Fantastisch prachtig land, teveel hotels had minder gekund.

Uw ervaring met Doets Reizen

Kenner op gebied van Amerika en canada

Vlucht, hotel en camper (RV) hebben we (door onze goede ervaringen) via Jan Doets geboekt. De rondreis van 5 - 30 september 2017 vanaf Toronto (door de staten Ontario, Québec, Vermont, New Hampshire en New York) hebben we zelf samengesteld, uiteraard aan de hand van de nodige info via Doets, boeken en internet. Prachtige route met afwisselend steden en natuur(parken). Veel indrukken opgedaan, geweldig genoten mede dankzij het uitzonderlijk goede weer.

Met Air Canada vliegen hebben we als minder prettig ervaren (vertraging zowel heen als terug en chaotische toestanden op Toronto Pearson Airport).

Met de RV van Owasco waren we wat minder tevreden. (Had - binnen - schoner gekund, goedkope materialen van de inventaris, verschillende technische zaken niet in orde)

Uw ervaring met Doets Reizen

Prettige medewerkers, veel en goede vakkennis, duidelijke uitleg.

J. Hendriks

Zeer omvangrijk programma voor het aantal dagen dat we er waren. M.a.w. sommige parken moesten of kort worden aangedaan of worden overgeslagen. Betekent eigenlijk dat een dergelijke rondreis niet 3... Zeer omvangrijk programma voor het aantal dagen dat we er waren. M.a.w. sommige parken moesten of kort worden aangedaan of worden overgeslagen. Betekent eigenlijk dat een dergelijke rondreis niet 3 weken maar 4 weken zou moeten duren. 6000 KM in drie weken is wel erg veel. Aantal dagkilometers klopte wel volgens de kortste - google earth - route. Maar A. de afstand kwam niet overeen met de erbij geleverde tijd (veel langer) en B. het bezoek aan parken en andere bezienswaardigheden zorgt onderweg voor beduidend meer kilometers dan de opgegeven.

Uw ervaring met Doets Reizen

Professioneel en kundig, doch let zeker op mijn ervaringen. Zie hierboven

Linda

We hebben erg genoten van onze maatwerkreis. Prima hotel in het hart van Manhattan, goede info over NY, auto en camper waren prima. Er is goed meegedacht over de door ons gestelde reisdoelen door... We hebben erg genoten van onze maatwerkreis. Prima hotel in het hart van Manhattan, goede info over NY, auto en camper waren prima. Er is goed meegedacht over de door ons gestelde reisdoelen door Sander. We komen zeker terug voor een volgende reis over ongeveer 3 jaar.

Uw ervaring met Doets Reizen

Ik zou het bedrijf zeker aanbevelen bij anderen. De vriendelijkheid, klantgerichtheid en kennis over het land zijn een pré, er is rust tijdens de reisbespreking en ook als er later vragen zijn... Ik zou het bedrijf zeker aanbevelen bij anderen. De vriendelijkheid, klantgerichtheid en kennis over het land zijn een pré, er is rust tijdens de reisbespreking en ook als er later vragen zijn heeft men alle tijd voor de cliënt.

Jan van Leeuwen

De reis was prima geregeld. Wij hadden de pech, dat de orkaan "Irma" het gebied van Key West had getroffen. Dit deel van onze reis konden we dus niet bezoeken. We werden door Jan Doets op voorhand... De reis was prima geregeld. Wij hadden de pech, dat de orkaan "Irma" het gebied van Key West had getroffen. Dit deel van onze reis konden we dus niet bezoeken. We werden door Jan Doets op voorhand goed geïnformeerd hierover en gedurende de reis kregen we het voorstel hoe we de reis alternatief in konden vullen. We ontvingen 2 voorstellen, waar we de voor ons meest passende gekozen hebben.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een reis boeken bij Jan Doets neemt heel veel zorgen uit handen. Alles is geregeld, je kan helemaal van je vakantie genieten.

We hebben een super mooie reis gemaakt. De camper was mooi en groot, de route en de campings waren prima.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een fijne reisorganisatie die door hun jarenlange ervaring een mooie reis kan samenstellen.
Ze hebben goed geluisterd naar de wensen van ons en daar een zo mooi mogelijke vakantie samengesteld.

Rob Bremer

Is prima bevallen. Mooie dingen gezien en beleefd.
Is prima bevallen. Mooie dingen gezien en beleefd.
Na een valse start bij aanvang van de reis (Waterton was gesloten door bosbranden) werd een vervangende locatie aangeboden in Canmore. Op zich, zoals ook al eerder gezegd, een goede oplossing voor het probleem maar Canmore viel ons wat tegen. De eerste 4 dagen hebben we, ondanks de andere locatie, veel last gehad van de rook door deze bosbranden. Problemen met ademhalen en rode ogen. Het advies van de overheid in Canada was zoveel mogelijk binnen blijven. Tsja .... dat wil je natuurlijk niet als je op vakantie bent.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima organisatie om mee in zee te gaan! Professioneel en betrokken. Terugkomend op het bovenstaande m.b.t. de bosbranden is het natuurlijk niet leuk als je niet naar een mooie locatie kunt... Prima organisatie om mee in zee te gaan! Professioneel en betrokken. Terugkomend op het bovenstaande m.b.t. de bosbranden is het natuurlijk niet leuk als je niet naar een mooie locatie kunt (Waterton) maar het is natuurlijk prima om over deze calamiteit te worden geïnformeerd en dat er gezocht wordt naar een goede oplossing.

Ben Geurtsen

Een werkelijk prachtige reis met prima hotels-goed uitgestippeld. Alles klopte!

Uw ervaring met Doets Reizen

Erg tevreden over Jan Doets. Alles keurig verzorgd Goede adviezen gegeven.

Geweldige ervaring, mede dankzij de zeer goede service en aandacht van Jan Doets

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer service gericht en professioneel, uitgebreide informatie en advies met oog voor de kleine details - die absoluut het verschil maken !!

Rene Schriemer

Enorm genoten van deze waanzinnige stad. Geen enkele onvolkomenheid, alles was door jullie prima verzorgd. OOk de communicatie met ons, voorafgaande aan de reis was uitstekend.

Perfecte organisator