinedeur laten bezorgen welke helaas bij arriveren beschadigd bleek te zijn. Zending is retour genomen. Aangezien de klantenservice deze dag gesloten bleek te zijn besloten de... Dinsdag een douchecabinedeur laten bezorgen welke helaas bij arriveren beschadigd bleek te zijn. Zending is retour genomen. Aangezien de klantenservice deze dag gesloten bleek te zijn besloten de volgende dag contact op te nemen om deze situatie af te handelen. Dit bleek niet nodig. Woensdagochtend half 9 werd al een nieuwe bezorgd! Zelden zo'n vlotte en adequate afhandeling van een webwinkel meegemaakt. Hulde!

HenriJS

Totaal 5 maanden moeten wachten voor een product dat uiteindelijk niet klopte (Bocchi Luna 38cm design waskom glanzend roze). Douchezaak communiceert niet proactief met zijn klanten: na 3 maanden... Totaal 5 maanden moeten wachten voor een product dat uiteindelijk niet klopte (Bocchi Luna 38cm design waskom glanzend roze). Douchezaak communiceert niet proactief met zijn klanten: na 3 maanden (officieel levertijd) krijg ik te horen dat het wat langer zal duren, want de fabrikant is op vakantie. Waren de vakantie weken van de fabrikant niet al in mei bekend?

Ik heb bijna wekelijks gebeld/ gemaild en 2 maanden later werd het product geleverd in verkeerde kleur - paars-. De fabrikant krijgt de schuld... maar ik zie inmiddels dat het product nog steeds online via jullie website wordt verkocht. Helaas betekent het dat andere klanten hetzelfde probleem zullen ervaren.

J. van den Herik

Slecht. Nadat het product defect was geleverd (waar Douchezaak niks aan kan doen) heb ik contact opgenomen om deze te laten vervangen. Eerst werd ik niet geloofd, en werd er verteld dat deze... Slecht. Nadat het product defect was geleverd (waar Douchezaak niks aan kan doen) heb ik contact opgenomen om deze te laten vervangen. Eerst werd ik niet geloofd, en werd er verteld dat deze producten niet stuk konden gaan. Na het opsturen van foto’s en een video waarin toch duidelijk was dat de afzuiging waar het om ging defect was werd er dan eindelijk een nieuwe besteld. Deze zou binnen een week geleverd worden.
Na twee weken contact opgenomen dat hij er nog niet was. Er werd mij verteld dat het nog een week ging duren. Na anderhalve week gebeld dat hij er nog steeds niet was en ik nu mijn geld terug wou.
Dit was akkoord, maar toen 5 minuten later werd ik gebeld dat hij ineens toch gevonden was en of ze hem op konden sturen. Niet mee akkoord gegaan en mijn geld terug gekregen.

Ellert Gerben Kramer

Bij Douchezaak, Douchecabine besteld via internet (en betaald)
Bij aflevering blijkt er een verkeerde maatvoering, door eigen onnauwkeurigheid
1 telefoontje, ruilen kan/mag
Alles...
Bij Douchezaak, Douchecabine besteld via internet (en betaald)
Bij aflevering blijkt er een verkeerde maatvoering, door eigen onnauwkeurigheid
1 telefoontje, ruilen kan/mag
Alles weer netjes ingepakt, retour en ruilen,
wel zelf brengen en halen om transport kosten en tijd te besparen
binnen één week de juiste spullen in huis, 't is goed spul
Prima geregeld !!!!!!
Prima geregeld