Alles prima geregeld, mooie reis, veel gezien in een kort tijdsbestek.

Goed reisbureau

Hele fijne reis gehad. Alles prima geregeld en uitgebreide informatie.
Hele fijne reis gehad. Alles prima geregeld en uitgebreide informatie.
Minpuntje was dat het GPS systeem wat we hadden alleen in Amerika bruikbaar was en niet in Canada waar we het grootste gedeelte gereisd hebben.

Uw ervaring met Doets Reizen

Heel betrouwbaar en alles wordt prima geregeld.
De klacht over het GPS systeem werd heel snel afgehandeld.
Prima service

Prachtige reis; slechte informatie over de aard van de verblijven (hotel, lodge, enz), in een enkel geval heel slechte verblijfplaats (North Rim)

Uw ervaring met Doets Reizen

prima, mety uitzondering van de informatie over de aard van de verblijven

R Koning

Een prachtige reis, elke dag een feestje met vele belevenissen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Betrouwbare reisorganisator met veel persoonlijke mogelijkheden.

Geweldige ervaring, een reis die voor altijd in je gedachte blijft.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima bureau met verstand van zaken

We hadden en fantastische vakantie, alle logistieke afspraken klopten, de hotels waren zoals we mochten verwachten

Uw ervaring met Doets Reizen

prettige organisatie, vlot contact, klantvriendelijk, als we weer naar Amerika gaan, komen we denk ik wel terug.

Arie A. J. van der Spek

Mooie reis met korte voorbereidingstijd geboekt. Goed hotels en nauwkeurige routebeschrijving. Had misschien liever auto in Victoria ingeleverd en met watervliegtuig naar Vancouver gevlogen om extra... Mooie reis met korte voorbereidingstijd geboekt. Goed hotels en nauwkeurige routebeschrijving. Had misschien liever auto in Victoria ingeleverd en met watervliegtuig naar Vancouver gevlogen om extra luxe element aan reis te voegen terwijl auto in deze 2 steden niet echt nodig was.

Uw ervaring met Doets Reizen

Uiterst professioneel en ter zake kundig

Nico van Veen

We hebben een fantastische reis met de kinderen door Noord-Oost Amerika en Canada gehad. Super georganiseerd door Jan Doets America Tours, goede hotels en huurauto en prima prijs/kwaliteit... We hebben een fantastische reis met de kinderen door Noord-Oost Amerika en Canada gehad. Super georganiseerd door Jan Doets America Tours, goede hotels en huurauto en prima prijs/kwaliteit verhouding - daar kun je hetzelf niet voor boeken!

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets America Tours heeft gedegen kennis om te helpen bij het plannen van een reis die voldoet aan jouw wensen. Heel flexibel kun je de reis samenstellen. Tenslotte is een vakantie in Amerika... Jan Doets America Tours heeft gedegen kennis om te helpen bij het plannen van een reis die voldoet aan jouw wensen. Heel flexibel kun je de reis samenstellen. Tenslotte is een vakantie in Amerika een behoorlijke investering die niet iedereen zicg elk jaar kan veroorloven. En zelf regelen kun je het niet voor de offerteprijs die Jan Doets America Tours rekent.

Het was voor ons een onvergetelijke rondreis in Canada. Goed geregeld door Jan Doets.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is met recht specialist in Amerika en Canada reizen. Wij hebben al diverse reizen gedaan via Jan Doets en zowel de voorbereiding, de uitvoering als de nazorg zijn prima in orde.

Roel Engeltjes

Grandioos

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer goed, behulpzaam. Alles is goed geregeld