Ger Duyndam

Groots... alles is daar groot en overweldigend.
Geweldig avontuur, 1000+ foto's gemaakt

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles prima geregeld, niets op aan te merken
Ook bij het samenstellen van de reis goede suggesties, bijna alles was prachtig

Ans Kok

Een fantastische reis, super goed georganiseerd. De hotels en resorts waren erg goed. Alles was erg goed georganiseerd. TOP !!! Als er al een minpuntje zou zijn, dan is dat de routebeschrijvingen.... Een fantastische reis, super goed georganiseerd. De hotels en resorts waren erg goed. Alles was erg goed georganiseerd. TOP !!! Als er al een minpuntje zou zijn, dan is dat de routebeschrijvingen. Daarover heb ik reeds gecommuniceerd met Jan Doets.

Uw ervaring met Doets Reizen

fantastisch , ik raad Jan Doets zeker aan.

Jeroen

Geweldige reis en alles perfect geregeld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer goede ervaringen: vanaf offerte, meedenken en planning vooraf en ter plaatse. Duidelijke en vlotte communicatie.

Geweldig mooi. De zonsverduistering goed kunnen zien, en daarnaast bleek er nog veel meer moois te zijn

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed, degelijk en duidelijk bekend en ervaren met reizen in de VS

Prachtige rondreis

Uw ervaring met Doets Reizen

Specialist in Amerika, alle activiteiten en hotels waren perfect geregeld!

Arie & Brenda van der Spek

Mooie reis, goed opgebouwd met super lodges en hotels en mooie excursie suggesties. Het is te merken dat J Doets in Canada een goede reputatie heeft.

Uiterst plezierig en vakkundig

In een rustig en genietend tempo langs de mooiste plekken van west-canada

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed geïnformeerd waardoor je als klant steeds op de beste plekken komt. Zorgzaam en geïnteresseerd voor, tijdens en na de reis. Bij Jan Doets is iedereen klantgericht!

Alexandra Lappen-Herrmann

Alweer onze 5e reis via Jan Doets en een fantastische ervaring rijker. Zoveel mooie natuur gezien en volop genoten.

Uw ervaring met Doets Reizen

Onze op maat geregelde reis was weer goed ineen gezet naar onze wensen.

van Zweden - Hendriksen

Wij hebben een citytrip NY gedaan, met aansluitend een paar dagen Miami.
Wij hebben een citytrip NY gedaan, met aansluitend een paar dagen Miami.
Het is ons erg goed bevallen. We sliepen in het SkyLine hotel, prima, goede service. Onze dagen in New York hebben we gevuld met de dingen waar we nieuwsgiering naar waren:
Top of the Rock, fietsen over het pad langs de Hudson; over Brooklyn bridge, terug over Manhattan; boottocht met Circle Line, prachtige ervaring Top weer!!, gewandeld; lekker gegeten. One World Observatory, Top top!! Memorial 9/11 en Museum, heel emotioneel; wandelen door Central Park, Guggenheim, Rooftop bar, geweldig; Harlem Gospel tour, heel apart. Veel aardige mensen ontmoet, kortom een geweldige stad. Daarna Miami, geweldig, lekker strand, goed hotel, helemaal top.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets vult de dingen in, op een manier die prettig is. Goede hotels, goede informatie zodat je zelf keuzes kunt maken, wat je wilt doen. Snelle service bij het boeken. Prima ervaring!

Fantastisch!

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles goed geregeld. Ruime informatievoorziening.

Alles goed geregeld. Ruime informatievoorziening.

Ik heb van iedere reisdag uitgezocht welke bezienswaardigheden er nog extra zijn. Wellicht is dit toe te voegen bij het reisbescheiden. Ik denk dat dit een toegevoegde waarde kan zijn.