Koen

Mooi winkel !

Reactie Douchezaak:

Hi Koen, dank je wel voor je compliment. We doen bij Douchezaak ons best om de showroom volgens de laatste trends in te richten. We gaan binnenkort weer verbouwen, kom je dan kijken? Dan staat de... Hi Koen, dank je wel voor je compliment. We doen bij Douchezaak ons best om de showroom volgens de laatste trends in te richten. We gaan binnenkort weer verbouwen, kom je dan kijken? Dan staat de koffie klaar. ^Team Douchezaak.

As

Fantastisch bedrijf met super vriendelijk personeel. Ik had met spoed nog 1 pak tegels nodig waar eigenlijk een levertijd van 1 week op zit. Zelf hadden ze die tegels namelijk niet op op... Fantastisch bedrijf met super vriendelijk personeel. Ik had met spoed nog 1 pak tegels nodig waar eigenlijk een levertijd van 1 week op zit. Zelf hadden ze die tegels namelijk niet op op voorraad.

En na een paar keer heen en weer bellen naar het bedrijf is het ze gelukt de volgende ochtend toch te leveren. Zeker een aanrader om hier uw badkamer producten aan te schaffen.

Willem

Schitterend bubbelbad gekocht met leuke korting! (via de chat)

Eefje

Kijk uit, check vooral onder de hoekjebeveiliging bij de spiegel zodra deze geleverd wordt. Als je dit niet binnen 24 uur doet, heb je pech gehad en zit je met een kapotte spiegel

Reactie Douchezaak:

Beste Eefje, bedankt voor je review. We hebben meerdere oplossingen aangeboden, ook al was de schade later dan 48 uur gemeld is aan Douchezaak. Helaas zijn we er niet samen uitgekomen. Mocht je nog... Beste Eefje, bedankt voor je review. We hebben meerdere oplossingen aangeboden, ook al was de schade later dan 48 uur gemeld is aan Douchezaak. Helaas zijn we er niet samen uitgekomen. Mocht je nog gebruik willen maken van ons aanbod, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Douchezaak.

M Baksteen

In februari een douchecabine (Wiesbaden skyline) besteld. Heb gelijk gebeld om te checken of het inderdaad op voorraad was (gezien eerdere slechte ervaringen), en dit werd vriendelijk bevestigd voor... In februari een douchecabine (Wiesbaden skyline) besteld. Heb gelijk gebeld om te checken of het inderdaad op voorraad was (gezien eerdere slechte ervaringen), en dit werd vriendelijk bevestigd voor mij. Product werd netjes zoals beloofd binnen 1 werkdag bezorgd in een stevige verpakking. Erg blij mee!
De douche zelf was nog een uitdaging om zelf te monteren wegens een wat onduidelijke handleiding. Verder geen klachten!

Maurice

Prima bedrijf, zeer goede service en fijn telefonisch contact

de Boer

Geweldig. Nadat wij de douchecabine gemonteerd hadden, bleken er 2 glaspanelen erg smerig te zijn. Ik kreeg de glazen niet schoon. En ik ben al zo'n poetser. Met verschillende middelen geprobeerd... Geweldig. Nadat wij de douchecabine gemonteerd hadden, bleken er 2 glaspanelen erg smerig te zijn. Ik kreeg de glazen niet schoon. En ik ben al zo'n poetser. Met verschillende middelen geprobeerd maar het lukte niet om ze schoon te krijgen. Het zat in het glas zelf helaas. Met contact opnemen van Douchezaak, over en weer mailen en telefonisch, heeft Douchezaak ( bemiddelen van Miranda ) twee nieuwe glaspanelen gestuurd. Waar wij erg blij mee waren en deze kreeg ik meteen streep loos schoon. Wat ik hiermee wil vertellen is dat de service ongekend goed is, niets is te veel. Wij zijn super tevreden en blij dat we onze douchecabine bij Douchezaak hebben gekocht. Toppers zijn jullie, dank je wel. J & A.

Rene Diks

Omdat bij een ander bedrijf niet zijn afspraak na kwam ineens had de leverancier computer problemen belde ik de douche zaak deze kon wel binnen een week leveren perfect service

richard

ZEER ZEER SLECHT

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review, maar wat enorm vervelend dat u dit zo ervaren heeft.
Onze oprechte excuses hiervoor!
Met vriendelijke groet Douchezaak.