J. Maat

Deels was het een nostalgische reis omdat wij en jaar in San Francisco hebben gewoond en dus veel plaatsen en vrienden hebben bezocht karwij vroeg vaak kwamen, anderzijds waren er ook een aantal... Deels was het een nostalgische reis omdat wij en jaar in San Francisco hebben gewoond en dus veel plaatsen en vrienden hebben bezocht karwij vroeg vaak kwamen, anderzijds waren er ook een aantal plaatsen (Grand Canyon, Bryce, Zion en Death Valley waar wij nog nooit waren geweest. Het waren vier hoogtepunten die de overall zeer aangename reis completeerden. Met een aantal tweedaagse verblijven was de reis met en totaal van 5000 km zeer doenlijk. Naast de natuurbelevingen, waren er ook een aantal bezoek aan musea (SF Moma, Getty museum en een show in Las Vegas) die voor een goede cultuurbelevenis zorgden. Zeer aan te raden!

Uw ervaring met Doets Reizen

Van de start as de interactie zeer goed en snel. De hotels zijn goed en goed gelegen. De reisbescheiden waren zeer goed verzorgd en zeer behulpzaam bij de reis. Veel lof aan de organisatie1

Netty Lambillion

Prachtige reis. Goed opgebouwd, veel afwisseling. Niet al te lange reisdagen. Prima hotels op goede locaties, bijv. in Los Angeles lag het hotel slecht enkele minuten van de snelweg af. We hebben... Prachtige reis. Goed opgebouwd, veel afwisseling. Niet al te lange reisdagen. Prima hotels op goede locaties, bijv. in Los Angeles lag het hotel slecht enkele minuten van de snelweg af. We hebben ongelooflijk veel gezien en genoten.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima organisatie met veel ervaring betreft reizen naar Amerika en Canada. Alles klopt. Er is veel aan de kleine details gedacht. Onze helikoptervlucht ging helaas door slecht weer niet door. Alles... Prima organisatie met veel ervaring betreft reizen naar Amerika en Canada. Alles klopt. Er is veel aan de kleine details gedacht. Onze helikoptervlucht ging helaas door slecht weer niet door. Alles hieromtrent is snel en keurig afgehandeld.

Overweldigend mooie reis, veel mooie dingen gezien en gedaan.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima reisorganisatie, alles was perfect geregeld en verzorgd.

Fam Smidt

Hele afwisselende en mooie reis Goede hotels Prima verzorgd

Betrouwbare organisatie

We hebben een prachtige reis gehad.

Uw ervaring met Doets Reizen

Professioneel en terzake kundig.

Enerverende reis met vele hoogtepunten

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima organisatie met (heel) veel know how

Gerda van Rijsbergen

Een heerlijke vakantie met prachtig weer, prettige hotels op prima locaties.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een reis bureau dat alles prima geregeld heeft en ook duidelijke papieren van de reis geeft.

Leuke reis die volledig aan onze wensen heeft voldaan.

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel wat met gave suggesties en ideeën komt.

Ton

Schitterende reis!

Uw ervaring met Doets Reizen

Gedegen, zorgvuldig, kennis van zaken, heldere communicatie. Kortom: prima!

Erik Passies

Wij hebben onze reis zelf samengesteld familie bezoek in Toronta en St Catharines en een trip van Toronto naar Halifax via Boston USA
Jan doets gevraagd om voor ons de vlucht en de camper te...
Jan doets gevraagd om voor ons de vlucht en de camper te regelen dit is prima verlopen en we hebben een mooie trip gemaakt veel gezien waaronder walvissen op Brier eiland

Uw ervaring met Doets Reizen

behulpzaam aardig en kennis van zaken
Het enige minpunt vonden wij dat de offerte die ons is toe gemaild niet duidelijk