Louis

Onze camperreis door west Canada was onvergetelijk

Uw ervaring met Doets Reizen

Perfect geregeld, uiterst vriendelijk personeel.

F. Jutte

De tweede keer een enquete? Het was fantastisch

Prima!

We kregen een andere camper dan verwacht. Dat maakt het rijden moeizamer.
De afhaalprocedure verliep chaotisch
Er was geen behoorlijl handleidig aan boord.
Dat maakt de bediening e...
We kregen een andere camper dan verwacht. Dat maakt het rijden moeizamer.
De afhaalprocedure verliep chaotisch
Er was geen behoorlijl handleidig aan boord.
Dat maakt de bediening e controle tijdsintensief en onzeker.
Ik beveel dit aan om aandacht aan te schenken.

Uw ervaring met Doets Reizen

Als het in Holland wilt regelen is Jan Doets de best geinformeerde agent.

Cora Hoffmann

Wij hebben en fantastische reis gemaakt in West Canada. Een schitterende indrukwekkend natuurgebeuren in een land waar je relaxed benadert wordt. Een land met ruimte.

Uw ervaring met Doets Reizen

Reisorganisatie Jan Doets hebben wij ervaren als een superspecialist die alles tot in de puntjes geregeld had. Het overtrof onze verwachtingen.

Henk Kessels

Alle verwachtingen overtroffen,alles klopte tot in detail.

prijs kwaliteit klopt

We hebben erg genoten van de reis. Alles was top geregeld ook de excursies die hadden bijgeboekt waren de perfecte aanvulling op de reis die we hebben gemaakt. Mooie balans van stad, natuur en... We hebben erg genoten van de reis. Alles was top geregeld ook de excursies die hadden bijgeboekt waren de perfecte aanvulling op de reis die we hebben gemaakt. Mooie balans van stad, natuur en cultuur.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets heeft de reis perfect voorbereid zodat we zelf nergens meer aan hoefde te denken. We zullen Jan Doets zeker aanraden in onze omgeving en bij een nieuwe reis in deze omgeving terug komen.... Jan Doets heeft de reis perfect voorbereid zodat we zelf nergens meer aan hoefde te denken. We zullen Jan Doets zeker aanraden in onze omgeving en bij een nieuwe reis in deze omgeving terug komen. Ga zo door.

Prima naar ons zin gehad. Onze reis bestond uit 3 delen; met auto, camper en zonder vervoer.
Alles was goed geregeld en alle partijen waren op de hoogte van onze komst. Niet alle hotels waren qua comfort hetzelfde, er waren mindere bij. In de tweede helft van september werd het 's nachts al onder nul op plaatsen boven 1500-2500 meter. Overdag een schamele 12 graden, daarom het programma maar verlaten en de warmte opgezocht. Een waarschuwing was op zijn plaats geweest.

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles tip-top geregeld en zeker ook voor anderen aan te bevelen.

Raymond de Groot

Geweldig onvergetelijk

Jos Winkel

Geweldig.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prettige partner om zaken te bespreken.

Ron Waar

Fantastisch georganiseerde reis met mooie hotels onderweg.
Top vakantie gehad.

Uw ervaring met Doets Reizen

Super geregelde vakantie met goede tips van het professionele personeel.