Erik

Wij hadden op zeer korte termijn veel spullen voor onze badkamer nodig. Douchezaak heeft ervoor gezorgd dat wij binnen een paar dagen de belangrijkste zaken in huis hadden (voor zover we het niet al... Wij hadden op zeer korte termijn veel spullen voor onze badkamer nodig. Douchezaak heeft ervoor gezorgd dat wij binnen een paar dagen de belangrijkste zaken in huis hadden (voor zover we het niet al direct konden meenemen). De rest snel werd nageleverd. Douchezaak dacht daarbij actief mee en kwam met oplossingen.

Op mailtjes en telefoontjes werd snel en adequaat gereageerd: prima service en nazorg!

Anouk

Super service! Per ongeluk het verkeerde bad geleverd gekregen. Gelijk contact opgenomen en ze zijn hem dezelfde dag en persoonlijk komen omruilen! (1.5 uur rijden vanaf de winkel). Erg netjes... Super service! Per ongeluk het verkeerde bad geleverd gekregen. Gelijk contact opgenomen en ze zijn hem dezelfde dag en persoonlijk komen omruilen! (1.5 uur rijden vanaf de winkel). Erg netjes opgelost

Not good service. Photos is not matching product description lead to miss understanding.
Product quality is normal not the best ok for the price.
Take a long time to refund your...
Product quality is normal not the best ok for the price.
Take a long time to refund your money.
Not suggesting to buy from this company if you want to have your product on time.

Johan

Correct prijzen en snelle afhandeling! Topbedrijf
Correct prijzen en snelle afhandeling! Topbedrijf
Nette prijzen want de webshop was goedkoper dan andere aanbieders en een ruim assortiment hierdoor had mijn vrouw genoeg keuze :). Netjes verpakt en op de hoogte gehouden van de status bestelling.

Jakub

Reclamatie van een kraan helemaal naar tevredenheid opgelost. Snel en netjes.

Op vragen snel antwoord en een snelle levering.

Erik

Goede ervaring me douchezaak, snelle service, en een mooie zaak !