Wij hebben een prachtige vakantie gehad in Californie met veel mooie herinneringen.
De reis was op maat gemaakt door een medewerkster van Jan Doets.
De hotels waren goed gekozen op...
De reis was op maat gemaakt door een medewerkster van Jan Doets.
De hotels waren goed gekozen op gunstige locaties en de documentatie prima.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets kan een reis in overleg met de client goed organiseren; aan alles wordt gedacht en de planning is goed.
De ( hotel)boekingen kloppen, zijn soms aan de prijzige kant. De voorbereiding is goed zodat je tijdens de reis veel kunt zien/ontdekken omdat je geen tijd kwijt bent aan het ter plaatse zoeken naar logies.
De samenwerking was vlot en goed.

Hele fijne vakantie gehad. Alles was goed geregeld. De VS is prachtig.

Uw ervaring met Doets Reizen

Fijn bureau. Goede communicatie. Alles perfect geregeld.

Bert-Jan Klop

De vluchten, 1 nacht hotel en huur van de camper geregeld via Jan Doets.
De vluchten, 1 nacht hotel en huur van de camper geregeld via Jan Doets.
De heenvlucht met KLM was top, de camper huur was ook goed geregeld, de terugvlucht werd geannuleerd en bij Delta airlines ondergebracht. Dat was iets minder, buiten Jan Doets om is dat geregeld.
De camper was op zich goed, had wel wat mankementen zoals een overstromende vloer bij douchen en een lekke kraan op het wastafeltje. Was een bijna nieuwe camper met slechts 8900 mile op de teller en aan het eind van de rit een gescheurde voorruit, die we ook nog zelf moesten betalen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed reisbureau, alleen met vreemde opvattingen en service.
Goed reisbureau, alleen met vreemde opvattingen en service.
Wij vroegen naar campings, die hadden ze niet en 3 weken voor de reis kregen we een boekje met campings en tips. Dat is achteraf als alles al geregeld is en daar heb je niets meer aan op dat moment. We spraken onderweg andere reisigers en die vonden het ook vreemd.

4 weken Canada en reizen met een camper was wederom een unieke ervaring in een prachtig land.
Helaas hebben we last gehad van de bosbranden waardoor we een paar dagen echt last hebben gehad van de rook. Eén camping was zelfs afgesloten, maar nadat we contact hadden opgenomen met de mensen van Jan Doets in Canada werd er een vervangende locatie geregeld. Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat er contact met ons opgenomen zou worden over de verandering. Het was omdat ik zelf op internet las dat de camping gesloten was en we gingen bellen.
De camper was top en ook bij de verhuur werd alles prima geregeld. De voorzieningen op de campings waren niet altijd toereikend, men gaat er dan blijkbaar toch vanuit dat je de wc en douche in de camper gebruikt, maar dat is toch wel een krappe bedoening. De excursies voldeden aan de verwachtingen en wederom prima geregeld. Mochten we nog een keer Amerika of Canada bezoeken dan zal dat weer via Jan Doets gaan.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een organisatie die goed kan adviseren en alles prima regelt voor de desbetreffende reis.

Agnes Ros

Een reis waar we een jaar naar hebben uitgekeken en zo ontzettend mooi is geweest met hele fijne herinneringen. Vanaf San Francisco tot aan Las Vegas genoten. Echt een ervaring die we nooit hadden... Een reis waar we een jaar naar hebben uitgekeken en zo ontzettend mooi is geweest met hele fijne herinneringen. Vanaf San Francisco tot aan Las Vegas genoten. Echt een ervaring die we nooit hadden willen missen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Ik heb een super reis beleefd dankzij Jan Doets.

Het was eigenlijk net te kort om alles echt goed te kunnen zien, maar ik denk dat dit gevoel blijft. Of je nu 6 maanden weg bent of 4 weken.

Uw ervaring met Doets Reizen

Ik vind het prettig om zaken te doen met Jan Doets, ze zijn behulpzaam. Wel worden er zo hier en daar fouten gemaakt. Zeker dit jaar, wij gingen met 2 families op reis en dat is toch wel even iets... Ik vind het prettig om zaken te doen met Jan Doets, ze zijn behulpzaam. Wel worden er zo hier en daar fouten gemaakt. Zeker dit jaar, wij gingen met 2 families op reis en dat is toch wel even iets anders.

We hebben een fantastische reis gehad in canada. Alles liep op rolletjes.

Uw ervaring met Doets Reizen

Super ervaring! Als je ooit de kans hebt om naar Canada te gaan: doen!

Frank Veldkamp

We hadden alleen een auto bij Hertz via Jan Doets gehuurd in Calgary, vooral vanwege de zero-risk verzekering.
Auto was prima en van de juiste size

Uw ervaring met Doets Reizen

Uitstekend bureau met veel USA/Canada ervaring

Christel Pouwels-van Straalen

Super mooie reis, veel gezien, mooie hotels en alles heel goed geregeld !!

Uw ervaring met Doets Reizen

Reisorganisatie met veel ervaring in Amerika en Canada en dat merk je. Alles was goed geregeld, zowel bij hotels als excursieplaatsen waren we bekend, mooie hotels, mooie reis, goede indeling van... Reisorganisatie met veel ervaring in Amerika en Canada en dat merk je. Alles was goed geregeld, zowel bij hotels als excursieplaatsen waren we bekend, mooie hotels, mooie reis, goede indeling van het aantal nachten op een plek.

Loek Vedder

Prachtige reis, fijn geregeld allemaal.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima geregeld, een aanrader.